Forum

Notifications
Clear all

Legends NGE Private Server inc. JTL

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vandaag had ik even een starwars dag en tijdens deze dag naja avond kwam ik SWG Legends Private SWG server tegen.

Dit is 1 van de vele SWG Servers die er tegenwoordig zijn maar de reden dat deze eruit sprong was dat dit de enige server is (op dit moment) met Jump to Lightspeed expansion geactiveerd en toen dacht ik - dit moet ik zien! >:D .

Sterker nog deze server heeft alles zover ik kon lezen geactiveerd namelijk:

. 9 Professions (NGE)
. Jump to Lightspeed expansion
. Rage of the Wookies expansion
. Trails of Obiwan expansion ( als het goed is - heb nog geen ingame beelden kunnen zien )
. Heroics Instances zoals: IG88, Exkar Kun, Echo Base, Lost Star Destroyer, Tusken Army
. Beast Mastery
. Tansarii Point Station
. Galatic Civil War (inc Restuss)
. Galactic Moon Festival
. Collections - OOOOOOOTINI !
. Chronicles
. Death Troopers

Hier een youtube filmpje over JTL

website: http://swglegends.com/
launcher: http://www.swglegends.com/launcher/SWGLegends.zip

Ik heb heel even gespeeld en zelfs de hele intro questline werkt.

Heel knap gedaan en wil wel even proberen om in een scheepje rond te vliegen.

Quote
Topic starter Posted : 23/11/2016 2:15 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Een avondje rond gerend en zeker gevlogen

Hier mijn terugkeer op Kashyyyk

Kashyyyk SWG Legends Server

First Rebel Mission - Corellia

JTL SWG Legends Server

Was onder de indruk wat er allemaal werkte.

Er zijn hier en daar wat wel glitches maar overall een zeer complete SWG server

Volgende keer wil ik even kijken naar: Mustafar, Heroics

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/11/2016 12:40 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Blijft frappant dat door je filmpjes, het beeld en geluiden van SWG toch weer zulke warme gevoelens en herinneringen kunnen oproepen, dat ik geneigd ben, zo het weer te willen installeren.
Het spel SWG zit echt heel diep in mijn ziel zou je bijna kunnen zeggen, waardoor ik lichte heimwee krijg.

SWG Legends heeft je voorkeur boven die andere SWD server (door Nederlanders gerund dacht ik)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/11/2016 7:00 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi Leto

Nee ik heb geen voorkeur voor bepaalde servers. Ik hou de SWG Emu project nou lettend in de gaten en sinds dat de Emu opensource is zijn er vele private servers ontstaan met elk hun eigen inrichting - van Vanilla SWG Pre CU t/m SWG NGE (2010).

De SWGLegends server is er 1 met een volledige JTL geactiveerd en dat wil ik wel eens zien en voelen om weer eens te vliegen en ja het werkt echt (behalve chatchannels in JTL) met joystick en al. Ik heb nu een Z95 Header en Sorosuub Yacht. NPC zijn vollop aanwezig en ook de QuestLine voor Ace Pilot kan je doen.

Ik ben wel benieuwd of space mining het doet.

Zoals ik al eerder zei de andere expansions zijn ook geactiveerd en het klopt ik ben ook op Kashyyyk, Mustafar geweest en dat ik leuk om weer eens terug te zijn.

De server heeft een aardige populatie rond 300 ~400 man online.

Maar even voor de goede orde en duidelijkheid - ik heb geen zware game plannen want mijn smaak ligt meer in de PRE CU era maar vind het erg leuk om alles weer eens terug te zien waar je jaren lang in hebt vertoefd.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/11/2016 12:04 pm