Forum

Sol Lucet Omnibus r...
 
Notifications
Clear all

Sol Lucet Omnibus reunion time (29 jun 2008)

Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nu de meeste oudgedienden opeens tijdelijk een actief EQ2 account hebben is het wellicht leuk om met z'n allen weer eens de boel in en rondom Qeynos en Antonica te verkennen.
Wat is er allemaal nieuw, wat herkennen we en wat herinneren we ons nog?

Zet de Antonican Coffee en de YumYum pie maar alvast klaar.

Wanneer: zondag 29 juni om 20.00 uur
Waar: Qeynos station Gate (Griphon) in Antonica
Wat: eerst maar 's kijken of we de bediening nog onder de knie hebben, dan maar 's rondkijken

Wie:
- Roepert de Gnome (Roebar)
- Ahcas de liefste elf (?) van Antonica (Imoan)...... Roepert droolsΒ  ;D
- Abib the well dressed wizard (or the wizard in a dressΒ  :o)

PS. Zorg er voor dat je (een deel van de) zaterdag gebruikt voor het installeren en updaten van de game content. Ik was zo'n 5 uur aan het downloaden.

Op verzoek kan ik de gamefolder (met inhoud) op mijn FTP zetten. Gaat misschien sneller.

Quote
Topic starter Posted : 23/06/2008 3:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Count me in ! Ahcas lvl 34 hunter at your service !

ReplyQuote
Posted : 23/06/2008 3:41 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Abib, Level 32 High Elf Wizard is present indien de tafel van de hoge grijze heren geen roet in het spel gooien.... Onder voorbehoud dus....

ReplyQuote
Posted : 24/06/2008 12:02 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Was leuk om met Roepert, Abib en Ahcas door EQ2 te slederen πŸ™‚

Screenshots staan in het Scrap Book

ReplyQuote
Posted : 30/06/2008 1:54 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Het was inderdaad weer gezellig om met SolLucetOmnibus door het land van EQ2 te wandelen.
Het was na een jaar of 2 rusten voor Roepert wel weer even wennen om alle skills en abilities weer onder de knie te krijgen en de juiste skill in de juiste situatie te gebruiken.

Dat is denk ik bij elke MMO wel het geval als je na een paar jaar afwezigheid weer een kijkje neemt.
Roeperts rugzakjes zaten ook vol met spullen waarvan ik van de helft niet of nauwelijks begrijp waarom ie ze heeft bewaard en wat ie er mee moet doen.

Roepert was in het begin dus een beetje stram maar daar merkte Ahcas natuurlijk niets van toen Roepert haar in het oog kreeg.
"Wanna talk equipment ???Β  :-*"

Nog een maandje vrij spelen. Ik had al een nieuwe Char gemaakt om vanaf het begin de boel weer een beetje door te krijgen.

(Ik zal maar niet zo lang wachten met het reactiveren van SWG account. Anders loopt Roebar straks helemaal doelloos rond)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/07/2008 2:28 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja tis jammer dat Lotro niet onder de station pass zit πŸ™ anders waren we klaar πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 01/07/2008 3:20 pm