Forum

Notifications
Clear all

Reputation

(@davyk)
Reputable Member

Zoals jullie weten is het mogelijk om reputation te krijgen met bepaalde factions...

Soms heb je ook een quest ermee. Deze kun je daarentegen pas op een bepaald level doen.

Bij deze alvast die van Rangers of Esteldin over het hoe en wat!

http://lotro-wiki.com/index.php/Rangers_of_Esteldin

Rest volgt snel

Quote
Topic starter Posted : 23/10/2009 10:53 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zin of onzin?

Met Caiona en Tinigrifi was ik best intensief bezig met reputationquests en -items.
Om zo aan de gave items en armor te kunnen komen en die te kunnen gebruiken.
Helaas een complete armor kunnen dragen en zo de extra skills ervan te kunnen triggeren, lukt enkel als je Ally of zelfs soms Kindred bent.
Maar wanneer je dat inmiddels bent, dan ben je vrijwel klaar met die omgeving. En dus is die armor ook eigenlijk al niet meer interessant meer.

Ik vind ergens die reputatiesysteem een beetje krom en onlogisch?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/01/2010 6:53 pm
(@davyk)
Reputable Member

sommige dingen zijn wel wat nutteloos. Vooral de lage level dingen...in hoge level dingen is het makkelijk omdat er best goede gear en dergelijke komt.

Dus ik zou zeggen vanaf het moment dat je Moria ingaat echt op reputation gaan spelen. Moria/Lorien/Mirkwood.

Verder NUTTELOOS!!!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/01/2010 6:57 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Verder NUTTELOOS!!!

ja ik geloof dat ik er nu op een pijnlijke manier ben achter gekomen. veel gold er aan kwijt och.

al die reputatiequesten kan ik eigenlijk overslaan in Eregion.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/01/2010 7:06 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Waar ik me beter op kan gaan richten is Deed Traits, om zo al die Virtues te krijgen, daar heb je in het hele spel wat aan!

Maximaliseren op 10 elke Virtue/Trait die wilt gebruiken.
Is meestal wel vele monsters killen, maar je hebt er uiteindelijk wel wat aan.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/01/2010 7:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Eregion moet je eigenlijk gewoon helemaal uitspelen, het zijn veel questen en veel xp (en geld/loot). Wanneer je klaar bent, kan je eindelijk Moria in en ga je rustig verder richting Lothlorien en Mirkwood.

Moria rep boeit me weinig, behalve dan dat je kindred moet halen bij de guards of miners van Moria voor een book voor een legendary skill/trait.
Lothlorien (Galadhrim) en Mirkwood (Maladhrim) rep is wel cool, krijg je leuke en bruikbare spullen in.
Al die lage landen (lvls) rep is eigenlijk waardeloos.

ReplyQuote
Posted : 18/01/2010 12:41 am