Forum

STA Starwars CCG To...
 
Notifications
Clear all

STA Starwars CCG Tournament

Page 5 / 6
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik moet alleen mijn Third Anthology box nog door 🙂 daar wil ik vanavond aan beginnen. En voor de mensen die al zuchten en steunen bij die gedachte 😉 Het verwerken in de excel sheet is zeer makkelijk mits je het volgende doet:

Sorteer op Dark en Light
Sorteer op Categorie

Als je dat gedaan hebt dan kan je de excel filteren op type bijv en de invoer gaat als een speer. Gisteren 1,5 uur bezig geweest en het resultaat is eerder gepost.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/04/2015 11:47 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Na het invullen van al mijn Dark Side kaarten inc Tatooine Box is dit het resultaat:

Nu nog even de Lightside doen maar dat komt van de week wel.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/04/2015 12:13 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Lantern, kun je de eerste tabbladen laten zien van zowel Light als Dark Side.
Misschien heb ik de kaarten die jij mist wel dubbel?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/04/2015 2:07 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dat is een beetje lastig want die excel is zo groot. Ik geeft mijn collection analyses door voor een indruk.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/04/2015 2:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Mag je ook mailen naar mij hoor als je wilt?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/04/2015 2:24 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Mijn eigen verzameling heb ik nu bijna verwerkt.
Dan kan ik met de enorme hoeveelheid gekregen kaartjes (commons en uncommons) aan de slag en kaartjes die ik nog niet heb aan mijn verzameling toevoegen.
Gelukkig liggen die netjes op volgorde (per set en card type).

Volgens mij blijven er dan meer dan voldoende over om verschillende DS en LS starterdecks te maken

Ik heb ook een aantal dubbele rares kwam ik achter maar geen idee wat die ongeveer waard zijn. Is dat ergens te vinden Leto?

Dan eens kijken hoe ik een lijst kan samenstellen van kaarten die ik nog niet heb.
Als dat lukt kan ik dat overzicht doorsturen als je wilt.

ReplyQuote
Posted : 09/04/2015 2:36 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Rond het jaar 2004 is de verzamelaarsmarkt in elkaar gezakt zeg maar.. de waarde van vele items waren zelfs met de helft gedaald.

Aangezien er nog een kleine selecte groep trouwe fans nog SW CCG verzameld en speelt, is het soms best lastig om aan bepaalde kaarten te komen.
Op marktplaats en ebay zijn er genoeg advertenties te vinden, doch vooral op ebay vind ik dat ze teveel vragen voor de losse kaarten.

Sites zoals http://www.categoryonegames.com/catalog/star_wars_ccg/309 , http://www.starwarsccg.org/wpstore/product-category/individual-cards/ of http://www.swccgmarket.com/catalog/star_wars_ccg/727 vragen nog redelijk nette bedragen.
Al kan de verzendkosten weer behoorlijk hoog zijn bij deze buitenlandse webwinkels.

De waarde die aangegeven wordt op deze sites is wel zo'n beetje de waarde die reëel is.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/04/2015 2:56 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ook tussen mijn kaarten:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/04/2015 12:04 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zo mijn collection zit er in en dit is het resultaat:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/04/2015 1:05 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Jij krijg in ieder geval van mij een stapeltje A New Hope kaarten.
Ik hoop ook de andere series al klaar te hebben aan uitgezochte dubbelen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/04/2015 1:33 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dank je Leto_jr maar ik hoef geen kaarten 🙂 Geef ze maar aan Sytes die heeft helemaal geen kaarten

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/04/2015 12:01 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik kan aan jullie beide een stapeltje geven. 🙂

Van ANH, Hoth, Dagobah, Endor en DSII heb je weinig tot geen kaarten.
Of krijg je soms van Roebar?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 14/04/2015 5:14 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Heren,

Ik vond gisteren erg leuk om jullie te zien. Danny vertelde mij over CCG die jullie hebben besproken. Ik ga wel akkoord om alle series een mix van maken in deck. (space + land)

Dan hebben we dus 6 maanden de tijd om een deck van maken van alles die je hebt.

ReplyQuote
Posted : 19/04/2015 5:58 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb Death Star II uitgezocht, ga hierna beginnen met Special Edition.

In ieder geval heb ik weer vele dubbelen uit de serie DSII en vast en zeker wel ook van de serie SE.
Ik kan Sytes daar mee blij maken en ik zie dat Lantern ook geen DSII kaarten in bezit heeft.
Hoe zit het met Abib, Dash en Roebar?

En hebben jullie in je agenda al gekeken om op een vrijdag- of zaterdagavondje alvast kunnen oefenen met CCG om basisregels te gaan leren.
Want nogmaals, als we dat op 21 november af laten.. gaat dat in de soep lopen, door tijdgebrek en gezelligheid o.a.

Zoals ik al een paar keer eerder opnoemde... windrichtingen en bord warme maaltijd! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 25/05/2015 10:14 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Heren,

Danny en ik hebben gisteren weer potjes gespeeld, gaat lekker samen. Weer hier en daar wat geleerd..

Over 21 november, aub geen andere spel of wat dan ook erbij doen. Lijkt me teveel voor gezellige dag en CCG.
Anders moeten we ECHT 1 avond even regels doornemen met zijn allen. Waar en hoe maakt mij weinig uit.

Graag reageren, want over paar maanden ga ik op vakantie en na de vakantie ga ik deck bouwen voor november en klaar maken.

Groetjes,
Imia

ReplyQuote
Posted : 15/06/2015 2:01 pm
Page 5 / 6