Forum

Notifications
Clear all

Riddles Beneath The Inn

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik kwam voor het eerst weer bij de Forsaken Inn, in the Lone-Lands. Nu is er een (voor mij) nieuwe quest daar, een raadsel quest.
Ziet er best leuk uit, maar lijkt mij ook gevaarlijk daar beneden, met traps, overvloed aan enemy npc spawns soms, dus weet niet of het solo haalbaar is zonder dood te gaan.
Zag ook al dat je diversen classes nodig hebt, voor bepaalde dingen in de grotten aldaar.

Ik las dat er 83 puzzles zijn (Spoilers in de link!), je moet hints oplossen door emotes te gebruiken op de deuren om ze te openen. Best leuk gedaan, maar kreeg in 1 kamer wel benauwd toen er 10 skeletons op me af kwamen rennen met de intensie mij te killen 😉

Hebben jullie deze gedaan? Zo nee, is er interesse om er een event van te maken?
Deed Lore
The runed doors beneath the Forsaken Inn display a random assortment of riddles. Are you clever enough to solve them all?

https://lotro-wiki.com/index.php/Riddles_Beneath_The_Inn

Rewards:

Rewards

5 Turbine Points
20 Medallion
<name>, Riddle-master
Increased Reputation with The Eglain ( 1,200 )

Quote
Topic starter Posted : 01/09/2016 2:12 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zeker gaan we doen - alleen welke dag schikt?

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 4:18 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Klinkt leuk! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 5:14 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Dan zal iedereen wel een abonnementje moeten nemen.
F2P spelers mogen deze Quest niet doen.

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 6:02 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hmmmm

ReplyQuote
Posted : 02/09/2016 12:29 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Misschien in de toekomst, als het spel weer zo interessant word, dat iedereen zin krijgt in een abo? 🙂

Ik heb nu abo, zodat ik alles ff goed kan bekijken en spelen, en het bevalt me best goed. Weet niet of ik de abo aan houd

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/09/2016 9:49 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja ik heb het erg naar me zin ! even weer 'back home' qua gameplay - klinkt raar? - Abo is interessant maar voor nu nog even niet.

ReplyQuote
Posted : 02/09/2016 11:37 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik vind het lastig om op mijn lvl65s te spelen, daarom heb ik ook die Beorning unlocked en vanaf 0 beginnen (nouja, lvl1 natuurlijk) 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/09/2016 11:53 pm