Forum

Notifications
Clear all

Lotro avond

Page 2 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Sytes doet zondag ook mee !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/01/2014 2:16 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

... en wat vonden jullie ervan? voor herhaling vatbaar?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/01/2014 2:49 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ja, leuk als afwisseling met GW2. Vind het vooral wel fijn dat je vrijer bent in de skill keuze. En ook leuk dat we allemaal tegelijk opgaan met een karakter - laten we dit zo houden en eventueel een ander character gebruiken als we niet een gezamenlijk event hebben.

Ik heb overigens even al mijn opgebouwde punten opgemaakt om een pony te kunnen kopen 🙂

ReplyQuote
Posted : 20/01/2014 12:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ook mijn ervaring is zeer positief ! - Was leuk om met z'n alle gelijk te starten en om weer terug te zijn in Middle Earth :). Ze hebben Lotro aardig verbouwd heb ik het gevoel en je kan best veel doen met F2P model ook al heb ik nog geen paard ;).

Het idee van Abib om met een ander character te spelen als je solo speelt is een goed idee ! zal ook wel een andere character aanmaken en dat wordt een Champion denk ik.

Alliance of the Sun weer afgestoft 🙂 en dat Basli erbij was maakt de LotrO familier weer helemaal compleet.

Afwisseling met GW2 is ook leuk idee. Baal er van dat ik mijn oude account niet terug kan halen (staat ook in FAQ van Turbine)

Dus Helmsdeep here we come?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/01/2014 1:00 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar en leuk om naast GW2 te blijven doen (tot The Repopulation?)
Ik sluit me aan bij de vorige posts en dat we met onze eigen Hobbit fellowship gezamenlijk optrekken.

Nu we allemaal kunnen harvesten kunnen we ook handige items (wapens en zo) laten maken door alt karakters. Even laten weten wat je nodig hebt.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 20/01/2014 1:26 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Moet zeggen ik heb het erg naar me zin in Lotro 🙂 leuk weer iets even anders dan GW2.

OP NAAR MORIA? )(mja helmdeep misschien iets te ambitieus :))

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/01/2014 7:15 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

We zijn met onze hobbits lekker bezig.

Ik merkte met Barabib dat je voor het harvesten van grondstoffen (mining en houthakken) in de buurt van Bree Journeyman moet zijn. Deze week ontdekte ik pas dat dit een crafting level is (ja, ja... ik weet het. Ik moet me meer in de strategische details verdiepen). Ik stel voor dat we onze hobbits ook gezamenlijk laten harvesten en craften opdat we allemaal 3x journeyman zijn voordat we de oversteek naar Bree maken. Op die manier houden we allemaal onze levels dicht bij elkaar en kunnen we gezamenlijk blijven optrekken. Mining en houtkappen lukt immers niet zonder wolven, beren, bats en ander gespuis van je af te houden, en dus niet zonder significant XP op te bouwen.

Dus ik zou zeggen, lekker questen, onderwijl loot verzamelen en als we besluiten de shire te verlaten eerst even iedereen tot op journeyman craften?

What say you?

ReplyQuote
Posted : 07/02/2014 1:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Alleen mijn hobbit heet een andere craft profession dan Enitram

Lantaarntje = Explorer - Explorer: Forester, Prospector, Tailor
Enitram = Armsman: Prospecting, Weaponsmith, Woodworker

Lantaarntje gebruik ik hoofdzakelijk voor Forester ( hout mining ) omdat Enitram dat niet kan maar wel weer Woodworker is.

Het craften wil ik graag alleen met Enitram doen. Mining kan wel op beide 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/02/2014 2:33 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Explorer is voornamelijk voor de resources.
De prospector voor mining en de forester voor hout hakken en huiden prepareren (harvesting)

De huiden kun je gebruiken voor tailor (crafting)
Hout en mining resources zijn voor de woodworker, armsman en metalsmith weer interessant.

Als we er voor zorgen dat we in de Shire zowel prospector en forester op journeyman niveau hebben, dan kunnen we in Bree vrolijk door met hakken, breken en skinnen.

ReplyQuote
Posted : 07/02/2014 6:13 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

OK.... forester en prospector on par houden met het gebied waar we lopen. Prima plan!

ReplyQuote
Posted : 09/02/2014 12:03 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Barabib is als afsluiter vanavond meester leerling wapensmid geworden. Eolab meester leerling kleermaker. Kunnen nog wel pas gekapt hout of pas gemijnd koper uit de shire of elenduin gebruiken voor de forester/prospector (2x)/woodworker professies... ::)

ReplyQuote
Posted : 10/02/2014 3:23 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Zowel Barabib als Eolab hebben nu master apprentice voor alle drie hun crafting professies.

ReplyQuote
Posted : 12/02/2014 12:25 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik zal van de week even proberen om bij te craften met Lantaarntje

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/02/2014 5:39 pm
Page 2 / 2