Forum

Notifications
Clear all

Lotro: Hoe komen we in Helmsdeep ?

Page 2 / 2
Roebar
(@roebar)
Famed Member

De basis uitbreiding van Helm's Deep met de nieuwe gebieden is voor level 95.
De Epic Battles zijn echter vanaf level 10 geschikt. Je krijgt dan wel een level 95 karakter waarmee je, samen met de level 95 players, Helm's Deep verdedigt.

https://www.lotro.com/en/content/enlist-epic-battles

Dit karakter kun je uitbouwen tot een Vanguard (melee fighter in de front lines), een Engineer (saboteren war machines van de vijand en maken van war machines voor eigen zijde) of Officer (buffen en later commando's geven aan troepen)

ReplyQuote
Posted : 19/08/2016 9:42 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hoe komen we in Helmsdeep? :-[

Op onze blote voetjes, heel heel voorzichtig stilletjes over het knisperende grindpad tussen de hoge bomen door... ^-^

Die Epic Battles zien er wel leuk uit ja.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/08/2016 12:01 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat is wel leuk dan, maar ik moet eerst mijn inventory en vault uitzoeken, en misschien neem ik ff een maandje abo, om geen restricties te hebben

ReplyQuote
Posted : 20/08/2016 12:46 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Aan de expansions zal het niet liggen want ik heb ze nu alle 5 aanschaft voor een prikkie ! ( +/- 5 euro p stuk)

. Mines of Moria
. Siege of Mirkwood
. Rise of Isengard
. Riders of Rohan
. Helmsdeep

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/08/2016 1:59 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb ÊÊn maand abo nu, zodat ik ff rustig kan questen zonder questpacks te moeten aanschaffen.

Ben nog steeds aan het puinruimen bij alle chars, ruimte maken 🙂

Heb al inventory slots erbij gekocht oa

ReplyQuote
Posted : 22/08/2016 11:12 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja binnenkort neem ik ook wel ff een maandje sub zodat ik lekker door kan samen. Ik heb het super naar mijn zin in een oldschool MMO toch wel erg gemist neemt niet weg dat ik ook zeker de andere STA games blijft spelen maar met deze wil ik toch wel verder komen dan LoneLands.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/08/2016 11:20 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Heb al inventory slots erbij gekocht oa Met Turbine Points heb ik dus ook 4x +5 Inventory Slots gekocht, maar wat gebeurd er? Geen Bag 6 er bij, nee Bag 1 wordt groter. 😮

/Edit! Wanneer je de Edit Mode button aanklikt op Bag 1, dan zie je donker blauwe balken en lichtblauwe balken, deze kun je verslepen en zo dus Bag 6 aanmaken/vullen, of desgewenst 2 hele lange Bags maken.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/08/2016 8:59 am
Page 2 / 2