Forum

Notifications
Clear all

Guild Wars 2,refer a friend

Page 3 / 4
sytes
(@sytes)
Noble Member

ja je bent met een Sylvari begonnen die wereld is erg sprookjes agtig de ander starters werelden van de ander rasen zien er anders uit

die event zie snel over zijn zijn de instan event een boss die komt of de shain event die door het hele gebiet gaat

over je fps de nieuwe drivers van ati helpen en zijn die er niet voor jouw ff je ATI profiles opdaten zo dat je video kaar zie dat je gw2 aan het spelen bent

of zet ff x-fire aan dan kan ik je helpen

ook je main storyline kan je volgen waar je moet zijn door een groenen ster in de map dat is je wp voor je main story

ReplyQuote
Posted : 18/11/2012 1:03 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Maak anders ook even een human aan. Die komt in het start gebied waar iedereen zit en bij kan. Ik heb nog een human thief, Abibe, en een sylvari elementalist, Akjab, op level 2. Ik ben vanavond weer in-game.

De dynamic events kunnen een tweede keer anders zijn dan de eerste keer dat je ze doet, andere doelstellingen terwijl je met zijn allen hetzelfde event doet.

ReplyQuote
Posted : 18/11/2012 1:35 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Die dynamic events geven juist XP en als je in guild zit, punten voor de guild. Al moet je hem 10x doen, het helpt je levelen iig goed. Ja word wel saai soms, maar je bent er vaak zo doorheen

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/11/2012 3:14 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

En het mooie is......?

Een dynamic event hoef je niet te doen.
Vrijheid blijheid.

Het leuke van dynamic events is wel dat ze een vervolg event kunnen veroorzaken en dat de uitkomst van een dynamic event invloed heeft op de omgeving.
Bijvoorbeeld een aanval van de centaurs. Winnen ze, dan is het volgende event om ze te verdrijven. Verliezen ze, dan is deze slag gewonnen maar dan gaan ze het wel nog een keer proberen.

ReplyQuote
Posted : 18/11/2012 9:21 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Vreemd.. ik kreeg geen melding van nieuwe posts in deze thread.
Ik zie jullie berichten nu pas.
Ik ga ze lezen en beantwoorden.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/11/2012 5:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

@ Sytes - yup ik had je al laten weten ingame dat ik de laatste drivers heb.
je tip om met een human te beginnen was een prima keus, ik bleef gelijk hangen in dat startersgebied de hele dag. 🙂

@ Abib - in de avond heb ik nog tot 9 uur doorgespeeld denk ik, maar toen was ik een beetje moe van gamen. Ja ook dat bestaat! 😀

@ Dash - klopt de dynamic events geven XP, dat deze ook influence gaven voor guild wist ik niet.
maar ik heb er zeker wel een aantal gedaan, sommige zelfs 2 keer en 1x zelfs een event 3x gedaan.
zitten echt leuke verschillende soorten dynamic events tussen.
alleen weet ik niet of het uitvoeren van zo'n event van invloed heeft op het krijgen van een bronzen, zilveren of gouden medaille bij het succesvol volbrengen van een dynamic event.

@ Roebar - inderdaad bij 1 event moest je een goederenwagon beschermen op weg naar een andere plaatst tegen aanvallen van centaurs. was gelukt! en eenmaal in dat andere plaatsje, zag ik later dat diezelfde event nog een keer kwam, maar dan vice versa, terug naar de oorspronkelijke startplaats.

@ all - het craften heb ik jammer genoeg niet echt kunnen testen, al heb ik aardig wat craftmateriaal vergaard. Wie weet volgend jaar ga ik er mee verder. Wat jammer is dat ik met craften al heel snel achter de feiten aanliep, omdat de rewards/loot al vrij rap beter was dan wat ik kon craften.
En dat al bij een lage karakterlevel van 10. Hoeveel craftmateriaal heb ik wel niet nodig om leuke gear te kunnen craften voor mn Engineer? Kleding en wapens, want ik heb echt veel aan gatheren gedaan, maar het loonde de moeite niet om te gaan craften omdat ik al betere gear had, met een behoorlijk verschil. Tsja dan stimuleert het mij niet om te gaan craften.

Verder is het spel leuk, zeker.. waypoints en liften.. erg leuk! De Vista points en POI's zijn zeer mooi gedaan. Ook makkelijk is dat eenieder alles kan gatheren zonder er een skill voor nodig te hebben.

Skill-/levelsysteem is ook best leuk gedaan,.. ook al ben je sterk met een 1handed wapen, zodra je een 2handed wapen hebt, moet je de skills nog leren, al gaat dat wel snel(ler) hoe hoger je in karakterlevel bent.

Kortom het spel heeft een goede, leuke en interessante indruk op me achtergelaten.
Maar jullie zijn allemaal al zo ver,..dus waar ik bang voor ben, wat ook in andere MMO's gebeurde is dat diegene die later meedoen in het spel en dus low level zijn, amper samen iets met guildies kan doen, omdat de meeste guildies al vele male hoger zijn in level. Het gebied niet nog een keer opnieuw wilt doen? In de vorige MMO's, behalve SWG dan.. heb ik dit elke keer ondervonden.. ik vond dat niet leuk, zat ik in een guild en nog speelde ik het vaakst in mn uppie.

