Forum

Lore & Legend Quest...
 
Notifications
Clear all

Lore & Legend Quests

Roebar
(@roebar)
Famed Member

De Guildbank begint er al vol mee te lopen, of je hebt weer een strong box nodig om ze te bewaren.
Ik bedoel hier de skeleton bones, Gnoll ears, Centaur hand, Giant's eye etc. etc.
Wat moet je er mee, behalve verkopen?

Het zijn onderdelen voor de Lore & Legend quests.
Ik heb er 1 gedaan, namelijk voor de Gnolls.
Deze quest start met een boek (voor de Gnoll quest vindt je die in Gnoll Keep vlak bij Stormhold in een kist)
De quest bestaat uit het verzamelen van al die vreemde lichaamsdelen die je moet bestuderen.
Als je dit smerige werkje hebt uitgevoerd, wordt je beloond met XP, een boek voor in je huis en een mooi wapen voor in je huis. (niet bruikbaar !)

De quests zijn leuk om gezamenlijk te doen omdat je nogal wat beesten moet afmaken om de juiste lichaamsdelen te vinden. Dubbele lichaamsdelen kun je traden!

Ik heb nu een site gevonden met uitgebreide beschrijvingen hoe je de boeken vindt om de quests te starten. (Skeletons, Centaurs enz. enz.)

klik: http://home.comcast.net/~to-ryan/eq2/mastery/

Happy hunting!

Post edited by: roebar, at: 2006/03/02 09:59

Quote
Topic starter Posted : 02/03/2006 11:57 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Leuk ga ik eens proberen

Zo heb je weer een Karma punt gegeven 😉

ReplyQuote
Posted : 02/03/2006 12:22 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ik ben nu nog Junior Member, maarre wanneer word ik Member?
ook heb ik gezien dat de instellingen kwa rechten op de Guildbank bij Senior Member en gewoon member niet kloppen?

Een Senior member mag vrijwel helemaal niks? Is dat vanwege de ouderdomskwalen die optreden bij Senioren? :laugh:

in Guildbank 3 en/of 4 zitten de verzamel items dan?
want ik heb van Jwalk een boel items gekregen, zoals vlinders en rockchips.
wie geinteresseerd is kan bij mij langskomen en/of moet/kan ik ze in de guildbank droppen, bank 3 of 4?

Post edited by: Leto_jr, at: 2006/03/02 10:33

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/03/2006 12:23 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Leto_jr wrote:
ik ben nu nog Junior Member, maarre wanneer word ik Member?
ook heb ik gezien dat de instellingen kwa rechten op de Guildbank bij Senior Member en gewoon member niet kloppen?

Een Senior member mag vrijwel helemaal niks? Is dat vanwege de ouderdomskwalen die optreden bij Senioren? :laugh:

Sinds gisteravond (2 maart) ben je Senior member. Tevens zijn de Guildbank instellingen aangepast voor het bekijken, toevoegen en opnemen van items uit de Guildbank.
Ik pas het bijbehorende topic op deze site nog aan binnenkort.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/03/2006 12:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

woot ben ik al Senior Member.. hmhmh

ik ga bedenken of een bankoverval tot de mogelijkheden behoor voordat mijn 30dgn voorbij zijn hehe

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/03/2006 12:39 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Leto_jr wrote:
woot ben ik al Senior Member.. hmhmh

ik ga bedenken of een bankoverval tot de mogelijkheden behoor voordat mijn 30dgn voorbij zijn hehe

Nou, zowat de hele Guild gaat er van uit dat je gezellig bij Sol Lucet Omnibus blijft 😛

klik hier voor meer info over de indeling van de Guildbank

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/03/2006 12:47 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Roebar wrote
Nou, zowat de hele Guild gaat er van uit dat je gezellig bij Sol Lucet Omnibus blijft

OH?! wat is dat nou!!!

WIE NIET DAN?!!!!?? 👿

Post edited by: Leto_jr, at: 2006/03/02 10:57

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/03/2006 12:55 pm