Forum

Notifications
Clear all

Nieuwe Expansie - Rise of Isengard

Page 2 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Niet Hypen? heeft alleen maar te maken met hypen.
Wat dacht je van TOR? meer hypen van de community kan gewoon niet of Catalysm voor WoW.

Wat ik wel goed vind is dat ze met expansies blijven komen voor de game want dat betekend dat Turbine wel de resources heeft om in Lotro te blijven investeren ipv een game levend houden via een lotro store.

en dat je gear niks meer waard is is begrijpelijk want een expansion oid moet er wel voor zorgen dat jij als player wel de drive houdt om toch die ene armor set te vergaren om weer een Pwner te zijn.

gelukkig heb ik daar als casual player geen last van.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/11/2010 12:11 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ja het zal idd onder de noemer 'hypen' vallen, maar ruim een jaar vantevoren vind ik toch iets te gortig. Oh well.. en idd als casual player merk je niet veel van de levelcap verschuivingen.

Turbine heeft verteld dat met het omzetten naar F2P ze meer omzet en winst hebben gemaakt, vanwege al die microtransacties. Dus ja dan is er genoeg geld over voor verdere updaten en expansies voor LOTRO.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/11/2010 1:42 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou top toch!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/11/2010 2:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zekers! ๐Ÿ™‚

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/11/2010 2:35 pm
(@seladina)
Estimable Member

Wat dacht je van TOR? meer hypen van de community kan gewoon niet of Catalysm voor WoW.

Je vergeet een hele grote HYPER... Diablo 3..... (jaren geleden aangekondigd... en weer uit gesteld... voor de XXX keer)

En een hele grote van vroeger was C&C Tibirian Sun. Die werdt al aangekondig met een trailertje op de eerste C&C versie.... 5 jaar van te voren. ๐Ÿ˜›

En StarCraft 2 was ook al een tijdje in de lucht.... maar niet zo erg als de 2 hier boven.

Je kan zo een top 10 maken van de grootste Hypers ๐Ÿ˜›

ReplyQuote
Posted : 22/11/2010 6:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ok ok ok.. het is normaal in de gamewereld denk ik.

maar toch mag men opschieten met de rest vertellen van het craftsysteem voor ToR.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/11/2010 10:33 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

The Rise of Isengard kan dat lore technisch wel in de huidige situatie waar Lotro zich in begeeft qua verhaal?

Isengard was toch al gerised zeg maar :)?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/11/2010 11:12 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Daar kunnen Seladina, Damir, Roebar en Seb een zinnig antwoord op geven, omdat zij allevier de boeken hebben gelezen etc, is mijn vermoeden.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/11/2010 11:38 am
(@damir)
Reputable Member

Ik heb van het eerste boek de eerste 20 bladzijden gelezen en dat is het.

ReplyQuote
Posted : 25/11/2010 6:24 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Isengard wordt in deel 2 (The Two Towers) met de grond gelijk gemaakt tijdens de 'Last March of the Ents (Treebeard)'

Een van 2 twee torens is Isengard en de ander is Mordor.

The Fellowship is nu gsplitst. Merry en Peppin zitten bij de Ents. Aragorn, Legolas en Gimli verdedigen Helms Deep, Gandalf is op zoek naar hulp bij Rohan en Sam en Frodo zijn nog steeds op weg naar Mordor.

Zou mooi zijn als we na de de uitbreiding Isengard ook nog Helms Deep krijgen.

ReplyQuote
Posted : 25/11/2010 11:08 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

ah thx for the info ๐Ÿ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/11/2010 11:21 pm
(@seladina)
Estimable Member

Isengard wordt in deel 2 (The Two Towers) met de grond gelijk gemaakt tijdens de 'Last March of the Ents (Treebeard)'

Een van 2 twee torens is Isengard en de ander is Mordor.

The Fellowship is nu gsplitst. Merry en Peppin zitten bij de Ents. Aragorn, Legolas en Gimli verdedigen Helms Deep, Gandalf is op zoek naar hulp bij Rohan en Sam en Frodo zijn nog steeds op weg naar Mordor.

Zou mooi zijn als we na de de uitbreiding Isengard ook nog Helms Deep krijgen.

Idd en Qua epic quests in game zit de verhaal lijn bijna in de buurt van de uitbreiding. Ik denk dat er nog een updatetje of patch eerst komt voor de uitbreiding er is.

En ik kan niet wachten op Helms Deep. Oke in de boeken waren de elfjes niet in Helms Diep maar in de film wel.... Anyway.. Man of Ronan defending Helms Deep... Seladina is coming to fight aside you....


Iston o vellas gรฎn ne ndagor. I gรป nรฎn linnatha nan vagol gรฎn, I philin vรฎn gwathrathar Anor. Leitho i philin!!!

[Sindarin]

ReplyQuote
Posted : 26/11/2010 12:07 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

ah thx for the info ๐Ÿ™‚

anytime ๐Ÿ˜‰

Volgende keer geen Star Wars triviant maar Lord of the Rings? ;D

ReplyQuote
Posted : 26/11/2010 12:44 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat vind ik altijd intressant of een game zoals Lotro ook echt de Lore nastreeft :). Dat geeft een game wat meer diepgang ๐Ÿ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/11/2010 1:12 am
Page 2 / 2