Forum

Notifications
Clear all

WoW trial

Page 1 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ok jullie aan nu echt hard lachen en boe roepen 🙂 maar naast de Endless trial van Warhammer Online speel ik de WoW Trial 🙂

Waarom? - omdat graag wilde gamen in een totaal nieuwe wereld waar je alles nog moet ontdekken, dus ik heb een character aangemaakt op de Silvermoon Realm en het is een roque lvl 7 :). Word of Warcraft heeft wel een 'aardig' craftsysteem - helaas niet zo als SWG maar stukken beter en uitgebreider dan Warhammer, EQ2 en misschien zelfs dan LoTRO en dat vind ik wel erg leuk.

Ik heb First Aid gekozen - pleisters maken.

Buiten dat ik eigenlijk niet hou van dat cartoonisch speelt het toch leuk. Waar ik wel blij om ben is dat Blizzard de moeite neemt om een Mac client te maken en dat werkt naadloos.

Nu hoor ik dat imia op de Skullcrusher speelt en misschien ga ik daar wel een kijken nemen.

Quote
Topic starter Posted : 06/08/2010 1:27 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Nog iets, ben je nog van plan om elk mmorpg uit te testen? O0

PS: als je wow trail wilt, dan kan ik die wel geven. Laat me weten..

ReplyQuote
Posted : 06/08/2010 1:33 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

haha als het leuke MMOs waarom niet 🙂

ik doe nu:

. Warhammer Online
. StarTrek Online
. World of Warcraft

Gewoon om eens wat anders te doen een uurtje hier of daar maar echt geen hele avonden - geen tijd voor 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/08/2010 1:35 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Kep ook ff een trialje gemaakt op Silvermoon, name Dashea ::)

ReplyQuote
Posted : 06/08/2010 4:51 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

EU hoop ik 😉 je hebt ook Silvermoon US :S

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/08/2010 5:21 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Haha weet ik dat, zal is kijken ;D

ReplyQuote
Posted : 06/08/2010 6:18 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Zie het niet staan, zit in Silvermoon op tabblad ENGLISH

ReplyQuote
Posted : 06/08/2010 6:20 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wel account aangemaakt via eu battlenet?

https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/ ???

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/08/2010 12:11 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja gewoon via EU, dus zal wel goed zijn dan toch

ReplyQuote
Posted : 07/08/2010 1:16 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gezellig 🙂 Ik ben nu in Storm City - WOOOW wel ff wennen hoor zo veel spelers ! je moet over de hoofden lopen !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/08/2010 1:27 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben ondertussen lvl10 geworden met mijn Roque in Elwynn Forest en ik kwam koelikeyou tegen in WoW :), we hebben elkaar even ontmoet in IronForge.

Herbalisme en Alchemy zijn met Primairy Profs met First Aid als secundairy.

Wat me erg opvalt op Silvermoon is dat het zo ontzettend druk is met players dat ben ik helemaal niet gewend als SWG player :).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/08/2010 3:26 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/08/2010 5:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Helaas de Trial is over en ik vond het best leuk ( ja schaam me dood ) :D. World of Warcraft zit toch wel aardig in elkaar met een leuk craftsysteem met veel craft professions. je mag er ook in totaal 3 nemen waarvan 2 Primairy Proffesion en 1 Secundairy.

Het is een zeer uitgebreide MMO met vele gebieden voor elke level wat wils. Een zeer groot voordeel bij WoW is is dat Blizzard veel geld in die game stopt en door middel van Expansies de game zeer levend houdt en dat is als SWG player iets waar je naar hunkert !

Een persoonlijk voordeel is dat de game nog een klassieke MMO is met een aanschafprijs en een maandelijkse contributie. Gelukkig voor de WoW spelers is deze game niet F2P.

Nadeel van WoW en dat zie je bij Lotro, EQ2 ook dat het heel erg lineair is met weinig sociale aspecten zoals we dat kennen uit SWG (Player Housing, Player Cities, etc ) en het is heel erg combat gericht.

Leuke van WoW is dat je na level 10 ook talents kan doen zoals je dat weer kent uit EQ2 of Expertise uit SWG en dat bezorgt mij altijd weer uurtjes puzzelen wat nou de goede talent is voor mij class.

Ik heb aardige wat Nederlanders gesproken op Silvermoon - EU Realm en dat is toch wel erg makkelijk hoor Nederlandse spelers :). Helaas kwam ik er pas later achter dat Imia op Skullkrusher zit 🙁 ander had ik even met hem door de wereld van World of Warcraft gewandeld.

Ik twijfel nog of ik WoW voor de time being zal gaan spelen tot het live gaan van SWTOR. Het leven van SWG hangt aan een zijde draadje wat ik zo kan lezen op het internet. Dat wordt nog even afwachten wat daar mee gaat gebeuren want grote content updates die blijven maar uit puur omdat er geen geld voor is.

We wachten maar af !......

Signing off

Ridge
Level 10 Roque
Silvermoon-EU

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/08/2010 12:52 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

;D Rofl dat je het toch (beetje) leuk vindt, 1 ding klopt. er zit geen socialitische aspecten zoals in SWG.

Dat wilt WoW wel doen om guild achievement op te zetten door meer samenwerking voor groep rewards. Dit is nu in ontwikkeling.
Elke dag krijg je wat nieuws over WoW : http://www.mmo-champion.com/

Inderdaad zit ik in EU Skullcrusher, hier zitten ook wat meer ex-swgers en natuurlijk veel nl / be gamers.

Rob en ik zijn begonnen om low-lvl gebieden te questen voor achievement, dus als je alsnog komt. Dan willen we je graag helpen questen. We hebben deze quests ook nodig 😀

ReplyQuote
Posted : 11/08/2010 11:58 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Imia,

Ik ren nu rond op Skullcrusher !

Name: Lamtarn

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/08/2010 12:51 pm
Page 1 / 2