Forum

Notifications
Clear all

Event voorstel: Urugarth

Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik gooi het maar in de groep. Ik ben niet zo op de hoogte van alle instances dus heb even op Lotro Wiki gekeken.

http://lotro-wiki.com/index.php/World_instances

De volgende in de rij na Fornost is dus Urugarth.
Weliswaar een lvl 45-50 instance maar met een paar hogere levels misschien wel te doen. Ik ben er nog nooit geweest dus misschien kunnen D@sh en Davyk aangeven of dit een haalbare kaart is.

Zit een klein beetje eigenbelang bij omdat ik voor m'n class quest een item nodig heb dat door een named mob gedropt wordt ;D

Graag reactie en mogelijkheden voor data

Quote
Topic starter Posted : 27/11/2009 3:28 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben er niet heel veel geweest, toevallig vd week nog toen iemand een class item nodig had ook.
Met 4 lvl60s erin geweest, dat was piece of cake natuurlijk, maar de gevechten zijn er niet minder om.
Zeker met de juiste lvl word het een beste partij, ik heb alleen maar lvl60s tot mijn beschikking voor Urugarth, dus dat word waarschijnlijk Dashwyn voor buffs of Dashnica voor healing.

Vraag is alleen, hoever is de rest? Ik denk niet dat het zin heeft om onder de lvl45 erin te gaan, liefst nog ff hoger natuurlijk. Ik denk dus ook dat we het niet bij een kinrun kunnen houden, maar wellicht zijn er mensen op van Eleventy-First die willen helpen op dat moment

ReplyQuote
Posted : 27/11/2009 3:40 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Roessiel is lvl 57, Davyk en D@sh met een lvl 60.
Dan maakt het niet heel veel uit als de rest onder de 45 zit toch?

Oraro (lvl 44 minstrel gaat zeker mee!)

Al voorkeuren voor data?
13/12 (vroeg)
20/12
21, 22 of 23 /12
28, 29 of 30 /12

anders januari?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/11/2009 4:04 pm
(@basli)
Eminent Member

...zeker meer??

ag in iedergeval moet ik dan nog wel een stukje ben lvl 42 op dit moment
en geen lvl 44 maar vin het wel leuk weer een event

ReplyQuote
Posted : 28/11/2009 4:11 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Tot nu toe zou ik op al die date wel kunnen, kijk maar ff wat andere kunnen

ReplyQuote
Posted : 28/11/2009 4:23 pm
(@davyk)
Reputable Member

Beetje late reply maar dat zijn jullie gewend 😀

Op zich is 90% van Urugarth appeltje eitje...
Ik denk zelfs dat Dashwyn en ik (op Davyk) 50% van de instance solo kunnen doen, aangezien we lvl 60 zijn.

Daarentegen zijn de bazen vrij pittig, ondanks het hoge level. Vooral door vele adds e.d.

Dat gezegd denk ik dat het mogelijk moet zijn om 1 of 2 lagere levels mee te kunnen nemen. (min. lvl 44 though).

Hoe hoger hoe beter natuurlijk en hoe minder damage je pakt. (uitrusting helpt uiteraard gigantisch mee, indien nodig kan Davyk nog wat heavy armour zooi craften en Dash medium en light.)

Urugarth zal (als je alles wil doen) met een normale lvl 50 group ongeveer 2 uurtjes in beslag nemen. Kan iets meer zijn maar is HEEL lang geleden dat ik een volledige run heb gedaan daar.
Hou het op 2,5 uur voor het gemak met lvl 50 group.

3 mensen boven lvl 57 (bij level 57 worden de mobs groen en doen ze amper damage) dan zou het theoretisch mogelijk moeten zijn om 1 lvl 44 en rest 45 of hoger mee te nemen. Nogmaals hoe hoger hoe beter en hoe makkelijker het word.

Dagen weet ik niet 100% maar ik ben meestal niet op donderdag of vrijdag avond beschikbaar ivm werk.

ReplyQuote
Posted : 30/11/2009 7:18 pm