Forum

Notifications
Clear all

BETA SWTOR invite

Page 2 / 5
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Volgens de SWToR site zijn de invites via IGN en dergelijke alleen bedoeld voor mensen die zich voor 11/11 nog NIET opgegeven hadden voor de beta. Ieder ander die zich WEL voor 11/11 opgegeven had krijgt een directe uitnodiging. Beta test is voor het testen van server load, dus het zal allemaal wel niet zo veel voorstellen. Twee dagen erop of zo en dat is het dan wel weer tot Launch. Laten we Bioware en daarmee onszelf helpen door geen load van ze af te snoepen door te proberen extra keys te verkrijgen ::)

Wel leuk voor een eerste sneak peak natuurlijk! 🙂

ReplyQuote
Posted : 13/11/2011 1:35 pm
(@woesteling)
Eminent Member

*snif* had van het weekend 2 karakters aangemaakt, maar ze hebben van zondag op maandag onderhoud uitgevoerd en dan worden al je karakters weer gewist. Moet ik weer opnieuw beginnen...... Achja, kan ik Smuggler ook eens proberen.

ReplyQuote
Posted : 14/11/2011 7:18 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Tja, het is en blijft een beta. Ik ben wel heel benieuwd naar de eerste keer aanmelden. Dat alleen al is een spannend moment na zo lang wachten.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 14/11/2011 8:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zoals we zondag al beetje bespraken op Teamspeak ga ik de BETA doen NIET met de profession die ik in het echte spel wil gaan spelen en ook niet de Sith Faction.

Dus ik ga een Jedi Consular spelen 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/11/2011 10:45 am
(@woesteling)
Eminent Member

Zoals we zondag al beetje bespraken op Teamspeak ga ik de BETA doen NIET met de profession die ik in het echte spel wil gaan spelen en ook niet de Sith Faction.

Dus ik ga een Jedi Consular spelen 🙂

Zelfde gedachte als mij 😉 Heb nog niets van de Darkside gezien. En wil ik zo houden tot de release.

ReplyQuote
Posted : 15/11/2011 3:53 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Smuggler tijdens de Beta, denk ik.

ReplyQuote
Posted : 15/11/2011 4:22 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

BETA WEEKEND IN HET LAN PARTY WEEKEND

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/11/2011 1:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat word gezellig TORren dus ;D

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 2:19 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Nog niets ontvangen. En ik kan alleen TORren tijdens het LAN party weekend als ik niet naar de LAN party kom :/

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 2:30 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

??

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/11/2011 2:33 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat ie alleen thuis TOR kan spelen, dus dan kan ie niet langswippen op de LAN 🙂

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 2:42 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Of langswippen op de LAN party, maar niet TOR kunnen spelen, of niet langswippen en wel TOR kunnen spelen.

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 3:03 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Laptop install klaar?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/11/2011 3:18 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Er komt geen windows op mijn laptop O0 En iets ander dan een laptop neem ik niet mee ::)

Wel een goeie test trouwens, multiple TOR clients over een NAT verbinding ... zou me niks verbazen als dat (nog) niet werkt ;D

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 4:53 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Geen excuus!
Wat had je anders tijdens de LAN op je Apple laptop willen doen.
Dus toch gewoon komen. Misschien mag je mijn pc wel even lenen om swtor te doen.
Beter nog. Ik regel de PC van Roos voor je. Is wel geen high end maar zou swtor wel moeten kunnen draaien
Kun je ook meteen de eventuele NAT problemen oplossen 🙂

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 17/11/2011 6:59 pm
Page 2 / 5