Forum

Notifications
Clear all

Raptr Topic

Page 1 / 6
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik zie nu een aantal van ons met een Raptr banner. Ik heb even op de Raptr.com website gekeken en dat ziet er wel grappig uit zeker dat je ook meerder game platforms kan gebruiken zoals PS/3 en XboX Live.

Voor de mensen met een iPhone is er ook een raptr app in de appstore !
Mijn naam is : Lantern

O0

Quote
Topic starter Posted : 30/01/2011 1:48 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoe importeer je je xfire game data? en log hij ook de game uren voor xfire?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/01/2011 3:44 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb me ook aangemeld.
username is Roepie

Iphone app draait ook al.

Ik kan alleen geen Lantern vinden ???

Wat dat xfire betreft. Ik heb me gewoon aangemeld (via Raptr) en de rest ging bij mij automatisch.

ReplyQuote
Posted : 30/01/2011 6:29 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Beetje jammer ze zijn gestopt met Mac Support 🙁

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/01/2011 6:45 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hoe importeer je je xfire game data? en log hij ook de game uren voor xfire?

Niet? De oude gamedata neemt ie niet mee dacht ik en ja als je de games toevoegt in je account, kun je aangeven of ie ook de gametijd bijhoudt. Dat doet de client raptr zelf, niet via xfire.

En ik ben er al weer vanaf gestapt, vind raptr te onoverichtelijk als je al 3 verschillende IM services installeert in raptr. Het maakt er 1 grote pan soep van.. nee dank je.

Ik wil ook niet bij 3 IM services tegelijkertijd ingelogd zijn of zichtbaar zijn.
Doch persoonlijke keuze uiteraard. Aangezien ik MSN amper gebruik, maar xfire puur om te zien wie er online is. Xfire vind ik al een superclient en je kunt er ook al MSN in toevoegen dacht ik.

Extra nadeel is nu dat ik in Xfire niet meer de game iconen zie van diegene die een spel spelen.
Ik zie alleen dat jullie 'Playing ... via http://raptr.im , erg irritant en doet afbreuk aan Xfire.
Xfire telt niet meer de gametijd op, wanneer raptr gebruikt word.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 30/01/2011 7:35 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

ik moet zegen dat raptr wel lekker werkt zeker als alternatief van xfire ( wat trouwen een paar maanden geleden is overgenomen door een groot bedrijf van daar de pop ups die je laast kreeg voor hun arcade dienst )

vind ook dat het wel maklijk is om meteen er meer diensten bij te hebben

imoan je gegevens van x-fire worden gelijdelijk over gezet bij mij profiel stond eerst ook bijna niks staat nu een hoop meer

leto ja kan msn of ander diensten heel maklijk uit zeten onder aan je raptr balk en bij mij zijn alle diensten goed gescheiden dus van een pan soep is bij mij geen sparaken

enige nadeel voor mij is dat er nog geen custom skins zijn maar die komen nog wat mijn agtergrond van win is nog al donker

ReplyQuote
Posted : 30/01/2011 9:18 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ah ja die knakkers die xfire hebben ontwikkeld, vangen er nu veel geld voor inderdaad door het te verkopen, gezien de populariteit van xfire. raptr zal ook wel overgenomen worden door een bedrijf met veel poen die brood ziet in raptr om als reclametool te gaan gebruiken en ons met banners wilt neersabelen. dat is nu eenmaal de hedendaagse trieste bedoening, dat al die bedrijven denken meer te zullen gaan verkopen door de consument te bedolven onder reclame via tv, internet en games.

maar raptr mag zeker niet als vervanger van xfire gezien worden.
raptr functioneert als bundel van verschillende IM services.
ook al lijkt het gescheiden te houden in de vriendenlijst, maar mijn eigen mening is dat het onoverzichtelijk word.
zelf hoef ik raptr niet te gebruiken als 'vervanger' van xfire, dat is het bijlange na niet.
raptr is 'makkelijk' wanneer je bij verschillende IM services bent aangesloten en niet zoveel verschillende clients open wilt hebben staan en dus dan alles in 1 bundelsoftware kunt hebben zoals raptr.
raptr is gericht op gamers, die bij steam, psn, xfire en weet ik veel aangemeld willen zijn tegelijkertijd.
doelgroep van raptr is echt in mijn ogen de jonge honden van onder de 24 die bij hun ouders nog wonen.
elke minuut spenderen aan gamen.. en daarom bij al die IM services voor gamers online willen zijn tegelijkertijd en ondertussen ook op MSN en googletalk en weet ik veel wat online willen zijn.

lol snap eigenlijk niet waarom ik zo'n lang stuk heb getypt.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 30/01/2011 9:57 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik ook niet.
Maar toch bedankt dat je mij als jonge hond beschouwd.
Ik woon alleen niet meer bij mijn ouders (de helft daarvan is dood trouwens)

Omdat ik Steam en Xfire gebruik en omdat ik de look & feel een stuk mooier en beter vind dan Xfire, ga ik het in ieder geval een kans geven.
De iphone app van Raptr is daarnaast stukken beter dan de 3rd party xfire apps.

Op zich wel goed dat er iets is naast Xfire. Geeft ons als consument weer eens de mogelijkheid om te kiezen.

ReplyQuote
Posted : 30/01/2011 10:51 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

wat ik me nou afvraag - logt hij nou voor raptr alleen de gaming uren of ook xfire? of neemt raptr dat over en logt dan gewoon verder?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/01/2011 12:55 am
(@damir)
Reputable Member

Goede vraag denk het niet maar hoop het wel

ReplyQuote
Posted : 31/01/2011 1:26 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

wat ik me nou afvraag - logt hij nou voor raptr alleen de gaming uren of ook xfire? of neemt raptr dat over en logt dan gewoon verder?

ik heb dan weer zo'n botte reactie waarom uberhaupt afvragen of xfire gametijd optelt?
als raptr toch gebruikt word, dan kan toch xfire client helemaal gedeinstalleerd worden!
anders vind ik het zot als mensen raptr en xfire naast elkaar gaan draaien, kan raptr net zo goed worden weggelaten.

omg doe ik het weer.. nee dit was de laatste keer! 🙁

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 31/01/2011 9:47 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De gamedata die overgenomen is van xfire klopt geen hol van :

57 hrs
The Matrix Online (PC)
13 hrs
Half-Life 2: Deathmatch (PC)
5 hrs
Unreal Tournament 2004 (PC)
5 hrs
Voyage Century (PC)
4 hrs
Titan Quest (PC)
93 mins
Age of Conan: Hyborian

Uuuuh????

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/01/2011 12:49 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Gebruiken jullie xfire niet meer? Zo niet, dan haal ik het eraf en geen rommel meer op mijn game pc..

ReplyQuote
Posted : 31/01/2011 3:49 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja zeker wel !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/01/2011 4:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Gebruiken jullie xfire niet meer? Zo niet, dan haal ik het eraf en geen rommel meer op mijn game pc..

jawel, alleen dan via raptr een multi IM service programma.
een verschrikkelijk wanproduct lol.. mijn persoonlijke mening dan uiteraard,..maar ik mocht van mezelf er niet meer over uit wijden.. ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 31/01/2011 5:37 pm
Page 1 / 6