Forum

Everquest 2 "Trial ...
 
Notifications
Clear all

Everquest 2 "Trial of the Isle"

Page 4 / 9
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb het nu ook voor elkaar dat mijn huidige jaar subscription op SWG wordt omgezet naar Station Access.
EÊn en ander met behulp van de Support Chat van SOE.
De eerste 2 pogingen waren niet succesvol. In beide gevallen werd er keihard NEE gezegd.
De derde poging was met was onderbouwing van opmerkingen uit een eigen FAQ meer succesvol.
Het tegoed wat ik heb op mijn subscription (toch 7 maanden) wordt nu pro rato aan mijn Station Access gekoppeld als extra dagen.

Voorwaarde voor de Station Access, is wel dat je een US server gebruikt volgens de FAQ. Zit alle EQ2 spelers nu op een Europese Server?

zie ook: http://www.station.sony.com/stationaccess/faq.jsp

met name nummers: 2, 5, 10, 14 en 15

ReplyQuote
Posted : 06/12/2005 6:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

make up your mind Z 😛 ik heb al 54543589 Ingame Names van je !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/12/2005 6:59 pm
(@zirion)
Estimable Member

make up your mind Z 😛 ik heb al 54543589 Ingame Names van je !

niet zijn er maar 4 :p hahaha

ReplyQuote
Posted : 06/12/2005 7:26 pm
(@robben)
Eminent Member

Als jullie op zoek zijn naar een guild dan is Lowland Elites een aanrader. (forum is op dit moment helaas gehacked)

Het is een guild met veel hoge levels maar ook genoeg mindere goden 😉 Daarnaast is het een guild met een van de hoogste guildlevels waardoor je allerlei leuke dingen met flinke korting kan kopen (zoals een paard of magisch tapijt).

Denk nu dat er ongeveer 80 man actief is. Veel mensen zijn erg actief en altijd online. Toch leuk om genoeg bekenden te hebben om te groepen. Het is verder erg sociaal zonder kiddies (wel vergelijkbaar met SWG nl community)

SCOUT
Over scout gesproken, de boog gebruik je meestal om te 'pullen', het is te kostbaar en niet efficient om continue een boog te gebruiken (kom je ook bijna niet tegen op hoge levels). Het is vooral stealth met backstab wat een scout gebruikt. Daarnaast is een scout niet aan te raden als je een solo proffession wilt hebben. Het blijft wel een uistekende damage dealer en erg leuk om te spelen.

Ik ben zelf een level 49 assassin (tegenhanger van de ranger) en bevalt nog steeds erg goed 😈

Ik zal regelmatig checken of ik jullie online aan tref.

Good hunting 😛

ReplyQuote
Posted : 06/12/2005 9:39 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

@Roebar

. What subscription services are NOT included in a Station Access subscription?

A: SOE telephone games (e.g. Hero’s Call), subscription service for the EverQuest European Ubi Soft servers, Korean language EverQuest, Japanese language EverQuest and localized EverQuest within China, and subscription service for the versions of EverQuest Online Adventures published outside the USA.

Dat is Everquest en niet Everquest 2 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/12/2005 10:36 pm
(@robben)
Eminent Member

Probeer trouwens EQ2 map updater te downloaden! Is erg handig om leuke spots te vinden en een goede hulp voor quests:

http://maps.eq2interface.com/

en quest database:

http://eq2.ogaming.com/db/search/quests_search.php

Bijna alle quests zijn hier te vinden.

Probeer ook de zogenaamde heritage quests te doen. Levert onwijs goede beloningen op!! Je bent wel dagen bezig met zo'n quest.

ReplyQuote
Posted : 06/12/2005 10:46 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

nice sites

Probeer ook de zogenaamde heritage quests te doen. Levert onwijs goede beloningen op!! Je bent wel dagen bezig met zo'n quest.

dat vind ik juist leuk

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/12/2005 12:40 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zirion in Actie met char 345b 😉

Omgeving shots Qeynos Harbor en The Baubbleshire

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/12/2005 1:42 am
(@zirion)
Estimable Member

NVM deze post ik weet het nog steeds niet :s

ReplyQuote
Posted : 07/12/2005 8:47 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Roebar is ook ingame - jeuh ! Abib zal een dagje later worden 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/12/2005 11:40 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Bijna verzopen maar net op tijd gered door een 'toevallig' voorbij varend schip.
Vage herinneringen over mijn verleden (ik moet steeds aan een soort aap denken...??? Maar wel een stuk kleiner. Als Gnome krijg ik een stijve nek van het omhoog kijken naar andere lieden in de wereld van EQ2)
Mijn naam? Roepert (de eerste 3 letters weet ik zeker, de rest is wederom vaag). Roepert de Gnome !
Op het Eiland Refuge werd ik door ÊÊn of andere kerel gevraagd wat mijn beroep is. Geen idee. Ik twijfelde tussen Scout en Priest. Hij was nogal ongeduldig, dus ik moest snel een keuze maken.

Nu wandelt er een level 6 Priest gnome rond luisterend naar de naam Roepert.
Binnenkort ga ik van het eiland af en zet mijn eerste schreden in de stad Qeynos.

Mee ze fors bie wif us!

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 2:18 pm
(@zirion)
Estimable Member

Mee ze fors bie wif us![/qoute]

/Slap

its : let the spirits guide you 😛

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 6:06 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Mee ze fors bie wif us![/qoute]

/Slap

its : let the spirits guide you 😛

😀 Dat was nog een vage herinnering.
Nu op zoek naar de spirits.....

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 6:16 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Roepert ingame dat hebben we geweten.

Hier een kleine impressie

Roepert de Gnome

Roepert na de 1e duel met Achas - uhm 😉

Jum Jum onze nieuwe mascotte 😉

Roepert heeft gelijk als een meissie op het oog

Roepert, Carnix(zirion), Dammy en Moi doen een vreugde dansje 😛

Dammy laat zijn huisdier uit 😉 Carnix(Zirion) in het grote enge bos

Big Bad Cave đŸ˜¯

Roepert met zijn 1e helm 😉

Ik heb echt zo gelachen vanavond op ventrillo - en thx to Dammy, Carnix en mr Roepert de Gnome.

Nou maandag Abib er - hoe meer zielen hoe meer vreugde

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/12/2005 2:56 am
(@zirion)
Estimable Member

ja het was gezellig 😆

ReplyQuote
Posted : 10/12/2005 2:28 pm
Page 4 / 9