Forum

Notifications
Clear all

Hoe verdien jij je geld ingame

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Naar aanleiding van het kopen van influence ben ik wel benieuwd hoe jullie je geld verdienen ingame?

Quote
Topic starter Posted : 05/10/2012 12:57 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Niet :-

ReplyQuote
Posted : 05/10/2012 3:13 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Niet eigenlijk.

Ik verdien gewoon met rewards (wat niet veel is btw), probeer loot te verkopen soms op de trade, maar daar verdien ik niks mee volgens mij. Ik snap het systeem nog niet zo ook. Als ik iets koop, zijn er soms 1308 beschikbaar (voorbeeld). Als ik het zelfde item erop zet, staat ie dan op de 1309 plek om verkocht te worden? Kep nog nooit gemerkt dat ik iets verdien, daarom haal ik alles uit elkaar voor resources eigenlijk.

Craften doe ik niet echt, dus verdien ik niks mee.

Hoorde van Davyk volgens mij, dat je vanaf een lvl35 wel leuk kan verdienen, daar ben ik bijna dus ben benieuwd. Ik ben nog laaaaaang niet op craft niveau om mezelf te voorzien van items, dus koop alles om de 5-6 levels op de trade, dat ik weer beetje bij ben.
Geloof dat ik vanaf lvl35 met die paarse dingen kan kopen, dus nog ff geduld, wellicht hou ik dan meer over

ReplyQuote
Posted : 05/10/2012 4:58 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik ben daar niet zo mee bezig. Is ook geen doel op zich voor mij om bakken met geld binnen te halen.
De Chef profession is vrij kostbaar omdat je behoorlijk wat ingrediënten moet kopen voor geld of karma.
Met mijn main heb ik net mijn 2e skill book kunnen kopen voor iets meer dan 1 goud dus ik ben weer platzak.

Ik koop niets via trade. Of ik kan het zelf maken (food en medium armor) of ik vraag het aan iemand van de guild (jewelry via Sytes bjvoorbeeld).

Om een beetje de vraag van Dashea te beantwoorden.
Het is een beetje vergelijkbaar met het EVE princiepe.
Het aantal dat je ziet staan in het rijtje is het aantal wat voor die prijs verkocht wordt. hetzelfde item kan ook voor meer of minder aangeboden worden.
Als je zelf iets verkoopt bepaal je voor welke prijs je de spullen wil verkopen.
Hier geldt hetzelfde. Er kunnen aanbieders zijn die er meer of minder voor willen hebben. En dat bepaalt jouw positie.
En ja, als je voor bijvoorbeeld 50 copper iets te koop zet en er zijn er al 1308 voor die prijs in de verkoop, dan ben jij nummer 1309.

ReplyQuote
Posted : 05/10/2012 6:14 pm
(@davyk)
Reputable Member

Even een tip voor o.a. Geld en craft items.

Zorg ervoor dat je van elk gebied alle waypoints, skill challenges, etc. doet.

Dit geeft behoorlijk wat geld (rond en nabij 10s per keer), ruim 5k xp (ligt eraan welk level e.d.) en ook 40 items van een resource (lage levels bijv. 40 copper maar bij hoge levels bijv 40 platinum ore)

ReplyQuote
Posted : 20/10/2012 6:51 pm