Forum

Notifications
Clear all

Star Wars Destiny

Page 3 / 4
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Als Brabant ook een optie is, dan is een afspraak zo gemaakt wat mij betreft.
Dat zeg je tegen mij persoonlijk of bedoel je in het algemeen? En ja Nuenen is voor mij net zo ver als Rotterdam.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/06/2017 5:46 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Even wat boosters bestellen voor die ultra rare 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/06/2017 6:00 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gisteren weer eens 2 potjes Destiny gespeeld tegen Sytes met alleen de starterssetjes en ik moet zeggen dit is zeer vermakelijke game - het is snel, simpel en leuk tactisch. Het element van de dobbelstenen (dice) maakt het naar mijn inziens nog leuker omdat er dan een 'kans' element wordt in gebracht wat de uitkomst van een actie ineens drastisch kan veranderen.

Het resultaat was 1-1. Sytes speelde met Kylo Ren Starter en ik met de Rey Starter.

Het prikkelt wel om andere kaarten aan te schaffen maar voor nu houden we ons bezig met de starterssetjes.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/07/2017 7:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hoe ik er tegen aan keek in 2016, is zeker nu anders. SWD is echt een leuk spel, heel anders van opzet dan Het Kaartspel, CCG of Empire vs. Rebellion.
Zelf heb ik het idee dat opzet van Het Kaartspel en Empire vs. Rebellion heel erg veel lijken op elkaar en ook veel weg hebben qua speelwijze van CCG.
Daarom was ik er zo sceptisch over, om het te willen aanschaffen.. ook omdat met CCG weliswaar hetzelfde speeleffect bereikt kan worden.
Doch ben ik nog steeds benieuwd naar ... en wil ik ooit toch wel een Het Kaartspel spelen om het te ervaren.

SWD! Ja leuk! Meer flitsender in acties dan de andere bovengenoemde spellen. Omdat zoals iedereen inmiddels weet, de acties om en om zijn.
Misschien krijg ik Rogier zover ook een booster te willen aanschaffen, dan hij de ene Side en ik de andere Side, omdat toch voor mij de kosten beheersbaar te houden.
Wat ik gisteren al vertelde aan Roebar is dat ik pas tot aanschaf zou willen overgaan als ik zeker weet dat er regelmatig mee zal kunnen spelen.

Zoals gewend was Roebar een goede GM en legde hij het spel goed uit, op het randje heeft hij mij kunnen verslaan! Maar het was erg leuk!

PS: Het bord warm eten smaakte vurrukulluk! ;D Zelfs vanavond weer! 😀

PS2: Volgens mij zijn er geen Sides binnen SWD?? Lijkt alsof mogelijks is met een Rey starterdeck/booster kunt spelen tegen een andere Rey starterdeck/booster?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/07/2017 2:07 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

PS2: Volgens mij zijn er geen Sides binnen SWD?? Lijkt alsof mogelijks is met een Rey starterdeck/booster kunt spelen tegen een andere Rey starterdeck/booster?

Ja, klopt helemaal.
De restrictie is dat je in een deck geen Heroes en Villains bij elkaar mag hebben.
Beide spelers (of meer in multiplayer free-for-all mode) kunnen met heroes of villains tegen elkaar spelen.
Dus zelfs dezelfde karakters tegen elkaar.

ReplyQuote
Posted : 21/07/2017 3:19 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou Leto zie je wel 😛 SWD is echt een leuk spel 🙂 alleen ben een beetje bang om boosters aan te schaffen want nu heb ik een gebalanceerd deck ( starter Rey & Kylo) dus ik kan makkelijk een vriend (die geen SWD heeft ) een potje spelen en als ik boosters aanschaf komen de decks in een onbalans :-[

Dus met koop SWD 😛 zodat ik boosters kan kopen 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/07/2017 4:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik probeer RoyalGuard ook enthousiast te krijgen.. en een andere wederzijdse vriend, wie ook een Star Wars en bord-/kaartspel liefhebber is.

Schijnbaar is het sowieso verstandig starterdecks te kopen, want er zitten kaarten in, die nergens anders te verkrijgen zijn en dus ook niet zullen voorkomen in boosters. Starter kaarten only zijn het dus.
Grappig is wel dat men Rey decks maken met twee Finn's erin, met dobbelstenen, wapens en al!

Zelf denk ik wel om met SWD het alleen bij Episode 7, 8 & 9 (1, 2 & 3??) karakters te houden, aangezien ik plezier heb met Classic Trilogy SWCCG.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/07/2017 5:56 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Even wat boosters bestellen voor die ultra rare 😉 Welke dat zijn kun je hier zien: Star Wars Destiny Card Info

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/07/2017 7:20 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De Starterdecks kosten maar een paar euro 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/07/2017 12:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

De Starterdecks kosten maar een paar euro 🙂 Yup wel bij Speltoren inderdaad.. bestelling al geplaatst inmiddels. Cadeau voor mezelf, ivm nieuwe part-time baan bij Juijn als taxichauffeur.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/07/2017 12:15 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gefeliciteerd ! en ik zeg Game On !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/07/2017 2:33 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Thanks! 🙂 En ja 12 augustus I challenge you! ;D

Hieronder cardslists gevonden op internet:

Awakenings cardlist

Spirit of Rebellion cardlist

Empire At War cardlist

Rules Reference versie 1.4

Tournament Regulations versie 1.2

Spirit of Rebellion Checklist

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/07/2017 11:24 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Gefeliciteerd ! en ik zeg Game On ! Wel erg is dat zo'n boosterbox gewoon te hoog geprijsd is, want het levert hooguit 17 eurocent voordeel per booster op. Afzetterij lol! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 26/07/2017 3:23 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Die Dice binders zijn er erg leuk als je Destiny aan verzamelen bent 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/09/2017 11:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zeker best handig zo'n opbergmap.

Wat ik alleen weer jammer vind is dat ze dit gaan uitbrengen.
https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2017/8/31/star-wars-destiny-two-player-game/

Zelfde karakters alleen iets anders, zij zeggen verbeterd.. leuk is dit. :-
Is jammer omdat ze al van die starterdecks uit hebben gebracht en dit is in feite hetzelfde, alleen in een doos.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/09/2017 2:19 am
Page 3 / 4