Forum

Seizoen 6 vooruitbl...
 
Notifications
Clear all

Seizoen 6 vooruitblik: Hoe gaat het in seizoen 6?

Page 3 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Vandaag even een bespreking met Croky Racing en M3 Racing tijdens een meeting ergens in Noord-Holland, en Croky kwam met het idee om geen gelijkwaardige auto's te gaan gebruiken en dan de beste in de slechte(re) auto te zetten en de laatst geëindigde in de snelste auto.

Dit zouden we kunnen testen tijdens de wintertesten na het seizoen, om zo diverse ideeën uit te proberen alvorens de wedstrijdleiding de definitieve regels opstelt voor seizoen 6.

De wintertesten zouden dan 25% races gaan worden de eerste 1 of 2 weken na het aflopen van het seizoen, om zo diverse voorstellen te kunnen testen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/03/2022 9:42 pm
Maarten West
(@maarten-west)
Eminent Member

Ik vind dit echt een meesterlijk idee ik ben helemaal voor. 
Hoe tof om op die manier de races weer moeilijk te maken. 
De Roos zetten we in een Williams samen met Necrosky 🙂 

ReplyQuote
Posted : 06/03/2022 12:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Of een Haas, volgens zijn de ingame statistieken voor Haas het slechts 😉

Dit willen we dus gaan testen 1 of 2 dinsdagavonden na het einde van S5, zodat we S6 goed kunnen opzetten, en hoe leuk om het net als in het echt de wintertests te noemen 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/03/2022 1:22 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben voor een test want het is geven en nemen - persoonlijk denk ik dat het geen drol uit gaat maken als er een HAAS of Mercedes sticker op je auto zit. De discussie over ALT F4 is veel belangrijker dan dat en laat iemand lekker in zijn custom Role Play F1 team rijden.

 

 

ReplyQuote
Posted : 06/03/2022 4:02 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Het gaat in dit geval over de real time instelling, waardoor een Haas of Williams ook de langzaamste auto word en met de snelste coureur erin en de langzaamste coureur in de snelste auto het veld misschien naar elkaar trekt

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/03/2022 4:26 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

@lantern ik ben voor de echte liveries het is toch geven en nemen 6 mensen willen graag originele liveries soms moet je ook geven toch ?

ReplyQuote
Posted : 06/03/2022 4:45 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Williams bolides zijn nog steeds te snel voor DeRoos en Necrosky! Zij moeten gewoon in het HAAS team. 🙂 
Als zij dan nog podium pakken, zijn het klasbakken! 👍 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/03/2022 5:37 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ben vooral benieuwd naar de test met die instellingen, van gelijkwaardig naar reëel prestaties, of het veld dichterbij kan komen.

Als oa de originele liveries (tenminste in denk dat het alleen kan met originele teams) hierbij helpen, is het wel leuk voor 1 seizoen toch?

Ik heb ook al een S6 bolide gemaakt, dan stel ik die gewoon een seizoen uit

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/03/2022 5:51 pm
Leto reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

Ik ben vooral benieuwd naar de test met die instellingen, van gelijkwaardig naar reëel prestaties, of het veld dichterbij kan komen.

Ik heb net even een test gedaan tussen Eigen Auto, Mercedes en een Williams maar ik merk geen verschil. De ronden tijden zijn hetzelfde in de TT met realitische instellingen. ik moet het meer zoeken in banen rijden en rijders skills m.b.t. controller. Die stickers zijn voor mij niet de Holy Grail.

ReplyQuote
Posted : 07/03/2022 5:09 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik merk dat ik met een Williams in een 5-lapper achteraan start, dat ik niet naar 1 kan komen en met een Mercedes wel, er moet wel verschil zijn.

 

Ik zal ook eens TT doen met de verschillen 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/03/2022 6:46 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik verwacht weinig verschil in de raceresultaten. Misschien dat nummers 1,2 en 3 stuivertje wisselen…

ReplyQuote
Posted : 08/03/2022 11:18 pm
Page 3 / 3