Forum

Welke craft tree ne...
 
Notifications
Clear all

Welke craft tree neem je?

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben nu lekker bezig met craften en is zeer leuk alleen weet nog niet welke tree ik wil.

Welke nemen jullie?

Quote
Topic starter Posted : 23/12/2005 3:28 pm
(@zorbaca)
Estimable Member

Ik zat er aan tedenken om Meubels temaken en ze natuurlijk voor een goedkoperen prijs teverkopen aan Guildys

ReplyQuote
Posted : 23/12/2005 3:33 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb de eerste keuze al moeten nemen (bij level 10). Nu ben ik Craftsman. de volgende stap wordt bij level 20 bepaald en dan kan ik Provisioner (eten), Woodworker (pijlen en bogen) of Carpenter (meubels) worden.
Als Druid wil ik iets met hout doen, dus Roepert wordt Woodworker of Carpenter

ReplyQuote
Posted : 23/12/2005 6:21 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Trouwens. Als je craft kun je 'terugvechten' tegen de tegenslagen die je regelmatig krijgt waardoor je health en/of de kwaliteit van het product afneemt. Klik op onderstaande link voor een uitgebreide guide over craften.

http://eq2vault.ign.com/View.php?view=columns.Detail&category_select_id=21&id=194 [/url]

ReplyQuote
Posted : 23/12/2005 6:36 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

En nog een link.
Deze verwijst naar informatie over de diverse tradeskill societies per stad en voor welke class ze bedoeld zijn.

bijvoorbeeld:
Castleview Hamlet
Wholesale society = Charter of the Truthbringer
Craftsman society = Woodshapers Guild
etc.

Voor zover ik weet, is het mogelijk om lid te blijven van de wholesaler society algemene en tevens lid te worden van een Class Society

http://eq2.ogaming.com/data/2167~TradeskillSocieties.php

ReplyQuote
Posted : 23/12/2005 6:57 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Als Mage....ahum, Sorcerer, denk ik dat ik voor scholar/sage kies. Maar ik moet mijn eerste spell nog maken (kan de nog grondstoffen niet vinden - ahum).

ReplyQuote
Posted : 24/12/2005 3:16 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik word Woodworker want dan ik me eigen pijlen maken :).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/12/2005 1:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik moet zeggen dat craften ECHT leuk is in everquest2 heb er net zoveel plezier in als swg. Lekker rommelen met grondstoffen, soort van experimenteren, In dat artisan gebeuren gaat ik zeker wel verder vin het wel top.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/01/2006 2:35 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Tis inderdaad heel erg leuk.

ReplyQuote
Posted : 03/01/2006 5:36 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ben nu lvl 11 scholar 🙂

ReplyQuote
Posted : 04/01/2006 3:16 am