Forum

Starwars CCG - Cust...
 
Notifications
Clear all

Starwars CCG - Customizable Card Game

Page 3 / 5
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Weet je nog uit het hoofd welke starterdecks en uitbreidingssets je in bezit hebt Abib?
Nee
Enne.. tijd kun je maken? ::) ๐Ÿ˜›
Het maken van tijd is licht lastig. Het vrijmaken van tijd is een ander verhaal. Tijd besteden aan CCG staat bij mij niet bovenaan mijn lijstje van prioriteiten vrees ik in dit verband...

ReplyQuote
Posted : 26/06/2014 2:45 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ja ja ja .. ๐Ÿ™‚ Tijd vrijmaken moet ook mogelijk zijn, maar ja je prioriteiten..
welnu ik stuur de pitbull van Lantern wel op je af.. misschien dat je dan tijd weet vrij te maken? ๐Ÿ˜›

nahh.. is maar wat je zelf wilt doen met je tijdsbesteding idd. ๐Ÿ˜‰

Effe dan heel iets anders.. ben je bereid die SW CCG kaarten die je in bezit hebt van de hand te doen voor een mooie prijs?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/06/2014 2:04 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

..

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/06/2014 2:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Leto heb jij een idee hoe dus een toernooi op kan zetten waarbij ieder kans heeft om te winnen ? Idee voor decks?

Jij kunt met jouw starterdecks, de kaarten uit de Anthology en de kaarten uit Tatooine boosterbox, echt wel een leuke persoonlijke deck maken!
Nadat je een paar keer met je eigen deck hebt gespeeld, ontdek je wat zinvol is of compleet zinloos aan de samenstelling ervan... vooral ook wat kaarten aan mogelijkheden hebben al dan niet in combinatie met andere kaarten.

Enkel puur Rares in je deck stoppen gaat zeker niet werken en zijn (un)common kaarten die heel erg bruikbaar zijn of zelfs gewoon heel sterk en goed om in je deck te hebben.
Maar dat is een kwestie van lezen in de omschrijving op elke kaart.

Ikzelf vind het dus leuk om een soort van een bepaald thema proberen te hanteren in samenstellen van een deck.

De SW CCG collectie is enorm groot. En ik wilde dus kunnen spelen met elke serie uit SW CCG.
Kwam Imia met idee om het per Episode te gebruiken. Dus..

Episode 4 = Premiere, A New Hope, Rebel Pack, Jedi Pack, Enchanced Premiere, Official Tournament Sealed Deck, Empire Strikes Back TwoPlayerGame & Premiere TwoPlayerGame
Episode 5 = Hoth, Dagobah, Cloud City, Jabba's Palace, Enhanced Cloud City, Enhanced Jabba's Palace & Jabba's Palace Sealed Deck
Episode 6 = Endor, Death Star II

Bijv. Episode 4 film is op te splitsen in 3 grote locaties waar de scenes zich afspelen.
Daarop kun je je deck op bouwen thema-gewijs. Doch moet je die benodigde kaarten dan wel in bezit hebben.

Omdat Imia en ik weer pas begonnen zijn en NOG HEEL veel te leren hebben, zijn we nu bezig met Episode 4 en dan maken wij een landdeck en spacedeck, deze passen we een beetje aan na een aantal potjes gespeeld te hebben. Ook om andere kaarten te leren kennen en zien wat voor effect die kunnen hebben in verloop van een potje.

Doch.. de CCG kaarten die jij nu bezit bijvoorbeeld Lantern, moet je ook echt wel een leuke landdeck en spacedeck kunnen samenstellen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/06/2014 2:21 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Hallo allemaal,

Dat is behoorlijk tijdje geleden dat ik hier kwam bezoeken :-D.

Ik ben bezig om Tatooine, Theed, Coruscant en Reflection 3 aan het completeren. mis totaal nog 136 kaarten.

Om toernooi te beginnen moet je doen met bepaalde series afspreken. En mix (land & space). Uncommons zijn ook vrij zeldzaam, die zijn in dubbel ook erg schaars.

Kijk wat we allemaal kunnen afspreken.. Weet je wat gelijke kansen. dat is die aangekochte of volgens lijst van 2-players deck of aangekochte DSII starterdecks. Die zijn vooraf samengesteld door Decipher met paar random kaarten erin.

ReplyQuote
Posted : 27/06/2014 2:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik zal weer eens mijn kaarten pakken ๐Ÿ˜‰

@Imia leuk dat je weer eens komt buurten !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/06/2014 3:35 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik zal weer eens mijn kaarten pakken ๐Ÿ˜‰

@Imia leuk dat je weer eens komt buurten !

