Forum

Notifications
Clear all

SSWAC Uitdaging

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vandaag heb ik weer even de handleiding doorgenomen van CCC en het is voor SSWAC toch wel een uitdaging hoe we deze campagne nu kunnen gaan spelen zodat ook de continuïteit gewaarborgd blijft.

1 van de zaken waar ik over twijfel is dat battles gespeeld moeten worden met 400 punten vloten, deze vloten wordt opgeschreven op zgn fleet rosters. de vraag die gesteld kan worden is hoe gaan we dat opzetten qua spelers want 1 speler is 400 punten en als je met 2 spelers per team wilt gaan werken moet je 800 aan punten kunnen maken dat zie ik nog niet zo snel gebeuren omdat we als spelers niet genoeg punten hebben in ons assortiment.

Om vloot van 400 punten te verdelen over het aantal spelers per team wordt een lastige omdat je dan in de knoei komt met je fleet roster lijkt mij. Een fleetroster staat op naam van de speler. Je kan wel zeggen 400 punten delen we door 2 en ieder levert 200 punten aan die vloot. Alleen de schepen die je dus levert kan niet meer worden ingezet bij een andere vloot. Dilemma?

Graag jullie input hoe we de CCC op poten kunnen zetten .

Quote
Topic starter Posted : 26/05/2017 4:56 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

..... still waiting ! ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/07/2017 2:57 am