Forum

Notifications
Clear all

Guild Wars 2,refer a friend

Page 2 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nee, want volgens mij staat dat nog niet aan?

Als het vanavond al kan, mag jij het ook doen hoor. Ik log morgenochtend ff na 7:00 pas weer in

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/11/2012 9:26 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Het event begint morgen. Aanmelden kan al tijden via de browsert op je GW2 account page. Roebar, kun jij het mail adres van Leto invoeren? Ik heb zijn adres nergens 🙁

ReplyQuote
Posted : 14/11/2012 10:51 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nou ja, sinds tijden? Ik kreeg pas onlangs een mail van arenanet dat het live was.

Anyways... Leto heeft een PM wan ik heb ook geen e-mail adres. Dus als ie dat effe snel wil doorgeven, dan kan ie aan de slag...

ReplyQuote
Posted : 14/11/2012 11:02 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Klopt helemaal al sinds afgelopen zondag kon je schijnbaar al emailadressen invoeren.
Zodat de uitgenodigden al de client konden downloaden voor donderdag 15 nov.

mijn emailadres is via de PM.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 14/11/2012 11:16 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

mijn emailadres is via de PM.

Naar wie heb je PM gestuurd? Ik heb volgens mij niets ontvangen

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 12:20 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Okee ontvangen op mijn mail adres.
Leto heft nu een invite met key ontvangen.

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 1:24 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Yup bedankt!

Maar leuke is dat ik dus al bekend ben in database van NCSoft/Arenanet.
En nog leuker is dat ik maximaal aantal keren geprobeerd heb, security questions te beantwoorden.
Niet gelukt en nu kan ik geen GW2 account aanmaken omdat ik mn GW account moet linken.

Pfff en nu dus contact opnemen met Support.
Wow zij reageren supersnel terug zeg!
Mooi ik ben er mee aan de slag..

oh enne nieuwe MMORPG op komst! Met housing! http://www.wildstar-online.com/en/

/edit : grappig ik krijg steeds de melding dat mn Grace Period has ended.
de client is nu aan het downloaden, duurt nog wel even, daarin wilde ik alvast inloggen, maar krijg ik dus de eerder genoemde melding. even wachten tot client volledig is gedownload dan.
had graag de client al kunnen downloaden gisteren bijv. och.. hopelijk gaat het snel vandaag met 925KB/sec op een 8mb lijn van KPN Adsl.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 10:58 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Succes met downloaden en, naar ik mag hopen, veel plezier in GW2.

Link met GW1 is leuk. Het is zelfs mogelijk om rewards te krijgen in GW2 door bepaalde zaken in GW1 te hebben gedaan.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 11:31 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ja dat las ik ook in mn GW2 account, maar ik heb alleen GW gespeeld, niet de uitbreidingen.
Dus wat ik krijg aan rewards, zal niet veel zijn hehehe...

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 11:39 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Pff heeft iemand een nieuwe Refer a Friend serial code voor me?

Ik kom er maar niet in.. Grace Period has ended wordt er steeds gezegd.
Al een ticket verstuurd, maar met een nieuwe serial code moet ik toch wel ingame kunnen komen?

Wachten op antwoord duurt me te lang...!!! :-

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 4:51 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hoe bedoel je er niet in? Je kan toch pas vanaf vrijdag spelen? Vrijdag gaat The Lost Shores toch pas in?

Lost Shores Weekend Event Nov 16-18

Begins November 16 at 12:00 PM PST (9:00 PM CET)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/11/2012 5:02 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Oh wacht lol.. serieus? ik las steeds donderdag 15 november hahaha

In ieder geval bedankt voor toezending van nieuwe key hehe, maar deze knaap heeft dus geen geduld.
Het begint pas om 6 uur vanavond...

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 5:56 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Toch wel dus..:

The Free Trial Event begins at 9:00 AM Pacific (6:00 PM CET) on Thursday, November 15. Although you have successfully created a trial account, you will not be able to login until the event start time. If you attempt to login before then, you will receive the "Grace period has ended" message.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2012 5:58 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

en, en , en ?
Heb je al een eerste indruk Leto?

Als je GW1 hebt gespeeld, kun je in de Hall of Monuments rewards krijgen voor GW2

zie: http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome

en de FAQ: http://hom.guildwars2.com/en/faq/

ReplyQuote
Posted : 16/11/2012 1:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Donderdag kunnen spelen, vrijdag eventjes gekeken.
Maar het kwam me best verwarrend over.. ik wist niet waar ik staan of gaan moest.
Wel goed dat alles is ondertiteld.

Had het idee dat alles vervaagd bleef.. ook ná de droom.
De grafische weergave engine is best mooi, maar voor mij is het vooral zoeken waar wat is en hoe het eruit ziet,..omdat de omlijning van alles wat aanwezig is, vervaagd overkomt.
Instellingen van spel, moet ik op low zetten of enkele dingen uit en dan kom ik nog niet eens boven 20fps uit.

Vandaag zondag, ga ik weer verder spelen.. Tinigrifi Tinheart heb ik aangemaakt.
Een Silvari ranger..,dus als ik nog iets kan bijdragen aan de guild, vandaag en morgenochtend, invite me.

De dynamische quests zijn best wel grappig, al krijg ik ze nog een keer als ik weer in de buurt kwam.
Dat vond ik effe minder, want ik hoef niet 2x hetzelfde te doen.
Grappig is dat bij Morgan's Spiral dat veel players moeite hadden met die boom/rots daar om er op te klimmen, je kon er een skillpoint krijgen, maar deze niet eens gehad. Ik wist gewoon totaal niet wat ik moest doen. Jammer.. want een beetje plukken aan struikgewas staat er en je moet die skillpoint krijgen? Dat event daar heb ik 2x gehaald. Boom/rots helemaal beklommen en wat ik krijg is een kistje wat ik kan openen en de inhoud er van weggooien of verkopen, want stelde niks voor. =

Bepaalde dingen zijn voorbij voordat ik er erg in heb, of vinden ter plaatse terwijl ik nog aan het zoeken ben, wat ik moet doen.

Ik ga het spel niet kopen, vind het nog te duur in aanschaf, doch het is een interessant spel.
Vraagt alleen een best hoge leercurve. Dat jullie er allemaal lyrisch over zijn, kan ik helaas nog niet echt delen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/11/2012 11:22 am
Page 2 / 4