Je hebt echt wel een paar uurtjes nodig om een leuke landdeck en spacedeck te maken van de kaarten die bezit Lantern, geldt ook voor Roebar uiteraard.

Een toernooitje houden kan.. gewoon een dag er voor uittrekken en dan 2 potjes tegelijk spelen als we met 4 personen zijn.
Kan aan een grote (eet)tafel of 2 kleine(re) tafels waaraan toch wel redelijk comfortabel de ganse dag door gezeten kan worden.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/06/2014 4:01 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Misschien zijn er ook mensen die geen CCG kaarten hebben maar toch mee willen spelen bijv sytes. Kan daar ook een oplossing voor komen?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/06/2014 11:40 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Starterdecks is dan de oplossing.

Starterdecks zijn kant-en-klare decks om gelijk te kunnen spelen met 2 personen.
De volgende starterdecks zijn er:

PREMIERE TWO-PLAYER INTRODUCTORY SET
EMPIRE STRIKES BACK INTRODUCTORY 2-PLAYER GAME
SPECIAL EDITION STARTER DECKS (deze heb ik in bezit)
DEATH STAR II preconstructed STARTER DECKS (deze heb ik ook in bezit)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/06/2014 12:26 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Die speciaal editie moet achterwege laten. Aanstaande zondag testen Danny en ik dat. Maar samengesteld was scheef.

Rest is top, maar heb ik niet. Hoe lossen we dat op voor 4 personen?

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 29/06/2014 5:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Lolz?? Niks mis met Special Starterdecks joh.. misschien enkele kaarten min of meer niet echt zinvol.
Maar prima om er mee te spelen en te kunnen leren.. zelfde als DSII preconstructed Starterdecks. ;D ^-^ ::) ๐Ÿ˜›

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/06/2014 11:22 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik heb meer voorkeur voor pre-contructed deck van Death Star II. Maar alles is niets onmogelijk.
Ik hoor wel wat jullie ideeen hebben.

Op TCO website staan de kaarten die ik zoek, dus als je iets biedt. Dan hoor ik graag.

ReplyQuote
Posted : 01/07/2014 1:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoe heet je daar op die site?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/07/2014 5:52 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

http://www.tradecardsonline.com/

royalguard is mijn naam in dat site onder "Star Wars"
http://www.tradecardsonline.com/user/royalguard/referrer_name/royalguard

ReplyQuote
Posted : 01/07/2014 8:39 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

http://www.TradeCardsOnline.com/user/leto_jr8/referrer_name/leto_jr8

klik op bovenstaande link en gebruik mij als referentie aub., als beloning een lage rare kaart gratis uitzoeken!

Anyway.. heren Dash, Roebar, Abib en Lantern.. tussen al dat digitale speelgeweld.. vinden Imia en ik het echt zeer leuk om potjes SW CCG te spelen met elkaar zo'n 1x per kwartaal bijvoorbeeld?
Imia en ik zijn al maandelijks onderling de strijd aangegaan met de series die betrekking hebben op Episode 4.

Episode 4 = Premiere, A New Hope, Rebel Pack, Jedi Pack, Enchanced Premiere, Official Tournament Sealed Deck, Empire Strikes Back TwoPlayerGame & Premiere TwoPlayerGame.
Special Edition kaarten รณรณk, mits ze aansluiten op thema van Episode 4 series, hierboven genoemd.

Tussendoor ook gespeeld met de (preconstructed) Starter Decks van Special Edition en Death Star II.
Zelf heb ik geen Starter Deck van Premiere of The Empire Strikes Back Two Player Game.

Maak een TCO account aan en vul je WANT list (kaarten die zoekt) en HAVE list (kaarten die je te ruil aanbiedt) aan. Mocht je hulp willen hebben met het uitzoeken van kaarten, bied ik hier mijn diensten aan vanaf 2 augustus. Samen is gezelliger, leuker en sneller!

Nogmaals.. schroom niet om hulp te vragen, als voorbeeld; ik ga zeer netjes met de kaarten om tijdens het uitzoeken.. sterker nog ik was altijd mijn handen voordat ik de kaarten aanraak! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฎ ^-^
Wanneer er hoesjes besteld moeten worden, kunnen we samen bestellen bijvoorbeeld, om de verzendkosten te drukken... รณf SpelToren zorgt er voor dat zij deze http://www.ultrapro.com/product_info.php?products_id=1073 of http://www.ultrapro.com/product_info.php?products_id=1077 kaarthoesjes in het assortiment neemt? ::) ๐Ÿ˜›

Een opbergdoos als dit http://www.geekpassion.nl/alle-producten/game-accesoires/deck-card-box/3200-count-opbergbox.html is ook handig.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/07/2014 11:41 am
Page 3 / 5