Forum

STA GP 2020 - The M...
 
Notifications
Clear all

STA GP 2020 - The Movie

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

CHANGE OF PLAN:

Het ligt in de planning om een film te maken van STA GP 2020 en met de teaser online heb ik besloten om geen film te maken van seizoen 1 zoals de teaser zegt maar een film over STA GP 2020 in het algemeen want het is zeer arbeidsintensief om alles op te splitsen in seizoenen etc. De teaser zal ook aangepast worden met de juiste titels.

Aanleveren Highlights:

Je kan je highlights beschikbaar stellen door een export te maken

Nadeel:

De export van F1 2020 heeft de extentie .webm bestand en dat is een extentie dat ik niet kan gebruiken zonder deze om te zetten naar .mp4 of .mov

Hoe upload ik mijn export:

Je export kan je uploaden naar de volgende link:

https://cloudcity.frizit.nl:444/index.php/s/nTXPmMW5t6iogWk

password - stuur ik je persoonlijk via E-mail.

Youtube:

De STA GP2020 - The Movie zal op Youtube gepost worden op het STA Kanaal

Privacy:

Het Youtube STA kanaal is een publieke youtube kanaal

De STA GP 2020 - The Movie is voorzien van audio welk is opgenomen van Teamspeak maar bij de EDIT zal er geen persoonlijke informatie hoorbaar zijn daar wordt op gefilterd.

Persoonlijke informatie: naam, privé situaties, etc etc.

Wanneer:

Omdat seizoen 1 al 80Gb aan data heeft opgeleverd en seizoen 2 net begonnen is zal het even gaan duren voordat de film af is.

Planning is om eind december 2020 te beginnen en hoop eind januari 2021 klaar te zijn.

 

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

 

 

Quote
Topic starter Posted : 04/12/2020 11:12 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik kijk al uit naar de première, rode loper en al 🙂 

ReplyQuote
Posted : 04/12/2020 11:21 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Om een start te kunnen maken met The Movie moet ik ergens een streep trekken met opnames en heb daarom bedacht dat na de GP van 22-12 (as dinsdag - lees morgen) geen opnamens meer hoeft te hebben.

De teller staat over de 100Gb aan beeldmateriaal en dat is voor deze film even genoeg.

Heb je nog opnames van de 22-12 GP dan kan je ze uploaden voor 27 december a.s. daarna gaat de upload link voor nu offline.

Alvast hartelijk dank voor jullie bijdrage 🙂

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/12/2020 12:14 pm