Forum

Everquest 2 Kingdom...
 
Notifications
Clear all

Everquest 2 Kingdom of Sky expansie

Page 3 / 3
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

we gaan langzaam inderdaad, maar hey no wonder met een leven hebben naast gamen hehe ahum... 😛

doch vraag ik me af als we allemaal die uitbreidingen kopen en dus lekker bezig zijn met opbouwen etc.. allemaal kewl en wel..

als SWG ineens weer eruit ziet als voor dat er gekloot mee werd, stopt de helft met EQII en gaat weer SWGen.. voor mij vind ik dat zonde.. we zijn nu endelijk samen weer lekker bezig.

ik heb nu de combo EQII + Desert of Flames expansionpack samen in 1 box gekocht. ik ga soon mn hele gamepc herinstalleren en proberen EQII vloeiend te krijgen.

alleen ik vraag me af of ik wel Kindom of Sky moet kopen of die 2 downloadable add-ons. de eerste daarvan is ook voor beginnende players in EQII, want er zit meer wapens, armor en items in en ook wat extra quests.

hoe denken jullie hierover?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 28/03/2006 1:42 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Die 2 downloadable adventure packs kosten $5 per stuk. Ik heb ze zelf ook niet, dus misschien even wachten.

Kingdom of Sky is een ander verhaal - oke het is een expansie voor level 50 and up maar Je kan wel punten verzamelen voor je Achievement System ( zie topic hierover ) en dat geeft je weer extra skills dus dat is wel erg geinig.

Ik heb nu zelf de skill Bounty erbij door mijn Achievement system :).

en over SWG gesproken - Starwars blijft me ding sinds me 8ste 🙂 of ik Eq2 helemaal zou laten vallen daara moet ik nog even goed over nadenken want eerlijk is eerlijk EQ2 is een top game

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/03/2006 2:38 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

godverdegodver.. als ik had geweten dat dus op de dubbeldvd van Kingdom of Sky ook Desert of Flames stond, had ik dus die hele Desert of Flames niet apart gekocht.. klootzakken daar bij SOE eigenlijk.

ze bleven express zo vaag...

maar ik had jullie gevraagd ook of jullie diegene die KoS al hadden of je perse Desert of Flames apart moest kopen om het te hebben, maar blijkbaar hebben jullie het niet gelezen in het Quick Start Guide.

anyway ik baal hier wel van want die hele desert of flames dvd+doosje+spel is nu junk geworden.. had ik niet eens hoeven te kopen potverdorie! :angry:

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/05/2006 12:02 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Sorry! Ik had DoF al gekocht toen ik met EQII begon. KoS als digitale download genomen. Volgens mij hebben de meeste EQII spelende STAers het op deze wijze aangepakt, toch? Ik kon je hier iig dus niet in adviseren. :blink:

ReplyQuote
Posted : 11/05/2006 12:23 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

IK heb hetzelfde gedaan als Abib - ik heb EQ2 en DOF gekocht als 1 dvd en KoS gedownload. Dus snap ff het probleem nie 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/05/2006 1:37 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

euhm ik reageer mij alleen effe af hoor. :laugh:
en zeker niet dat ik de schuld afschuif op jullie :whistle:

nahh hehe omdat de download net zo duur was als de dvd-versie nam ik dus de dvd-versie.

maar KoS was al uit, toen ik nog niks had gekocht, maar ook de forum van SOE bleef er vaag in.. dus toch maar DoF gekocht en daarna KoS... maar ja de rest is bekend grgrgrrrrrrr!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/05/2006 10:12 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

ow ok

blond ;)?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/05/2006 10:57 pm
Page 3 / 3