Forum

Notifications
Clear all

Ook nieuw bij DTA

(@martin-skullcrusher)
New Member

goede dag.

Ik wil me eigen ff voorstellen mijn naam ingame is Martin skullcrusher en speel nu enkele maanden deze game , ik vind deze leuker dan WoW welke eigelijk steeds het zelfde is. (en geld kost elke dag 🙂 ) verder ben ik een oudere man dan jullie gewend zijn mijn leeftijd is 56 jaar verder zijn mijn hobby's computers (hadden jullie wel verwacht denk ? ) comp.games en tabletop games. Ik ben helaas werkzaam in de ploegendienst en ben dus niet elke keer in de gelegenheid om zondags (avonds) te spelen . Dus guild events (op die dag) zal wat moeilijker worden. Verder ben ik werkzaam bij een staal bedrijf in het westen van het land (welke zal dat zijn hehehe) en ben daar storingsmonteur electrotechniek verder is mijn voornaam Tom.

groetjes en hopelijk tot ziens online

ps. ik zit ook op Piken square
en houd niet van PvP (ben ik niet goed in)

Quote
Topic starter Posted : 23/02/2013 2:29 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi Mr Skullcrusher !

Welkom bij STA ! Wij zijn zelf ook van een respectabele leeftijd 🙂 ~ 40jr . PvP zijn we ook niet erg goed in en dat doen we ook bijna niet :). STA is een zeer casual guild en we proberen op een zondag avond met z'n alle ingame te zijn.

Je zal zeker wel merken dat GuildWars2 niet de enige game is die we spelen. We willen nog wel eens een uitstapje maken links en rechts.

We zijn bij elkaar gekomen door de MMO Starwars Galaxies in 2004 en zo door de jaren heen hebben we menig guilds gesticht (zie het forum STA Guilds).

Ik hoop je snel ingame te ontmoeten.

PS de GW2 van STA wordt geleid door Roebar 🙂

Ik ben meer de protector of the Solar Trade Alliance Legacy :).

Gr Lantern.

ReplyQuote
Posted : 23/02/2013 3:11 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Staalbedrijf in het westen, Hoogovens kan niet anders 🙂

Maar nieuw bij DTA? Das je 1e typo in de guild denk 😀 😛 😉

Welkom bij STA, mij zal je niet zo snel ingame tegenkomen, omdat ik mezelf een speelverbod heb opgelegt ivm pols problemen. De leeftijd zal je wel bevallen in STA, serieuze oude(re) gamers.

Alleen 1 ding, je zal wel de rol van Guild Opa moeten aannemen 😀
Jarenlang heeft Roebar die gedragen, maar jij overtreft hem met een jaartje of 6 😛

Veel plezier, en als je idd bij dat bedrijf werkt, woon je vast heel dicht bij mij 😀

ReplyQuote
Posted : 24/02/2013 3:37 am
(@martin-skullcrusher)
New Member

Staalbedrijf in het westen, Hoogovens kan niet anders 🙂

Maar nieuw bij DTA? Das je 1e typo in de guild denk 😀 😛 😉

Welkom bij STA, mij zal je niet zo snel ingame tegenkomen, omdat ik mezelf een speelverbod heb opgelegt ivm pols problemen. De leeftijd zal je wel bevallen in STA, serieuze oude(re) gamers.

Alleen 1 ding, je zal wel de rol van Guild Opa moeten aannemen 😀
Jarenlang heeft Roebar die gedragen, maar jij overtreft hem met een jaartje of 6 😛

Veel plezier, en als je idd bij dat bedrijf werkt, woon je vast heel dicht bij mij 😀

Ik zag het al bij Lantaarn dat hij schiift STA en ik Dta hoe ik nou kom aan DTA geen idee mischien een ander guild in GW2. Sorry voor dat foutje.
Guild opa ben ik nog nooit geweest eens kijken wat me dat brengt oh ja pols problemen heb ik al jaren ;D zal wel nooit meer overgaan zit te veel achter de computer ::) .

groetjes Tom

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/02/2013 11:32 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Het werd voor mij te hinderlijk in het dagelijks leven, gaat nu redelijk, al kan ik nog steeds geen kracht zetten, dwz bij opstaan uit de stoel of bank, dan druk je je meestal omhoog, dat doet nog steeds zeer 😛

Maar had ik gelijk wat betreft de Hoogovens? 🙂

ReplyQuote
Posted : 24/02/2013 3:15 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Welkom bij STA!
En dat we vele gezellige uurtjes met z'n allen in GW2 mogen doormaken.

Zodra ik weer inlog, zal ik je uitnodigen.

ReplyQuote
Posted : 24/02/2013 4:59 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Nu het forum weer open is: Welkom! 😉

ReplyQuote
Posted : 11/03/2013 8:39 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Welkom! Leuk dat je ons gevonden hebt.
Hoe en waardoor ben je hier bij de STA site terecht gekomen Martin?

Ikzelf was voorheen erg actief binnen STA tot vervelends toe bij andere STAers.. >:D

Nu is dat een stuk minder en wordt ik elke keer vorstelijk begroet bij de enkele keren IRL dat we elkaar zien vanwege een leuke gezellige IRL event.

Ik was verslaafd aan SWG en de gevolgen ervan draag ik nog steeds.. :-
Enkele uitstapjes gedaan naar andere games.. maar GW2 toch aan me voorbij laten gaan.
GW1 heb ik wel gespeeld maar bij de 2e uitbreiding afgehaakt.
Teveel andere leuke games.. nu speel ik Borderlands 1, Warcraft III, soms Path of Exile en Starcraft II.
Niet met de STAers, maar met een andere STAer, genaamd Royalguard.

Heel veel plezier bij STA toegewenst Martin! 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/03/2013 2:17 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi Martin,

We zijn weer redelijk actief in GW2 dus misschien zien we elkaar nog online !

ReplyQuote
Posted : 27/10/2013 4:53 pm