Forum

Notifications
Clear all

station access

(@owoliega)
Prominent Member

stel dat ik everquest II zou gaan spelen kan ik dan best die station access nemen of gewoon apart doen.

Als ik het niet mis heb krijg je voor 21,99 $ per maand toegang tot de ganse zooi.

Moet ik dan het spel nog kopen en volgens dat ik gelezeen heb krijg je als access de adventure upgrade voor everquest II gratis.

Hou het simpel ik ben niet van de slimste.
😆

Quote
Topic starter Posted : 07/02/2006 8:35 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

het is heel simple station access geeft je toegang tot ale games van soe het enige wat je nog moet doen is de game kopen dan en ja je krijgt de adventure upgrade van eq2 er dan ook bij

ReplyQuote
Posted : 07/02/2006 8:48 pm
(@owoliega)
Prominent Member

downloading downloading

shit 3 uur

😕

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/02/2006 9:31 pm
(@owoliega)
Prominent Member

gedaan gespeeld maar kan niet op de runyeye ofzo server

Weet het nog zo niet wat ik ervan moet denken

Vind wel dat ik er als barbaar dik uitzie
😆

ben al lvl5 bijna 6
8)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/02/2006 12:51 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Heb je de trial gedaan? Trial of the Isle? Zoja kom je op een Amerikaanse server terrecht en kan je helaas niet 'ons' ontmoeten. Dit kan pas of als je met een buddy key speelt van iemand of het je het orginele spel zelf hebt.

Maar leuk dat je het probeert !

ReplyQuote
Posted : 08/02/2006 2:05 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Als je wilt kijken hoe het groepen gaat, kun je wel met iemand van ons afspreken, lijkt me...kleine moeite om een karakter op een amerikaanse server aan te maken om even over het eiland te hobbelen 😀

Voor mij is het een probleem dat ik een beetje krap in mijn tijd zit. Mijn eerstvolgende keer is het event op vrijdagavond en daarna weet ik nog niet of ik in-game kan voor volgende week dinsdag 😳

ReplyQuote
Posted : 08/02/2006 4:16 am
(@robben)
Eminent Member

Ik weet niet of het ook voor trial geldt, maar je kan verschillende regio's kiezen waardoor runnyeye beschikbaar wordt. ❓

ReplyQuote
Posted : 08/02/2006 3:26 pm
(@owoliega)
Prominent Member

🙄

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/02/2006 8:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Station access is zeer wel slim als je meerdere SOE games wilt spelen

ReplyQuote
Posted : 10/02/2006 2:29 am
(@owoliega)
Prominent Member

hallo kroket

als ik de digital download koop voor 20$ zit daar dan ook de desert of flames bij of is dat dan alleen everquest.(via D2D)
Want normaal kwam gisteren everquest II plus desert of flames hier uit maar staat nu TBA of misschien beter wachten tot de add on uit is en alles dan samen kopen voor minder.

8)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/02/2006 11:13 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik denk dat ik inderdaad nog heel eventjes zou wachten tot Kingdom of the Sky uitkomt. Ik ga ervan uit dat je ze dan allemaal in een kan kopen (EQII, Desert of Flames en Kingdom of the Sky). Ben je gelijk de enige van ons die KotS (what's in a name) heeft! 😀

Met Station Access heb je wel meer karakters, een paar andere uitbreidingen en een prijs voor SWG en EQII :D/

ReplyQuote
Posted : 12/02/2006 9:38 pm