Forum

Notifications
Clear all

Mines of Moria Topic

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nou ff speciaal dan hier hehe πŸ™‚

Mijn 1e indruk is wauw, ziet er goed uit allemaal.
Mooie nieuwe omgeving(en) en interesante veranderingen.
Ik h eb het idee dat ik mijn armor niet nodigΒ  heb, want met 3 mobs om op kom ik maar moeilijk weg, dit was vroeger wel anders.

Ik ben nog niet verder gegaan als Eriagon (ofzo), das het 1e nieuwe deel dat je tegenkomt als je van Rivendell richting Moria wilt. Ik ben ook blijven questen in Eriagon, want ik wil niet meteen alles zien, dat verpest het zo allemaal. Ga lekker op mijn gemakkie alles doen. Ben inmiddels lvl 51 met Dashea en ook een Rune-Keeper aangemaakt, ze heet Dashnica en is lvl 6 nu. Rune-Keeper is best geinig.

Over het algemeen dus, ben ik zeer tevreden met wat ik gezien en beleeft heb, maar wat ik zeg, ik ben nog niet in Moria of Lothlorien geweest, alleen in Eriagon.

Quote
Topic starter Posted : 18/11/2008 5:44 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nou ik kan dus niet wachten, doch ik heb MoM nog niet binnen.
Wel zou ik Patch 1/2 kunnen downen om al in Eriagon te kunnen, maar ik ben nog geeneens level 50 en ik heb nog zoveel gebieden te ontdekken.

Op de officiele forum heb zitten lezen wat er allemaal bij is gekomen met deze patch 1/2 en MoM, man man zo veel en goede bruikbare dingen, zoals keyring, questitems in lorebook, nieuwe mount?!

Versturen vanuit UK is gratis, maar duurt langer dan ik verwacht had.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/11/2008 7:46 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Had hem bestelt op 12game.com afgelopen vrijdag, en zaterdagochtend lag ie in de bus πŸ˜› Hoe bedoel je snel! Service!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/11/2008 9:00 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

tsja ik ga voor de 6 euro goedkopere versie hehe.
ik had MoM al pre ordered toen ik em nergens anders nog leek te zien in NL gamewinkelsites.

Jullie hebben als goed is 27 euro betaald.. mijne 6 euro goedkoper, maar wel erg lange wachttijd, dus ik zal volgende keer wel eerst op 12game.nl kijken, hoe klein prijsverschil is.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/11/2008 9:10 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nou voor die paar eurootjes ga ik geen dagen langer wachten πŸ™‚

Ik was 24,95 ofzo kwijt, maar doordat ik mte Paypal betaal kwam er iets bij, en een enveloppe voor verzenden, al met al 29 euro. Ik vind wel best, ik was vanmorgen 1 van de 1e met lvl 51 op de server hahahaΒ  ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/11/2008 12:35 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Gisteravond alvast MoM dvd geinstalleerd bij Basli en bij mij, incl. de 2/2 patch.
Vanavond (18/11) de boel gestart en na een updatetje van een kwartier kon ik inloggen.
Effe schrikken toen m'n geluid het niet deed maar na een restart werkte alles gelukkig weer.

Handig, 7 slots voor karakters!
sommige icoonjes zijn veranderd (craft recepten o.a.) en dat is even wennen.

Van de 2 nieuwe classes leek mij de warden het leukst.
En daar is ie weer...... Roepert de Gnome Hobbit, WardenΒ  ;D
Inmiddels level 6 en net in Michel Delving aangekomen.
Warden is een tank. Gambit systeem is erg leuk. Nieuwe Gambits kunnen je kopen als je hoger level hebt.
Roepert kan nu alleen combies van 2 maken.

rood/rood is extra damage, groen/rood healing, groen/groen is shield.

Ik ben met nog geen een karakter in de buurt van lvl 50 dus het zal nog wel even duren voordat ik de poorten van Moria te zien krijg

ReplyQuote
Posted : 19/11/2008 1:51 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben d'r inmiddels achter, dat alle craftings er een lvl bij hebben, Supreme.
Deze is 0/600 voor novice en 0/1200 naar master. Ben inmiddels nieuwe resources aan het inslaan πŸ˜€

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/11/2008 12:40 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

grgrgr ik moet nog wachten op MoM en ben nu nog 6000 files aan het binnenhalen, zal wel niet het laatste wezen.
daarna komt er weer een prak updates aan ben ik bang.

ah Supreme als laatste dus van alle craftberoepen, ok.
niet geheel onlogisch omdat er nieuw gebied bij is gekomen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/11/2008 7:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja maar tis allemaal nog erg schaars.

Ik heb 2 runes geloot (epic loot, of unique loot), deze schijnen voor legendary crafting te zijn. En 1 legendary item, een book voor lore-master.
Erg leuk allemaal, maar je moet eerst geloof ik het eerst book uit hebben van volume 2 voor je met legendary crafting mag bemoeien.

Ben overigens wel volume 2, book 1 chapter 1 begonnen. Dit ken gewoon ook al heb ik volume 1 nog niet uit, daar zit ik nog in book 10.
Eriagon is echt een leuk gebied, heb de hele kaart inmiddels in kaart gebracht. Ben lekker met questen bezig maar neem nu 4 dagen vrij πŸ˜€ Haha.... tja Fiona is vrij morgen en vrijdag en dan het weekend erbij, dus ik ga maandag weer verder.

Wat ik wel vreemd vond, maar misschien klopt het ook wel, ik had vanmorgen 30k enhanced xp, nadat ik gisteren alles wat ik had al opgemaakt had. Je ken wel de rest xp die je krijgt voor de tijd dat je niet ingelogt bent, maar 30k in 1 dag, das wel veel vergeleken met pre-MoM.
Maar ik klaag niet, des te eerder bereiken we lvl 60 πŸ™‚

Nou ik ga maandag weer verder met mijn bevindingen in MoM, tot die tijd zullen jullieΒ  het zelf moeten uitvinden. Btw, de laagste mobs die ik gezien heb, zijn lvl48, dus ik raad aan niet te vroeg daar heen te gaan πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/11/2008 10:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Eindelijk! Het is binnen! Is nu bezig te installeren met DVD 2/2.
Daarna zal ik wel weer opnieuw moeten updaten etc.
Want bij DVD1/2 install, zei dat de software nieuwer was dan de DVD, lekker is dat. Afgelopen dagen voor niets zitten patchen.Β  >:(

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/11/2008 8:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Yup, ik heb ook alleen die patch 2 gedownload (van 500mb ofzo), eerst MoM erop met 2 DVD en dan die patch 2 en knallenmaar πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/11/2008 12:23 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

OMG wat is Moria groot, niet normaal!

En je verdwaalt er zo makkelijk, ik denk dat ik hier nog weken ga ronddwalen haha

Kep de 1e lvl60s ook al gezien, ziek man dat die er nu al zijn. Lvl 51 ofzo was al 220k xp, elk lvl word meer, das ziek veel xp. Najaa....

MoM verdiend goed geld, kep nu bijna 23 gold, had 16 gold toen ik weer begon met spelen, dus 7 gold verdiend (en dan heb ik het nog niet over het verloren geld van travel by horse en repairbills haha).

Zal ff wat screenshots maken in Moria wanneer ik ga spelen, wel leuk

ReplyQuote
Topic starter Posted : 29/11/2008 7:04 pm