Forum

Het team van Mandal...
 
Notifications
Clear all

Het team van Mandalorian F1 eert haar coureur Dashea tijden zijn thuis grand prix!

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ter ere van de Grote Prijs van Nederland in de Solar Night F1 2020 kampioenschap seizoen 4, heeft het team van Mandalorian F1 besloten de formule 1 auto van de Nederlander Dashea Rendar éénmalig in de kleuren van zijn thuisland te steken!

Wij spraken de Nederlander: "Ik ben ontzettend vereerd dat het team van Mandalorian F1 dit voor mij doet! Ik was ontzettend verrast toen zij mij naar de fabriek riepen. In eerste instantie dacht ik dat er een heel zwaar gesprek zou volgen vanwege de matige prestaties in de eerste drie races van dit seizoen. Maar toen zij mij de reden vertelde waarom ik naar de fabriek moest komen, werd ik dol enthousiast!

Het team heeft de livery van de auto en mijn kleding aangepast, om mijn Nederlandse roots te eren! Ik mocht een klein voorproefje zien, en ik zal net als de rest van jullie de wagen pas zien wanneer de kwalificatie begint en ik mag instappen! Ik vind het erg spannend en kan haast niet wachten tot dinsdag!"

Een dol enthousiaste Dashea liet tevens het voorproefje zien op vanaf zijn telefoon.

image

De razende reporter

This topic was modified 3 years ago 3 times by Dashea
Quote
Topic starter Posted : 15/05/2021 12:15 am
Abib and Leto reacted
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Wij van het Helter Skelter team zijn benieuwd…. De Orange Torpedo krijgt gezelschap van de Orange Rocket! Goed initiatief en leuk om zo’n succesvol coureur te verrassen met deze geste.

Wij wachten nu met smart op de Ronde van Barbados, hoewel we dat eerder in een andere tak van sport zullen moeten zoeken…..

 

ReplyQuote
Posted : 15/05/2021 9:24 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wij van M3Racing feliciteren Mandalorian F1 met deze unieke gelegenheid. For the Record er is maar 1 Orange Torpedo 😉 

ReplyQuote
Posted : 15/05/2021 9:59 am
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Croky racing reageert zeer verheugt op deze tijdelijke kleur stelling. De coureur van mandalorian is daardoor beter te zien volgens het statement van Toto Croky.

ReplyQuote
Posted : 15/05/2021 3:10 pm