Forum

Notifications
Clear all

SIM Dashboard

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Voor de geΓ―nteresseerde(n):

Er is een leuke app, SIM Dashboard. Deze volledig customisable app (let wel, de PRO versie) kan je een compleet scherm maken met je eigen instellingen of hele setups downloaden uit de community. Je kan al een PRO nemen voor alleen F1 2019 & 2020, dat scheelt een hoop geld met een complete. De app ondersteunt heel veel race games.

Je kan de app op je telefoon of tablet zetten, deze communiceert met de software versie in je Windows.

Ik weet ook wel, dat dit misschien leuk is voor de racer(s) zoals ik, maar ik wilde hem toch graag delen. De niet PRO versie heeft veel minder opties om een scherm te maken.

Ik moet zeggen, het is wel erg lekker dat ik tijdens de race niet meer met B-knop door dat EMF scherm moet vliegen om de juiste informatie te vinden en dan vervolgens de bocht te missen πŸ˜‰

This topic was modified 3 years ago by Dashea
Quote
Topic starter Posted : 11/11/2020 1:39 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ziet er gaaf uit ja.. nu nog een tablet in bezit krijgen... of ga ik eerder voor een stuurtje? 🤔Β 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/11/2020 5:28 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Je kan het ook op een telefoon doen hè, alleen is beeld wat kleiner. Kan zo veel beter mijn banden in de gaten houden dan steeds met B spelen, het heeft wel iets

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/11/2020 9:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Grappig !

ReplyQuote
Posted : 11/11/2020 11:03 pm