Forum

Notifications
Clear all

Solar F1 Seizoen 12 Poll is created on Feb 12, 2025

Solar F1 Seizoen 12 Poll

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We zijn weer in een nieuw jaar beland waarbij de Formule 1 ook bijna gaat beginnen dan rijst de vraag: Willen we nog een seizoen 12 organiseren vanaf medio maart 2025?

Β 

Topic starter Posted : 12/02/2025 3:10 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

3 deelnemers vind ik nog te mager voor een hele competitie - een aantal van minimaal 5 zou denk ik 🪵 🪚 'en om een competitie wat inhoud te geven.

Dus wie O wie ! gaat er nog meer mee doen aan de leukste F1 competitie van de Nederland 🇳🇱 ❤️

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/02/2025 4:47 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vooralsnog is er geen extra interesse meer sinds de laatste post. Ik ga me tijd beter besteden Ingame en probeer Q3 2025 weer eens te pollen.

Voor nu houdt het even op 🕰️Β 

Β 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/03/2025 11:38 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wat ik op Discord ook al aangaf, als ik weer zin heb om te rijden zou ik dat ook graag met meer dan 3 personen, iets wat mij ook tegenviel het laatste seizoen. En graag eens na 11 seizoenen de regels aanpassen om het interessanter te maken, zoals bv waarom laten we ΓΌberhaubt de AI meerijden als hij toch minimaal een seconde langzamer moet zijn? En zou graag eens met hoge baangrenzen racen, maar het belangrijkste in het plezier van racen vind ik toch wel het aantal mensen.

Wellicht dat de animo gewoon laag is nu, vroeger als iemand uitviel werd de race uitgekeken. Tegenwoordig als iemand uitviel dan vertrok deze offline of tijdens de 1e race AFK tot de 2e race begint. Ik denk dat het enthousiasme er wellicht een beetje af is?

ReplyQuote
Posted : 02/03/2025 11:51 am