Forum

** POLL ** Solar F1...
 
Notifications
Clear all

** POLL ** Solar F1 Night 2021 Season 6, Voorlopig regelementen & instellingen

Page 3 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik vind het goed, maar het is jammer dat je er gisteren niet bij was. Het verschil in prestaties van de auto maakt heel veel verschil en brengt het veld nader tot elkaar. In een Alfa Romeo kon ik aanhaken bij Sytes op 2 seconden, maar niet inhalen.

De bochten snelheid en het remmen van de mindere snelle auto's maken een groot verschil.

Kijk, 7 coureurs binnen 1 seconden in een kwalificatie.

2022 03 15 20 37 23 Greenshot

Maar laten we eens kijken idd, ik kan je nu al vertellen dat Sander en Croky wegrijden met gelijke prestaties 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/03/2022 4:13 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

Maar laten we eens kijken idd, ik kan je nu al vertellen dat Sander en Croky wegrijden met gelijke prestaties 😉

Mijn doel is ook niet Sander en Croky te verslaan. Ik wil de aanvoerder worden van het mid veld dus concurrenten zat zoals Abib, Sytes en West.

Het blijft jammer dat de tekortkomingen van de rijder door de auto gecompenseerd moet worden. Je kan er ook meer effort insteken maar dat is mijn 2 cents 🙂  Wel mooi om te zien dat Leto een stuk beter rijdt en zo zie je maar weer dat goeie equipment zoals een nieuwe controller bijdraagt aan de prestatie van de rijder en dat het niet zo ligt aan de sticker op de auto. 

ReplyQuote
Posted : 17/03/2022 11:30 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Realtime prestaties is niet alleen een sticker, gelijke prestaties is wel alleen de sticker.

En ja, het is jammer dat niet iedereen hetzelfde niveau heeft, ongeacht het materiaal wat je gebruikt, maar daarom is het juist wel leuk om realtime te doen een keer, dan kan je ook eens voor de winst/podium vechten met de mensen die op gelijke prestaties meestal wegrijden.

Het verhaal achter de sticker vind ik ook leuk, maar ik vind het ook leuk als het veld dichterbij elkaar zit dmv realtime prestaties bv. En dat Leto sneller is, komt wel de instructies die ik hem meegegeven heb en de controller. Ik heb hem laten zien dat iets beter werkt dan dat hij deed daarvoor en het werkte, als hij zich daaraan vasthoud gaat ie iig vaste top 10 rijder worden.

"en zo zie je maar weer dat goeie equipment zoals een nieuwe controller bijdraagt aan de prestatie van de rijder en dat het niet zo ligt aan de sticker op de auto." Het ligt ook echt wel aan de Red Bull waar ie mee rijd, beste auto van het veld momenteel

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/03/2022 12:37 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Toevoeging gemaakt aan het regelement, staat in rode letters

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/03/2022 1:07 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Ik wil wel voor aan mee kunnen rijden en voor de winst te kunnen gaan en ja als dat moet door de wagens aan te passen het zij zo ik heb er totaal geen zin in om weer met gemak champion te worden van het midden veld ik heb dit seizoen 0.0 effort er in gestoken want ik haal het toch we wil graag ook wat plezier er in hebben

ReplyQuote
Posted : 17/03/2022 1:23 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

@everyone In aanloop van een Season 6, zou ik graag dinsdagavond met iedereen knopen doorhakken!

Dit zal betekenen hier en daar een beetje geven en nemen. Er is ook gesproken over een verkort tussen seizoen, die ik de naam wil geven "Sprint Season". Dit is ivm aankomende (voorjaar)vakanties oa.

Wanneer de knopen zijn gehakt, zal ik een seizoen opmaken zodat we volgende week van start zouden kunnen gaan. Ik zou het dus waarderen als we na een paar testen ook even de tijd nemen voor een bespreking voordat er een aantal vertrekken naar bed en we op het forum verder moeten communiceren (wat niet zo erg goed en snel werkt over de gehele linie gezien).

We beginnen met 2 test runs, zelfde instellingen op dezelfde baan. Eerst met gelijke prestaties (dus je eigen livery auto) en dan met de originele livery "Teams 2021" en diens "realistische autoprestaties" en de verdeling die nodig is om het veld bij elkaar te krijgen. Dit is om oa Lantern te laten zien wat er gebeurd, aangezien die het gemist heeft afgelopen week.

Ik stel voor om na deze 2 test runs in ieder geval onze vergadering te beginnen, dit kan uiteraard onder het genot van een test race, maar dan zijn we wel afgeleid natuurlijk.

Ik hoop dat we er uit gaan komen dinsdagavond! Tot dan!

De wedstrijdleiding

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/03/2022 12:49 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Helemaal goed. Laten we wel een circuit nemen dat lekker te rijden is bijv. Imola.

Klein puntje: volgens mij hebben we bij het laatste overleg iets afgesproken mbt start van S6 ivm met vakanties want zowel ik als croky zijn op vakantie. 

ReplyQuote
Posted : 21/03/2022 9:35 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat heb ik hierboven ook vermeld 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/03/2022 12:54 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Poll is verwijdert wegens geen einddatum poll 

ReplyQuote
Posted : 21/04/2022 10:25 am
Page 3 / 3