Ook is het leuker, gezelliger en prettiger voor de guild als er toch een vaste guild speelavond komt, zodat we onze drukke leven (ahum..?) er een beetje op kunnen aanpassen. niks geen xfire of steam aan. dat werkt niet of nauwelijks, omdat niet iedereen effe computer aanzet om te kijken of er een guildie online is in xfire of steam.
Mijn mening blijft dat met een vaste speelavond je vaak weet dat de anderen van de guild ook aanwezig zal zijn, men naar mijn idee toch zn best doet om op die vaste guild speelavond aanwezig te zijn en plannen in privé leven op andere dagen plaatst zo goed mogelijk.

Anyway.. ik wil niet afdwalen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/11/2012 5:45 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Maar jullie zijn allemaal al zo ver,..dus waar ik bang voor ben, wat ook in andere MMO's gebeurde is dat diegene die later meedoen in het spel en dus low level zijn, amper samen iets met guildies kan doen, omdat de meeste guildies al vele male hoger zijn in level. Het gebied niet nog een keer opnieuw wilt doen?

Mijn mening blijft dat met een vaste speelavond je vaak weet dat de anderen van de guild ook aanwezig zal zijn, men naar mijn idee toch zn best doet om op die vaste guild speelavond aanwezig te zijn en plannen in privé leven op andere dagen plaatst zo goed mogelijk.

Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt (gehad) in Guild Wars 2.

2 dingetjes waar ik op wil reageren.

1) Laag vs hoog level
Het mooie van GW2 is dat een hoog level karakter altijd gedowngrade wordt op basis van het gebied waar dat karakter in rond loopt.
Dus een level 80 Norn zal in het level 1-10 startgebied van de humans maximaal 2 levels boven het benodigde level zitten van een (deel van) een gebied.
Met mijn Norn (lvl 57) ben ik ook net begonnen in het Human startgebied en om daar met een level 5 human het gebied te verkennen en de dynamic quests te doen is voor beiden net zo interessant.

2) vaste speelavond.
Die heeft STA. Zondag is de vaste speelavond voor GW2 en het organiseren van STA events ingame.
Tot nu toe zijn op de andere dagen van de week ook meestal STA lieden ingame maar de zondag is vaste prik.
Natuurlijk nooit verplicht. Soms ben je met 3 man en soms met 10 man.

Het zou leuk zijn als je de mogelijkheid hebt om GW2 aan te schaffen om samen met STA de boel te ontdekken. Craften, PvP, jumping puzzels, Dungeons etc. etc.

ReplyQuote
Posted : 19/11/2012 9:02 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ok aan het level downgrade is over nagedacht, maar is desondanks toch niet de karakter met hoge level te sterk, waardoor de mobs in 1 klap neergaan? Dat idee had ik toch een beetje toen Finili mij hielp.

En wat ik bedoelde te zeggen was, hebben de hogere level spelers nog wel zin naar een gebied terug te gaan om de low level spelers te helpen, ook in gebieden die de hogere level spelers al kennen?

Vanmorgen en ook gisterenavond wilde ik eigenlijk wel verder in GW2 ;D
Maar goed.. ik wacht totdat het spel toch onder de 40 euro komt, is ook persoonlijk dat ik het eigenlijk niet meer waard vind om zoveel geld uit te geven aan spellen...

Is zondag als vaste speelavond gekozen.. komen die avonden dan ook regelmatig veel guildies online?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/11/2012 11:58 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Elke hoge speler moet sowieso terug naar de low lvl gebieden, mits hij of zij een map completion wil behalen van 100% (doelstellingen).

En nee, het is niet zo erg om naar een low lvl gebied te gaan. Plus, meeste van ons hebben nog een alt die nog niet zo hoog is. Ik zit zelf bv op 80, 35, 12, 10 en 3.

Maar goed te horen dat het je bevalt! 🙂 Wanneer de prijs dropped, zien we je graag komen 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/11/2012 1:55 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Die achievements in GW2,..leveren die nog wat op?
Want wat heb je aan achievement punten als je niks met die punten kunt doen...?!
Waarom 100% map completion behalen als het niets tastbaars oplevert?

De influence in Guild levert wel iets op, dat is mooi bedacht zo'n systeem.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/11/2012 3:13 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb me er niet mee bezig gehouden nog, maar volgens mij moet het wel iets opleveren

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/11/2012 4:31 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Die achievements in GW2,..leveren die nog wat op?
Want wat heb je aan achievement punten als je niks met die punten kunt doen...?!
Waarom 100% map completion behalen als het niets tastbaars oplevert?

De influence in Guild levert wel iets op, dat is mooi bedacht zo'n systeem.

Achievements en map completion zijn 2 verschillende dingen.
Achievements zijn 100 kills van dit of 100 items gemaakt.
Wat je met die punten doet weet ik ook nog niet.
Voor 100% map completion krijg je weldegelijk leuke rewards.
Mystic coins, veel karma en soms een kuub resources.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 21/11/2012 5:27 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja idd, ik zat te denken aan world map, maar elke individuele map heeft rewards op 100%.

Op hogere levels krijg je zelfs exotic items

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/11/2012 1:52 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

Leto_jr de Digital Deluxe Wizard Edition is nu voor 3 dagen 39.99 ipv 79.99

https://www.guildwars2.com/en/wizard-promo

ReplyQuote
Posted : 15/12/2012 3:04 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Is er ook een gewone trial te doen? misschien voor koetje

ReplyQuote
Posted : 15/12/2012 10:55 pm
Page 3 / 4