Forum

Notifications
Clear all

Serieus?

Page 1 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Met de komst van Danosey, gaan AotS serieuze kandidaat worden voor een kin?

Zo ja, wat voor kin?
NL only?
Leeftijd gebonden?
En, als we niet zo serieus gaan zijn, wat vertellen we tegen de mensen zoals Danosey?
Ik denk dat zodra hij meer uit het spel wilt, die weg gaat? Of het moet geen hardcore speler zijn?
Optie voor meerdere "officers" in de kin, zodat er meer genodigt kan worden?
Hebben de nieuwe een trial periode?

Er zijn vast meer dingen te bedenken om het over te hebben.
Dashnica is nu lvl30, maar die blijft wel hier in AotS. En die lvl15 van mij ook. De andere 5 blijven Eleventy-First.
Lvl60 hulp van Dashwyn en Dashea kan altijd.

Kortom, hoe gaat AotS er uit zien nu er ineens zoveel actief zijn geworden?

Laat de discussie maar komen

Quote
Topic starter Posted : 11/08/2009 7:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Volgens mij was het al dat we liever volwassenere spelers toe lieten in AoTS.
En wij zijn al een serieuze kinship! :-*

NL only denk ik ja, is echt makkelijk met praten onderling.
Ook qua speeltijden enzo.

Ja was wel makkelijk geweest als Caiona ook een officer is.
Doch zomaar iedereen toevoegen aan de kinship is misschien niet helemaal een goed idee?
Of toch wel doen, maar nog niet direct promoveren naar Kinswoman of Kinsman.

Danosey is subscribed. Jammer dat Barabib geen lifetimesub heeft genomen.
Ik mag echt hopen dat Danosey blijft, ook als ie level 60 is.
En Brabanders blijven bij elkaar heh. ::)

Ik mag toch wel zeggen dat AoTS er gezellig uitziet zo met meerdere actieve spelers! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/08/2009 1:01 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

/kijkt naar de Kinship Leader

ReplyQuote
Posted : 12/08/2009 3:56 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

En wij zijn al een serieuze kinship! :-*

Wat ik bedoel, of AotS serieus groot wil worden of dat het bij een select groepje SWG-ers plus de hier en daar geplukte NL-er op de server blijft.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/08/2009 5:42 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

This is your captain speaking!

Een eerste snelle reactie op de posts tot nu. Geeft meteen een beeld hoe ik er over denk.

NL only heeft de voorkeur. Zoals Leto_jr al aangaf, praat en speelt makkelijker.

Volwassen spelers alleen in figuurlijke zin. Dus wel serieus met het spelletje bezig zijn (ik neem Basli even als voorbeeld ;D )

Meer officers ben ik voor. In princiepe alle STA leden kunnen officer zijn. Om de verhoudingen (zeker in het begin) een beetje gelijk te laten lopen in eerste instantie 1 char per persoon

Serieus en groot. Hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn. Maar als we als doelstelling hebben dat we met de Kin straks ook de grotere raids kunnen doen, dat lijkt me wel erg leuk.
Betekent wel dat we ook 'serieus' met de Kin om moeten gaan en mensen moeten werven en dat we op regelmatige basis activiteiten moeten organiseren (quests, events, instances etc)

Kinship huis. Nu nog niet echt nodig maar werkt wel als een ledentrekker natuurlijk en als verzamelplek voor events. Moet wel bekostigd worden natuurlijk.

Vooralsnog gaat het er nu en vooral om, om elkaar te helpen met quests en armour e.d. En natuurlijk om gezellig te kleppen.

Alvast wat vragen en/of voorstellen:

- willen we een vaste crew van crafters. Bedoel ik mee een vast contact (Char) voor Cook, Jeweller, farmer, weaponsmith e.d?
- willen we een vaste crew voor plannen van events. Eventueel in toerbeurten
- Hoe maken we gebruik van de Kinship AH?

Vooral Dash, Davyk en Basli hebben ervaring met grotere kinships. Hun input is belangrijk om een beeld te krijgen hoe we de STA kinship in Lotro verder gestalte moeten geven.

