Forum

Notifications
Clear all

Seizoen 9

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

=== Solar F1 Season 9 Vooruitblik ===

  • Start Season 9 begin september?
  • Geforceerde instellingen (voorbeeld: vaste traction control, gelijke instellingen)
  • Als Racenet nog geen "On Demand" functie heeft, seizoen beginnen met losse races en handmatig bijhouden
  • Resultatenlijst terug
  • @Maarten West & @DeroosQ overhalen 😉
  • Race avond aanhouden in de zomerstop tussen S8 en S9 (De winterstop was nou niet echt bevorderend tussen S7 en S8 in. Tussendoor blijven racen houd de mojo hoog 😛 )
  • Aanvullingen vanaf hier...

 

Quote
Topic starter Posted : 25/07/2023 12:27 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Even mijn input seizoen 9

  • F1 2023 als racegame
  • Start seizoen 9 - september is goed
  • Racedag - helaas ben ik tot de woensdag veroordeeld met een kleine mogelijkheid op de donderdag.
  • Voorstander van een maximale tractie setting - een hogere assist altijd mogelijk. Half TC & Full TC bijv.
  • Stats Stats Stats - helemaal leuk - vind dat echt meerwaarde hebben aan de gezellige competie. Kudoos ! 😍 
  • Zomerstop om de MoJo hoog te houden is een goed idee.
  • Als Racenet nog geen "On Demand" functie heeft, seizoen beginnen met losse races en handmatig bijhouden - ok.
  • Race regels conform eerdere afspraken. 
ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/07/2023 12:36 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Zoals gewoonlijk allemaal prima. Mijn zomervakantie valt dit jaar in september, zoals het er nu naar uitziet….

ReplyQuote
Posted : 25/07/2023 9:02 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Blijven we na morgen nog beetje racen op de woensdag, of gaan we wachten tot S9? 

ReplyQuote
Posted : 25/07/2023 9:57 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zoals ik al eerder posten - de benen 🦵 blijven strekken op de woensdagavond helemaal prima 👍 . Stond er wat cryptisch 🔐 🤣

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/07/2023 10:13 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja ik interpreteerde dat dus wat anders, als zomerstop prima, tot dan! 🤣

Beetje blijven racen houd je warm, vorige keer dat we pas in februari startte merkte ik toch wel dat we wat stroef waren 

ReplyQuote
Posted : 25/07/2023 11:31 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja kan ik een beetje F1 2023 onder de knie krijgen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/07/2023 10:06 am