Forum

2 keer per week sam...
 
Notifications
Clear all

2 keer per week samen questen?

Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

hai all,

natuurlijk weet ik dat vele onder ons een druk privé leven hebben.
maar is het niet mogelijk om naast de zondagavond nog een vaste avond te prikken om samen te questen, harvesten of craften?

alleen is maar alleen weet je..

nu ben ik 's middags meestal zo nu en dan aan het gamen, maar Sytes juist weer meer in de avonden vanwege zn werk.
ik ga proberen me aan te passen, door dingen die ik in de avond doe in de middag te doen.
zodat ik meer met Sytes tegelijkertijd online ben idd.
maar toch is het leuker als we met zn allen vaker online zijn op vaste avonden zoals de zondagavond?

wat is jullie idee hierover?

en ff zeiken.. is het niet een beetje heel erg zonde van die 15 euro per maand als je maar 4 zondagavondjes elke maand speelt?! :huh:

Post edited by: Letojr8, at: 2006/04/15 19:25

Post edited by: Letojr8, at: 2006/04/20 16:09

The Mandorine

Quote
Topic starter Posted : 15/04/2006 9:25 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

/bump /bump :silly:

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/04/2006 6:10 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Tsja, ik vind het prikken van een vaste avond zo-ie-zo lastig. Ben al blij dat ik nu elke zondag in-game kan gaan om te questen! 🙂 Vrijdag lukt ook bijna altijd, en soms pik ik nog een ander avondje. 😛

En op zich vindt ik het wel meevallen hoor.....15 (of 20) euro voor minstens 4 avonden van minstens 2 uur (meestal meer en meer) is goedkoper (per uur in ieder geval) dan menig andere bezigheid. Bijvoorbeeld.... 30 minuten squashen? .... € 7,50 of meer. Uurtje in de sportschool? .... al gauw een Euro of 10. Bioscoopje pakken? € 8,- voor nog geen 2 uur kijkplezier, en een DVD is ook rond de 4 Euro. B)

ReplyQuote
Posted : 21/04/2006 10:03 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

hehehe ja ja ok ok zulke vergelijkingen zijn toch wel een beetje typisch holland heh..

ook zoiets 1 weekend niet naar de kroeg en niet gaan stappen en je hebt 20 euro over om EQII te subscriben.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/04/2006 1:42 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dit is weer zon STA off en STA on discussie - :kiss:.

Ik heb mijn redenen voor online en offline al in SWG forum behandeld 🙂

just my 2 cents 🙂

ReplyQuote
Posted : 21/04/2006 6:45 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

tsja forum dient wel opgevuld te worden 😛

just my 5 cents :woohoo:

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/04/2006 10:29 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik zal proberen om meer online te zijn 😛

ReplyQuote
Posted : 24/04/2006 8:56 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

hehehe ja ja ok ok zulke vergelijkingen zijn toch wel een beetje typisch holland heh..

ook zoiets 1 weekend niet naar de kroeg en niet gaan stappen en je hebt 20 euro over om EQII te subscriben.

Ik zou niet willen zeggen typisch hollands. Ik kan maar een ding tegelijk, en als ik niet in-game ben, ben ik met andere zaken bezig die ook geld (kunnen) kosten, of andersom. Maw, voor mij geldt zeker dat als ik het geld hier niet aan uitgeef het wel - en waarschijnlijk zelfs meer - op gaat aan andere vrijetijdsbestedingen. Om bij je voorbeeld te blijven, wanneer je aan het EQIIen bent, kun je niet in de kroeg zitten, en geef je daar dus geen geld aan uit 😛

Andersom geldt het ook...niet altijd mogelijk om andere bezigheden om te buigen om vaker of op vaste tijden in-game te zijn. Wil ik ook niet, want anders gaat het te veel op werk lijken! 😆

Zo, weer wat vulling erbij! My 2 p. B)

ReplyQuote
Posted : 25/04/2006 6:12 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ok is waar.. en wat je schrijft geld voor veel mensen.
ik snap het ook wel en heb er begrip voor.
maar ik zie graag de guild vaker online, want als groepje kunnen we echt ver komen en veel weerstaan.

plus het is zoveel veel meer gezelliger en leuker.
over het algemeen merk ik wel dat toendertijd met SWG wij allemaal vaker en zelfs langer online waren dan nu met EQII.

en nee het moet niet op werk gaan lijken of een verplichting.
natuurlijk is zo dat de een meer tijd kan en wil besteden aan EQII dan de ander.

ikzelf ben al gaan rondkijken naar andere NLtalige guilds in EQII voor een alliance. zodat wanneer ik online bent en sytes en jwalker dat wij dan met meer bekenden kunnen groeperen voor missies en niet steeds hoeven te roepen voor LFG.

hoe staan jullie tegenover een alliance?

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/04/2006 5:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Alliantie is wel een aardig idee 🙂

om samen te raiden bijv.

ReplyQuote
Posted : 26/04/2006 3:21 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

Een alliantie zou op zich wel mooi zijn voor raids en dat soort dingen
en ik denk dat er niet minder mensen online zijn dan in swg we zijn gewoon met veel minder mensen dan in swg helaas toen we daar allemaal mee stopten zijn er een aantal eq2 en wow gaan spelen en zijn zo een paar spelers kwijtgeraakt die vroeger veel online waren in swg helaas valt daar weinig aan te doen want iedereen gaat zijn eigen weg.

Heeft er trouwens al iemand een eq2 nl page gevonden op het Internet kan misschien handig zijn met het verkrijgen van wat meer spelers

ReplyQuote
Posted : 26/04/2006 4:49 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nee ik heb nog niks gevonden btw nl eq2 pages 🙁

ReplyQuote
Posted : 26/04/2006 7:26 am