ReplyQuote
Posted : 13/08/2009 2:29 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Misschien ook een idee, een private sectie op forum onder de LOTRO sectie?

Vaste crafters maakt denk ik niet veel uit. Het is vooral makkelijk als je veel hoge lvls hebt, hoe hoger lvl hoe hoger je craftool in critical % is en hoe hogere critical % scrolls je gebruiken kan, dus meer kans.
Nou hoeven we ons om jewelllery en tailor niet druk te maken, Dashwyn (sm jeweller) heeft max 83% en Dashea (sm tailor) heeft 81% max. Verder heb ik ook Dashwen (sm cook lvl 40) waarvan ik het max crit % niet weet, Dashrian (sm scholar lvl 40) waar ik tot geloof ik max 61% crit kom. Verder is Dashanor aardig onderweg naar sm metalsmit (nog 1200 xp craften en klaar) met 56% crit. En dat gaat best redelijk goed, zolang resources voorradig zijn en crit items. Van de week nog 2 crit armors gemaakt voor Roestigh.

Verder zijn mijn chars ook kindred met de volgende crafting guilds: Jeweller, Tailor en Scholar. De rest is onderweg rond Friend, Ally status.

Dus er is een hoop dat gemaakt kan worden, wat niks kost. Als ik resources heb kost het de members niks. Als ik geen resources heb, zou ik ze graag erbij zien als je iets wilt hebben.

Een kinhouse is leuk, maar kost wel 17,5g en 300s wekelijks onderhoud dacht ik. Nou valt die 300s wel mee, maar 17,g is best veel geld. Je kan het redelijk leuk decoreren, zitten 3 chests in om spullen in te doen voor kin gebruik. Of het echt gebruikt word is voor mij de vraag. Als ik kijk naar Eleventy-First kinhouse, daar kom ik dus echt nooit. Heb er niet veel te zoeken. Dus de vraag luid eerder, is AotS gelukkig met een kinhouse wat veel geld kost?

Een event planner is leuk, net zoals Sytes doet in SWG.
Ik zou wel voorstellen dat het iemand is die het spel al redelijk goed kent.
Er is genoeg te doen, gezien de lvls aardig varieëren in AotS (max lvl is nu 44?).
Er is altijd hulp van buitenaf natuurlijk, in de vorm van Davyk's lvl60s en mijn lvl60s.

Ik denk dat met recruiten, dat je misschien wel een vragenlijstje zou kunnen ontwerpen voor de recruit?
Waarin je bv kan zien wat zijn beweegredenen zijn en hoe hij/zij denkt?
Ik noem geen namen, maar er zit er 1 in Eleventy-First, zo'n iemand zou ik niet hoeven in AotS (Davyk weet wel wie ik bedoel, laatst nog Weathertop mee gedaan). Maar das mijn persoonlijke mening.
Iemand die al begint met "Ik wil dit, ik wil dat, ik wil zus" is iemand die voor mijn gevoel teveel wilt en te weinig input er voor over heeft.
Misschien is het ook wel wat om een applicatie formulier te maken? Weet niet of dat op site kan of anders in open lotro forum? Waar een recruit het formulier invult en Roebar dat bv kan beoordelen? (Ander idee zoals de voorgenoemde vragenlijst).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2009 12:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Een private section kan ik zo maken maar dan wil ik wel weten wat voor categorieën jullie willen hebben en wie mod rechten of admin rechten wil.

Persoonlijk ben ik nog steeds in afwachting op mijn email naar Turbine ivm LifeTime Sub offer en dat is wel redelijk bepalend voor mijn verdere LOTRO loopbaan.

ReplyQuote
Posted : 13/08/2009 1:04 pm
(@damir)
Reputable Member

Kijk is kijk is

Goed nieuws.

Ik ben zelf hard bezig em hunter naar 60 te krijgen (56 nu).

Ik zelf zit met alles op een char na in een kin van een goede vriend en daar zal ik ook in blijven leuke medium size kin die mooi aanhet groeinen is naar de eerste endgame instances.

