Forum

Notifications
Clear all

EVENT: Fornost Instance

Page 4 / 6
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Volgens mij was hij een champ, maar is ie alweer online dan? Zo ja, waar blijft ie op forum?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/10/2009 12:04 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dan mail ik hem nog niet.
Of was ie een Champion, ja dat kan ook.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/10/2009 12:58 pm
(@davyk)
Reputable Member

Danosey is een Champion. Dat is 1 ding dat ik zeker weet πŸ˜›

ReplyQuote
Posted : 12/10/2009 1:33 pm
(@davyk)
Reputable Member

Beodur is een Warden Dash...Dat je dat nou nog niet weet zeg..Jeetje πŸ˜›

Misschien is het wel ff een idee om met zijn allen even alle quests hiervoor te halen. Want het is niet mogelijk om te gaan sharen als iemand de halve quest chain nog niet heeft gedaan.

Beetje zonde πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 13/10/2009 12:16 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Beodur is een Warden Dash...Dat je dat nou nog niet weet zeg..Jeetje πŸ˜›

EINDE EDIT BY ROEBAR

^^^^^^^^^^^^^^
Bovenstaande in de beginnerspost is jou zeker niet opgevallen???? ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/10/2009 5:23 pm
(@davyk)
Reputable Member

Beodur is een Warden Dash...Dat je dat nou nog niet weet zeg..Jeetje πŸ˜›

EINDE EDIT BY ROEBAR

^^^^^^^^^^^^^^
Bovenstaande in de beginnerspost is jou zeker niet opgevallen???? ;D

Jouw post..jouw fout πŸ˜€

Het spijt me Dash, vergeef me!

Edit by Dash ;D

ReplyQuote
Posted : 13/10/2009 5:48 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nee hoor, adminpower πŸ˜›

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/10/2009 10:21 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Beodur is een Warden Dash...Dat je dat nou nog niet weet zeg..Jeetje πŸ˜›

Misschien is het wel ff een idee om met zijn allen even alle quests hiervoor te halen. Want het is niet mogelijk om te gaan sharen als iemand de halve quest chain nog niet heeft gedaan.

Beetje zonde πŸ™‚

Dat klinkt vreemd; "ff een idee om met zijn allen even alle quests hiervoor te halen. Want het is niet mogelijk om te gaan sharen als iemand de halve quest chain nog niet heeft gedaan."
Iedereen begint toch voor het eerste met Fornost dus zijn er, zover ik weet, toh helemaal geen pre-quests?
Dan zou je ze toch allemaal moeten kunnen pakken bij de ingang (ranger kampje) of moeten kunnen sharen met elkaar?

Enige uitzondering is die Colar for the King quest dacht ik, die je kunt krijgen als je wat Wargs killed bij de ingang van Dol Dinen.

Als ik het helemaal mis heb dan zou het handig zijn als iemand, die er meer verstand van heeft, snel even uitlegt welke pre-quests je moet halen en waar.
Dit voorkomt onverwachte verrassingen als we Fornost binnentrekken.

ReplyQuote
Posted : 14/10/2009 12:34 am
(@davyk)
Reputable Member

Beodur is een Warden Dash...Dat je dat nou nog niet weet zeg..Jeetje πŸ˜›

Misschien is het wel ff een idee om met zijn allen even alle quests hiervoor te halen. Want het is niet mogelijk om te gaan sharen als iemand de halve quest chain nog niet heeft gedaan.

Beetje zonde πŸ™‚

Dat klinkt vreemd; "ff een idee om met zijn allen even alle quests hiervoor te halen. Want het is niet mogelijk om te gaan sharen als iemand de halve quest chain nog niet heeft gedaan."
Iedereen begint toch voor het eerste met Fornost dus zijn er, zover ik weet, toh helemaal geen pre-quests?
Dan zou je ze toch allemaal moeten kunnen pakken bij de ingang (ranger kampje) of moeten kunnen sharen met elkaar?

Enige uitzondering is die Colar for the King quest dacht ik, die je kunt krijgen als je wat Wargs killed bij de ingang van Dol Dinen.

Als ik het helemaal mis heb dan zou het handig zijn als iemand, die er meer verstand van heeft, snel even uitlegt welke pre-quests je moet halen en waar.
Dit voorkomt onverwachte verrassingen als we Fornost binnentrekken.

Er zijn ook quests die je bijvoorbeeld pas kunt krijgen als je Dol Dinen helemaal hebt gedaan. Dit bedoelde ik ermee. Deze quests kun je niet sharen als iemand met een eerdere quest in deze chain bezig is.

ReplyQuote
Posted : 14/10/2009 12:36 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Er zit er 1 (of 2) in dat huisje dat je passeerd als je naar de crafthall loopt. Daar kan je pas in bij een bepaald lvl of pas na book 3 volledig gedaan te hebben dacht ik.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/10/2009 12:44 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dan moet ik zeker met Tinigrifi gaan, want zij heeft Dol Dinen gedaan en ook die van de pokerhal.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 14/10/2009 1:58 am
(@basli)
Eminent Member

je hoef DD niet te doen om naar fornost te kunnen als je boek 3 af hebt kun je dat huisje in voor qwests en miss moet iedereen ff aantal wargs killen als je richting DD loopt verder kun je alle qwests gewoon bij ranger kampje halen

ReplyQuote
Posted : 14/10/2009 9:47 pm
(@davyk)
Reputable Member

Ik dacht dat er een quest was die je alleen kreeg als je bepaalde dingen in Dol Dinen had gedaan.
Was volgens mij een kill Uruk quest.

Niet veel bijzonders maar wel leuk πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 15/10/2009 12:12 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Een wijziging!

Ik ga proberen level 40 te zijn met Caiona vΓ³Γ³r 25 oktober!
Met Tinigrifi ga ik niet naar Fornost, zij heeft daar weinig meer te zoeken.
Caiona daartegen kan er leuke loot krijgen nog op haar level.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/10/2009 1:41 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dan hebben we een leuke setup πŸ™‚

Stoutmoedige deelnemers:
- Basli met Oraro de minstrel
- Roebar met Roessiel de huntress
- D@sh met Dashnica de rune keeper
- Leto_jr met Caiona de Warden
- Sytes met Sytes de GUARDIAN
- Davyk met Beodur de Warden too

Healing genoeg, ik kan in mijn eentje Grand Stairs instance in Moria healen, en daar vallen rake klappen, dus een Fornost zou easy zijn. Basli red het wel alleen, maar altijd handig als ik kan bijspringen. Een tank en 3 dps classes, word een leuke run!!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/10/2009 11:32 am
Page 4 / 6