Forum

Notifications
Clear all

Star Wars Destiny

Page 2 / 4
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Als de starterspack + boosters verkrijgbaar zijn zullen we dan een Star Wars Destiny Dagje organiseren? Om het spel te bekijken en te leren om te spelen.

Klinkt goed!
Ik ben voor.

Ondertussen kun je via onderstaande link de tutorial en deckbuilding video bekijken....

https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2016/11/18/join-me/

ReplyQuote
Posted : 26/11/2016 11:49 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Duidelijke tutorial !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/11/2016 12:51 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Leuke tutorial inderdaad. Krijg er nu wel zin in om het te spelen.

ReplyQuote
Posted : 26/11/2016 2:01 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Als de starterspack + boosters verkrijgbaar zijn zullen we dan een Star Wars Destiny Dagje organiseren? Om het spel te bekijken en te leren om te spelen.

Klinkt gaaf! Ik ben van de partij! ;D 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/11/2016 10:31 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nice !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/11/2016 3:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vandaag even Destiny Rule Book en Rule Reference Book gedownload van FFG.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/11/2016 6:39 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin


Fantasy Flight Games is proud to announce Spirit of Rebellion, the second set of booster packs for Star Wars™: Destiny!

The Star Wars saga has always centered on the timeless struggle between good and evil. At different points throughout the saga, evil may be lurking in the shadows or controlling an oppressive, galaxy-spanning Empire. Yet there must always be balance in the Force, and whenever the dark side rises, a spirit of rebellion begins to light the way forward.

With the new Spirit of Rebellion Booster Packs for Star Wars: Destiny, 160 brand-new cards enter the game, incorporating elements from every movie in the saga, but with a special focus on the newest Star Wars movie: Rogue One. You’ll find plenty of characters from Rogue One within this set, including Jyn Erso, Chirrut Îmwe, Mon Mothma, and Director Krennic, alongside other iconic characters from across the Star Wars story. The spirit of rebellion has ignited—prepare to bring the feverish battles and kinetic action of Rogue One to your games of Star Wars: Destiny!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/01/2017 12:02 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Cool.
Maar wel snel na de basis versie uitgebracht.
Ik ben nog bezig met de basis dus hopelijk geen of weinig nieuwe regels.

ReplyQuote
Posted : 12/01/2017 1:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dit weekend een aantal potjes Destiny gespeeld en ik moet helaas zeggen dat ik het echt een leuke spel vind.

Het dobbelsteen element is erg leuk bedacht en kan je gameplay aardig beïnvloeden ook als heb je een "die hard super rare character kaart + dobbelsteen" en je dobbelt een "blank = niks " dan is dat wel vervelend O0.

Starterdecks zijn goed in belans en hebben een hoog " replay " gehalte !.

Ik zeg voor de twijfelaar - gewoon doen je krijgt er een leuk fast pace kaartspel voor terug!.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/01/2017 2:06 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Star Wars Destiny Global Spirit of Rebellion Preview Event

Speltoren biedt, bij voldoende animo, geïnteresseerden de mogelijkheid mee te doen aan het wereldwijde Star Wars Destiny 'Spirit of Rebellion' preview event.
Tijdens dit event kunnen spelers kennis maken met de nieuw SW Destiny set die pas over een aantal weken uitkomt.

De bedoeling van het event is dat spelers maximaal 3 Spirit of Rebellion boosters kunnen kopen en deze kunnen toevoegen aan hun bestaande decks.
Tijdens het spelen zijn er objectives te halen waarbij de spelers 3 unieke 'extended art cards' kunnen verdienen.
Het toeval wil dat het event moet plaatsvinden op 1 en/of 2 april 2017!

Objectives:

Extended Art cards

Speltoren kan hiervoor een event kit aanschaffen.
In deze kit zitten 108 (!) Spirit of Rebellion boosters.
Dat wordt voor Speltoren wel een hele grote voorraad dus hoe meer er op voorhand besteld worden, hoe interessanter het wordt om hier aan mee te doen.

Meer informatie: https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2017/3/7/start-your-rebellion/

Laat weten of je wel/niet geïnteresseerd bent.

ReplyQuote
Posted : 21/03/2017 11:09 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Erg leuk ! zou me zo inschrijven cq aanmelden maar ik wil SSWAC day niet missen 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/03/2017 6:02 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik zou wel graag weer eens Destiny spelen ! misschien een keertje tussendoor afspreken.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/03/2017 4:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Even een opfris tutorial:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/06/2017 2:39 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nice !
Zeker! Als het ook daadwerkelijk plaatsvindt?
Ik zou wel graag weer eens Destiny spelen ! misschien een keertje tussendoor afspreken.
...kuche... bord warm eten ...kuche... pizza ook prima...

ik rij zo naar huize Sytes of de jouwe Lantern voor een avondje 'tussendoor' Destiny 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/06/2017 9:29 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Als Brabant ook een optie is, dan is een afspraak zo gemaakt wat mij betreft.

ReplyQuote
Posted : 05/06/2017 1:38 pm
Page 2 / 4