Forum

Weer ff er tussenui...
 
Notifications
Clear all

Weer ff er tussenuit..

Page 1 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hey STAatjes ๐Ÿ™‚

Jullie zullen me ff niet online zien, ik ga weer een klein weekje (minder als het meezit) het ziekenhuis in.

Gaat nog steeds niet goed met me, en de laatste weken eet ik bijna niets en kots ik ook nog is veel eruit van wat ik wel eet.

Nou hadden ze bloedonderzoek gedaan, omdat ze dachten dat het aan de Epilepsie pillen lag (ze dachten dat mijn spiegel te hoog was waardoor dit een bij effect was) maar dat bleek niet zo hoorde ik vanmorgen.

Ik ben inmiddels op 70 kilo aangekomen, wat een kritisch punt is bij mij en meer mag er niet af, anders word het voor alleen maar moeilijker. Dus opname is nodig.

Ben niet blij, ben pissig, stress en gefrustreerd. Ik loop ook al bij de psycholoog, omdat ik alles niet verwerken kan van wat er allemaal begonnen is sinds 29 april.

Dus ik zie jullie wel weer als ik weer thuis ben of heel misschien als ik ff op ziekenhuis internet ga maar dat zal wel niet, smerige keyboards daar ๐Ÿ˜ฎ

Quote
Topic starter Posted : 27/11/2006 4:18 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

serieus diep respect voor je dat je het allemaal volhoudt!

ikzelf heb mbt mn eigen situatie dat ik ook soms knetter word en het niet meer weet wat ik moet denken, voelen of naar moet kijken.

hoe makkelijk het klinkt van mij en hoe moeilijk het ook is voor jou,
toch gaat het goed komen!

sterkte en we blijven aan je denken.ย  8)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/11/2006 5:57 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Eej Dash.

Eci en ik zullen aan je denken !

Hou vol !! en veel sterkte man !

ReplyQuote
Posted : 27/11/2006 8:00 pm
(@eciruam)
Reputable Member

Jezus Tobz, je laat me schrikken :(. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat je meemaakt lijkt me verschrikkelijk en ik krijg het er benauwd van :'(!ย  Ik kan alleen maar zeggen:ย  hou vol!!
We zullen aan je denken en voor je duimen! Laat het alsjeblieft ff weten als je weer thuis bent.

btw, Heb je het adres van waar je ligt?

ReplyQuote
Posted : 27/11/2006 9:02 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nog niet, is eigenlijk zelfde als laatste keer maar kamer nummer is anders, die hoor ik morgen pas.

Kweenie of dat adres nog ergens staat op forum?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/11/2006 9:04 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Sterkte man, als ik in Nederland was had ik die dokters wel ff duidelijk gemaakt dat ze wat beter hun best moeten doen ๐Ÿ˜›
Waar lig je, Haarlem?

ReplyQuote
Posted : 28/11/2006 6:13 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Sterkte Dash en hopelijk ben je snel weer beter

ReplyQuote
Posted : 29/11/2006 8:29 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Hou je haaks

ReplyQuote
Posted : 01/12/2006 1:26 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dis me 2e poging tot een berichtje te plaatsen.
Laatste keer zat er een timer op de afdelings PC. PC ging uit.....

Ik dacht ik ga me vriendjes ff vertellen hoe het gaat.

Ik heb een aantal onderzoeken gehad, zoals rรถntgen van de maag en longen, een echo van me gehele buik inhoud, een gastroscopie, algehele bloedonderzoeken en er valt nix te vinden.

Alles ziet er goed en normaal uit.
Gezien ik wel slecht tot nix blijf eten zit ik sinds vrijdag aan een sonde en krijg sondevoeding. Dit was een heel gevecht om de slang er in te krijgen via me neus, ik raakte uiteindelijk in een woedeaanval en verkrampte mijn spieren.
Ze sloegen alarm want ze dachten dat ik een insult kreeg (Epilepsie aanval).
Gelukkig stond er een kastje dichtbij waar ik me woede op richte en sindsdien loop ik ook met een zere hand, maar ja das een bij effect.

Ik blijf erbij dat het aan me Epilepsie medicatie ligt, maar er word niet 100% naar me geluisterd, dus daar gaan we morgen ff verandering in brengen.
Krijg morgen tevens nog een ander bloedonderzoekje en een slikfoto. Dan moet ik een radio actief goedje drinken, dan kennen ze met rรถntgen die zien ofzo (Nee het is geen Polonium :D).
Ben dus nog wel ff weg, geen idee hoe lang nog.

Om op Eci's vraag te antwoorden, het adres staat volgens mij in de oude topic van Mei toen ik de 1e keer er in ging met de grote klap. Alleen het kamer nummer is anders, namelijk 127.

Ik spreek jullie later STA vriendjes,

Dash

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/12/2006 7:25 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ik heb ergens verband liggen voor die hand..

[me=Leto_jr]gaat zoeken...ย  ;D[/me]

hey hou je haaks idd joh!
zwaai met je hand en ze zullen naar je luisteren..
of roep keihard..!:

MILJAAR!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/12/2006 12:48 am
(@owoliega)
Prominent Member

hou je sterk

ReplyQuote
Posted : 04/12/2006 1:57 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Heel veel beterschap!

en dat je maar ons snel weer mag verblijen met je posts en je char(s) ingame

ReplyQuote
Posted : 04/12/2006 10:07 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ga waarschijnlijk in-active als ik weer thuis ben, zal misschien wel is een uurtje pakken maar waarschijnlijk voor onbepaalde tijd ff stoppen.

Maar er gaat zoveel door me kop heen nu, dus nix is zeker.

Thx voor het kaartje ๐Ÿ™‚
Kan hem niet ophangen heb geen printer hierย  ๐Ÿ˜ฎ

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/12/2006 5:42 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Als je maar opschiet ๐Ÿ™‚ over 2 weken hebben we weer avatar station als event ( hoorde ik in de wandelgangen :)) en wie moet ons anders redden!?ย  ::) ::)

We horen je wel Dash!

ReplyQuote
Posted : 05/12/2006 6:24 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Succes man, hoop dat het snel beter gaat ๐Ÿ™‚

ReplyQuote
Posted : 06/12/2006 4:22 am
Page 1 / 3