Forum

STA Starwars CCG To...
 
Notifications
Clear all

STA Starwars CCG Tournament

Page 4 / 6
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Roebar, kun je dat excel bestand hier delen aub?

Imia en ik heb al die jaren met uitgeprinte cardlists gewerkt, ging snel, want alle kaarten staan op 1 A4tje.
En in weze in één oogopslag kon je zien wat je had en wat niet.
Zonder eerst steeds de computer aan te moeten zetten.

Uiteraard ieder zijn manier welke hij het prettigst vind.

Maar naar dat excelbestand ben ik wel benieuwd hoe het er uit ziet.

Toch knap als je ruim 2.500 kaartjes op 1 A4tje kwijt kan. Dat kunnen mijn ogen niet meer aan denk ik πŸ˜€

https://dl.dropboxusercontent.com/u/5646918/sw_deckbuilder.xls

There you go....

ReplyQuote
Posted : 06/04/2015 5:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nee grapjas ::) πŸ˜›

uiteraard per serie apart op 1 A4tje

en bedankt voor het excel bestand.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/04/2015 7:26 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb voor jou Raithal (dark side, dagobah). Ik zal het bewaren voor je. Anoat heb ik helaas niet πŸ™

Thanks Imia! Inmiddels heb ik Anoat zelf in de stapels gevonden. Neem je die 18 april mee?

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 07/04/2015 4:24 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Zo Leto, je kunt aan de slag. ;D

ReplyQuote
Posted : 07/04/2015 9:05 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb voor jou Raithal (dark side, dagobah). Ik zal het bewaren voor je. Anoat heb ik helaas niet πŸ™

Thanks Imia! Inmiddels heb ik Anoat zelf in de stapels gevonden. Neem je die 18 april mee?

[ Post made via Android ]

Oops. There is a disturbance in the force.
Ik heb naar de Light Side systems gekeken ipv Dark Side.
Van DS heb ik Raithal ook al. Anoat heb ik alleen LS dus daar heb ik de DS variant nog van nodig.

ReplyQuote
Posted : 07/04/2015 9:11 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zo even mijn tatooine box doorgenomen en de swgdeckbuilder excelsheet maakt het echt een makkie.

Results:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/04/2015 12:04 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zo Leto, je kunt aan de slag. ;D

Mijn vingers beginnen al te kriebelen! ;D
Grote kans dat er zelfs dubbelen aan rares er in te vinden zijn tussen al die kaarten!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 1:06 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zo even mijn tatooine box doorgenomen en de swgdeckbuilder excelsheet maakt het echt een makkie.

Results:

Err... hierop zie ik niet welke kaart afzonderlijk je wel of niet hebt. :-

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 1:07 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

De afzonderlijke kaarten vul je in eerste tabblad in. Vierde tabblad is de collection analysis met alleen totalen per soort en dergelijke.

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 1:51 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ah juist die eerste tabblad vind ik dus het meest interessant! πŸ˜‰

Maar zo te zien zul jij Roebar echt een héél eind komen met het compleet krijgen van de eerste 7 series.
En daarbij genoeg dubbelen overhouden om te ruilen/verkopen, althans dat hoop ik voor je! πŸ™‚

Ikzelf behoud meestal van iedere kaart 2 a 3 kaarten in bezit en de rest is overbodig dubbel.
Dit met in achterhoofd voor de nog te vormen decks.
Uiteraard niet de rares, want anders wordt het onplezierig onbetaalbaar, 't is en blijft een hobby.

Graag zie ik de eerste tabbladen van jullie allen, zodat ik kan zien wat jullie missen en misschien heb ik die missende rares voor jullie te ruil/koop. πŸ˜€

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 10:47 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kopen kan je op je buik schrijven dat doe ik niet. Ik ben ook niet echt bezig om mijn collectie compleet te maken omdat ik te veel kaarten mis. Deze inventarisatie is puur voor het samenstellen van 2 decks - Dark en Light.

PS ik zag wel dat ik alle Podracer Kaarten heb πŸ™‚

Anakin's Podracer
Ben Quadinaro's Podracer
Dud Bolt's Podracer
Sebulba's Podracer
Teemto Pagalies' Podracer

en deze heb ik ook:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/04/2015 11:17 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Kopen kan je op je buik schrijven dat doe ik niet. Ik ben ook niet echt bezig om mijn collectie compleet te maken omdat ik te veel kaarten mis. Deze inventarisatie is puur voor het samenstellen van 2 decks - Dark en Light.

Nee nee nee mijn buik heeft het al genoeg te verduren...! ::) πŸ˜›

En ik verzamel zelf enkel kaarten die ik interessant vind voor de te vormen decks.
Ook nog eens enkel de Light Side.

Daarnaast zullen jullie vast en zeker bepaalde rares willen hebben voor in de decks, lijkt mij..
Mocht ik die dubbel hebben, dan zijn die voor een paar kwartjes (habbekrats!) over te nemen mochten jullie dat willen.

Ik wil van de kaarten af en daarom bied ik ze voor ongeveer 50% goedkoper aan dan de prijzen op internet.
En wellicht doe ik iets geks in een vrolijke bui en geef ik een rare zomaar gratis mee?
We komen er altijd wel uit qua prijs, mocht iemand echt geΓ―nteresseerd zijn in bepaalde rares.
Ik ga niet al te moeilijk doen. ;D πŸ˜€ πŸ˜‰ πŸ™‚

Vind het namelijk al tof dat het CCG eindelijk begint te leven binnen STA.
En hopelijk groeit het uit tot regelmatig terugkomende tablebattles!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 11:25 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Als ik bepaalde rares mis en als Leto ze dubbel heeft, dan ben ik wel geΓ―nteresseerd om ze te kopen. Ik ga vrolijk verder met inventariseren.

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 11:34 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Anakin's Podracer
Ben Quadinaro's Podracer
Dud Bolt's Podracer
Sebulba's Podracer
Teemto Pagalies' Podracer

en deze heb ik ook:

Ja een potje CCG spelen Tatooine themed is erg leuk!
Die twee rares zijn toffe kaarten!

Anakin's Podracer en Sebulba's Podracer zijn rare kaarten. Thumbs up!

De series Tatooine, Coruscant en Theed zijn nog steeds erg gewilde kaarten en behoorlijk prijzig ook!
Helemaal de (AI) kaarten, de zogenoemde Alternate Image kaarten. Wordt grof voor betaald!
Dit omdat er van die series minder vaak kaarten gedrukt zijn, omdat in 2001 Decipher zn contract verloor.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 11:35 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Als ik bepaalde rares mis en als Leto ze dubbel heeft, dan ben ik wel geΓ―nteresseerd om ze te kopen. Ik ga vrolijk verder met inventariseren.

[ Post made via Android ]

Kijk dit klinkt als muziek in mn oren! πŸ˜‰ πŸ˜€ "Vrolijk verder met inventariseren." Superb!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/04/2015 11:36 am
Page 4 / 6