Me warden blijft mooit in AtoS al zal ik er heel weinig op spelen. Maar Hulp kan ej altijd vragen add Ruwi aan friendslist.

Craften doe ik net als in SWG niet of nauwelijks. mAar een keer een dungeon met mr BlackHAM is altijd leuk :p

ReplyQuote
Posted : 13/08/2009 1:58 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Zou bv ook graag de nieuwe mensen, zoals Danosey, ook op forum zien ::)

Misschien kan je het forum onderschikken zoals je dat ook voor SWG hebt?

Een open stukje, met de Prancin Pony is een goeie, voor iedereen en alles wat.
Nieuws sectie, en dan bedoel ik eigenlijk kin related en game related (apart?).
Event sectie, zoals die er al is.
Je prive sectie, members only dus.
Request sectie, voor hulp bij questen maar ook voor aanvragen van crafts?
Member sectie, waarin een member zich kan voorstellen (dit kan bv ook in een prive mode gezet worden, als mensen dat niet publiek willen), welke chars die heeft en vocations (we hebben er al een topic, maar die kunnen we niet aanpassen meer dacht ik????), wat ie in het dagelijks leven doets etc etc. Wij kennen elkaar wel, maar ook leuk voor de nieuwe mensen als wij daar ook een verhaal neerzetten.
Problemen sectie? Voor iemand die een probleem heb met iets of iemand?

Kan ff zo gauw niet nog wat verzinnen, maar is dit wat?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2009 5:16 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja ik vind het best even kijken wat de Kinschip Leader ervan vindt

ReplyQuote
Posted : 13/08/2009 5:55 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ja die onderverdeling van subsecties binnen de hoofdsectie LOTRO is een mooi lijstje zo.

Kinshiphouse zou leuk zijn, maar dan heeft voor de rest niemand meer een eigen huis nodig.
Ikzelf heb enkel een huis omdat het swappen van materiaal tussen mn chars makkelijk gaat.
Plus dan natuurlijk die extra ruimte, omdat ik nogal veel bewaar voor kinshipmembers.
Ik verkoop dat soort materiaal niet omdat het al moeilijk(er) te verkrijgen is, zoals crititems en meer craftspullen.

Ik verkoop ore en jewels om rijk te worden, geld te verdienen.
Dus een kinship house kan handig zijn, omdat elke speler zijn of haar loot er in kan deponeren wat voor andere members bruikbaar is.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/08/2009 7:51 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja ik vind het best even kijken wat de Kinschip Leader ervan vindt

Nou?

Vertel, wat doen we? ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/08/2009 8:40 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

The captain's vacation is over and he started working again.

Een eigen LOTRO sectie is zeker interessant en het voorstel van Dash klinkt goed.
Ik zou alleen de member sectie (voor het voorstellen en zo) als topic onder de prive sectie (members only) schuiven.
De problemen sectie zou ik niet gebruiken. Daarvoor in plaats zo ik in de 'scroll of conduct', of Alliance of the Sun huisregels een opmerking plaatsen om eventuele problemen aan een officer of kinship leader te melden via een PM

Als basis kunnen we de huidige opzet gebruiken. Hier en daar moeten er wellicht wat topics verplaatst worden.

Zijn er mogelijkheden om een eigen look&feel aan de Lotro sectie te geven (dus het Lotro logo ipv SWG logo bijvoorbeeld)

Als moderater en/of admin van de sectie wijs ik als wijze captain mijzelf en Dash aan ;D

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 11:56 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb misschieen een beter idee: www.allianceofthesun.nl en een eigen webby

ReplyQuote
Posted : 18/08/2009 10:56 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Da's natuurlijk helemaal mooi!
Dan komt die eigen look&Feel wel goed lijkt me zo.
Verzoek aan overige Lotro-ers om wat linkjes te posten van Kinship websites (forum) om zo voor onze eigen Kinship de krenten uit de pap te halen.

Anders stel ik voor om de voorgestelde opzet te implementeren.

ReplyQuote
Posted : 18/08/2009 1:08 pm
Page 1 / 3