Forum

Notifications
Clear all

Lord of the Rings Online wordt in het najaar free-to-play ga

Page 4 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

LOTRO is geen SWG, het is niet de game die ons allen bij elkaar brengt en houd.
Ik heb ook genoeg van LOTRO, en ondanks dat ik het in december 1 maand ge-activeerd had, heb ik maar 2 dagen gespeeld. Heb even met Roebar in de ronte gerent wat ik overigens erg leuk vond.
Samen spelen met bekenden is altijd leuk, maakt niet uit wat je speelt. Ten tijde van TFC hebben Lantern en ik ook ontzettend veel plezier gehad in onze clanwars en publicgames. Ook al had hij wel alle reden mij te haten vanwege mijn sniperskills πŸ˜‰

Buiten die paar dagen in december, heb ik een jaar geen LOTRO gespeeld. Hij staat geΓ―nstalleerd en kan online komen als ik wil. Wil best wel is met zijn allen een keer meespelen, gewoon voor de groepsfun. Maar verder kom ik er gewoon niet meer.

Andere games speel ik momenteel niet. Borderlands wil ik wel weer is installeren en mijn savegame terugzetten. Is ook wel is leuk, maar je kan maar met zijn 4-en spelen ofzo? (CO-OP)

Verder is het voor echt wachten op TOR, of D3, of een leuke single player tussendoor.

TOR brengt ons allen echt wel weer samen, en voor de meeste ook op dezelfde tijdstippen. Mij zul je weinig zien 's avonds, dan besteed ik mijn aandacht aan de vrouw. Maar een keer afspreken met groep kan altijd πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 31/01/2011 11:43 pm
(@damir)
Reputable Member

Het is gewoon de weken slijten tot SW:ToR die spring 2011 komt.

Ik heb ook maar borderlands aan geschaft en daar vermaak ik me goed mee.

ReplyQuote
Posted : 01/02/2011 12:27 am
(@seladina)
Estimable Member

Face it πŸ˜› we zitten allemaal op SWTOR te wachten. nou ja bijna allemaal dan πŸ˜›

Echt ik ben momenteel helemaal niet into MMO's Heb WoW weer eens gespeeld in 3 weken naar lvl 64 geknald en nu... ligt het voor 85% van de tijd weer aan de kant. Rift beta gedaan ziet er leuk uit en heeft veel potentie. maar gaat het ook niet worden.... Voor mijn altans. Tja Lotro. Geweldige game zonder twijfel voor mij de beste MMO die ik tot nu toe gespeeld heb maar naar 3 jaar zo'n beetje dag in dag uit Lotro gedaan te hebben is sinds F2P in lotro er is de zin in Lotro er uit. En dat ligt niet aan F2P maar aan 3 jaar erg veel gespeeld te hebben. In Lotro heb ik echt zo'n beetje elk hoekje, struikje, plasje water, enz. wel gezien. wat dat betreft ben ik een echte ontdekkingsreiziger. en dan gaat de fun langzaam weg... als je niets nieuws meer ziet...jammer genoeg.

Momenteel doe ik Company of Heroes (Eastern Front mod) die erg goed is en natuurlijk ook World of Tanks. Eindelijk heb ik een echte dikke Tank, IS-4 met een 130mm kanon er op waarmee ik echt elke tank in puin kan schieten erg leuk.

Maar het punt is...Ik zit gewoon op SWTOR te wachten. Net zo als de meeste van jullie (denk ik althans). Lekker weer op ontdekkingsreis, nieuwe dingen ontdekken, enz...

Kom maar op SWTOR ik ben er klaar voor.

P.s ben wel zo'n beetje elke avond op TS3 te vinden met Ruud en Richard (de wormzone.net TS3)

ReplyQuote
Posted : 01/02/2011 8:22 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

CoΓΆp met zn 4en spelen is voor STA al HEEL wat, zoveel zijn er niet altijd tegelijk online in een game! ;D

Enne spring 2011 voor SWToR gaat het echt niet worden.. Autumn 2011 vind ik hoopvoller.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/02/2011 1:21 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Herfst 2011????
Waar heb je die informatie vandaan?

Bioware kennende hebben ze vaak bewezen toch vrij reΓ«el te zijn met de opgegeven release data.
Aan de andere kant zorgen ze er wel voor dat de boel echt af is bij de release en geen buggy spul opleveren.

Overal lees je nog dat de release Spring 2011 is.

Mocht het toch herfst worden, dan stel ik een poll voor waar we met z'n allen voor een MMO gaan kiezen om tot de release mee zoet te zijn. We moeten natuurlijk wel het STA samenwerken een beetje bijhouden.

ReplyQuote
Posted : 01/02/2011 2:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ok maak maar een poll !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/02/2011 3:15 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Herfst 2011????
Waar heb je die informatie vandaan?

Bioware kennende hebben ze vaak bewezen toch vrij reΓ«el te zijn met de opgegeven release data.
Aan de andere kant zorgen ze er wel voor dat de boel echt af is bij de release en geen buggy spul opleveren.

Overal lees je nog dat de release Spring 2011 is.

Mocht het toch herfst worden, dan stel ik een poll voor waar we met z'n allen voor een MMO gaan kiezen om tot de release mee zoet te zijn. We moeten natuurlijk wel het STA samenwerken een beetje bijhouden.

Dat is eigen mening.. ik denk dat het echt wel eind zomer, begin herfst is. Informatie haal ik nergens vandaan.. ik denk hardop.

En heel fair en allerlaardigst om een poll op te zetten voor toch willen trachten in stand houden van samenwerken/gamen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/02/2011 5:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

... is er een poll wordt er niet gevote naja bijna nie πŸ˜‰

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/02/2011 3:13 pm
Page 4 / 4