1.2.0a Patch Notes
4/13/2012
General
• Addressed an issue that could prevent characters from being deleted.
• Made improvements to the CS ticketing system.
Nah, lekker dan.... dus als ik dalijk in-game kom kunnen mijn chars zomaar gedelete zijn?? ::) Lekker is dat! 😛
Ze maken wel weer een potje van de upgrade heh...
Een patch een dag na de patch/upgrade om vervolgens de patch nog op dezelfde dag te patchen?
Ze maken wel weer een potje van de upgrade heh...
Een patch een dag na de patch/upgrade om vervolgens de patch nog op dezelfde dag te patchen?
Het ergste is nog dat ze tot 1 uur 's nachts gewoon even de servers offline gooien...
Ah mooi, dan hoef ik me vanavond niet schuldig te voelen als ik niet in-game kom ::)
Ben toch darten vanavond 😀
UPDATE: 10:53AM CDT
During last night's maintenance, some areas of the game were reverted to pre-Game Update 1.2 status. Some areas were 'missing' and characters that were in those areas would be unavailable. We took the live servers offline at approx 9:30AM CDT (Austin time).
Our server and deployment teams are now working to rebuild assets for the live servers, but this is unfortunately not a quick process. We currently estimate that our downtime could be up to eight hours, but that time may be extended.
We are expecting the servers to be available again at 6:00PM CDT (April 14th, 12:00AM BST, 1:00AM CEST, 9:00AM AEST). We'll update you with information in this thread when we have it.
We sincerely apologize for the unexpected downtime today. We’ll update you with more details later.
Thank you for your patience while we work to resolve this issue.
Dat wordt wel nachtwerk voor ze.... Ik gok eerder 9 uur morgenochtend dan 1 uur 😀