Forum

Starwars CCG - Cust...
 
Notifications
Clear all

Starwars CCG - Customizable Card Game

Page 2 / 5
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Toernooitje kan idd.. alleen 1 ding.. Imia heeft altijd Dark Side en ik heb altijd Light Side.
We hebben dit besloten naar keuze en budget.
Omdat het niet te doen is om van beide zijdes een complete goede deck te vormen.

Imia en ik spelen ook volgens de opzet van de films zeg maar.
Episode 4 = Premiere, A New Hope, Rebel Pack, Jedi Pack, Enchanced Premiere, Official Tournament Sealed Deck, Empire Strikes Back TwoPlayerGame & Premiere TwoPlayerGame
Episode 5 = Hoth, Dagobah, Cloud City, Jabba's Palace, Enhanced Cloud City, Enhanced Jabba's Palace & Jabba's Palace Sealed Deck
Episode 6 = Endor, Death Star II

En in principe kan de CCG serie Special Edition overal erbij gebruikt worden.
Wel kun je uit de SE CCG serie de kaarten kiezen thema-aansluitend op de films.
Zo ook kaarten uit de Reflection series en bijv. Tatooine die wijzen naar Classic Trilogy.

Maar als wij (Imia en Leto_jr8) tegen Roebar, Abib en Lantern spelen, dan kunnen jullie er toch voor willen kiezen alles door elkaar te gebruiken.
Geen probleem lijkt mij?

Dit is trouwens een handige mooie site om te bekijken. http://www.starwarsccg.org/cardlists/PremiereType.html

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/06/2014 5:50 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hebben jullie (Roebar, Abib, Lantern) geheel geen dubbelen van rares, uncommons of commons?
Imia heeft de meeste Dark Side dubbelen in uncommons en commons. Leto in Dark Side Rares.
Leto_jr8 heeft ook vele Rares in Light Side en tevens uncommons en commons van Light Side.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/06/2014 7:06 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb nog een hele verhuisdoos vol met kaarten van bijna alle series.
Volgens mij heb ik nu ook alle lijsten dus ik moet alles een keer goed uitzoeken zodat ik weet wat ik dubbel heb en nog helemaal niet heb.

Wel een klus.

ReplyQuote
Posted : 20/06/2014 11:12 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Een keertje spelen met gewoon common en uncommon decks moet toch wel te doen zijn?

Stuur die Imia eens naar het forum 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/06/2014 12:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb nog een hele verhuisdoos vol met kaarten van bijna alle series.
Volgens mij heb ik nu ook alle lijsten dus ik moet alles een keer goed uitzoeken zodat ik weet wat ik dubbel heb en nog helemaal niet heb.

Wel een klus.

Hmm wekt mn interesse! Er kunnen dubbelen bij zitten idd.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/06/2014 12:42 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Hebben jullie (Roebar, Abib, Lantern) geheel geen dubbelen van rares, uncommons of commons?

Ik heb werkelijk geen idee! Ooit een paar starter decks, uitbreiding sets en een SE doosje gekocht. Bij gebrek aan tegenstanders heb ik het denk ik 3x gespeeld of zo en de helft in een kaart hoesje gestopt. Een van die uitgaven die ik beter niet had kunnen doen.

ReplyQuote
Posted : 20/06/2014 2:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hebben jullie (Roebar, Abib, Lantern) geheel geen dubbelen van rares, uncommons of commons?

Ik heb werkelijk geen idee! Ooit een paar starter decks, uitbreiding sets en een SE doosje gekocht. Bij gebrek aan tegenstanders heb ik het denk ik 3x gespeeld of zo en de helft in een kaart hoesje gestopt. Een van die uitgaven die ik beter niet had kunnen doen.

Ah ik ken dat.. meerdere uitgaves dus waar je beetje spijt van hebt?

Maar goed.. die starterdecks, uitbreidingsetsen SE doosje heb je nog?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/06/2014 4:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

@Roebar

http://www.theforce.net/ccg/sw/spoilers/swccgcardlist.pdf

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/06/2014 9:43 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

@Roebar

http://www.theforce.net/ccg/sw/spoilers/swccgcardlist.pdf

Handig! Dankjewel

ReplyQuote
Posted : 21/06/2014 7:00 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Die lijst is leuk, maar daarop is het niet op volgorde per serie.

Deze link heeft dat weer wel. http://www.starwarsccg.org/cardlists/PremiereType.html

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/06/2014 7:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben wel voor een toernooi 🙂 maar dan alleen met common en uncommon kaarten zodat ieder een kans heeft om te winnen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/06/2014 12:13 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Maar goed.. die starterdecks, uitbreidingsetsen SE doosje heb je nog?

Ja, die liggen ergens in een kast stof te verzamelen... te wachten op een tijd dat ik tijd heb ::)

ReplyQuote
Posted : 24/06/2014 1:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Maar goed.. die starterdecks, uitbreidingsetsen SE doosje heb je nog?

Ja, die liggen ergens in een kast stof te verzamelen... te wachten op een tijd dat ik tijd heb ::)

Weet je nog uit het hoofd welke starterdecks en uitbreidingssets je in bezit hebt Abib?

Enne.. tijd kun je maken? ::) 😛

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/06/2014 4:05 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De mijne staan in de startpost 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/06/2014 10:20 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Leto heb jij een idee hoe dus een toernooi op kan zetten waarbij ieder kans heeft om te winnen ? Idee voor decks?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/06/2014 10:21 pm
Page 2 / 5