Forum

Notifications
Clear all

We hebben STA guild in Guild Wars 2

Page 1 / 2
Roebar
(@roebar)
Famed Member

hear, hear, hear.

Vanaf 29 augustus 2012 is de Solar Trade Alliance guild in Guild Wars 2 een feit

Na wat mislukte pogingen door deze en gene heeft Roebar op 29/8 een nieuwe poging gewaagd en warempel, daar was opeens de STA guild.

Volledige naam is Solar Trade Alliance
Afkorting (te zien bij je karakternaam) is STA

Meld je nu aan om ingame uitgenodigd te worden.

Quote
Topic starter Posted : 30/08/2012 1:29 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mie mie mie !!!

ReplyQuote
Posted : 30/08/2012 10:55 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Vanavond ingame?
Je kunt allemaal leuke dingen doen in de guild. Naast een ontwerp van een guild banner ook guild skills halen op economy, combat, architectuur en zo.
Bijvoorbeeld extra storage, een banner voor buff of een banner voor extra gathering.

Moet ik nog even induiken maar ziet er veelbelovend uit b

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/08/2012 1:16 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zo ben lid van de Guild !

ReplyQuote
Posted : 31/08/2012 9:43 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

4 leden al!
Lantaarn (Lantern), Hykaru (Sytes), Basli (Basli) en Roep Yopp (Roebar).

Veel inloggen, veel eventjes en veel guild activities doen zodat we veel Guild Influence krijgen waarmee je weer leuke Guild dingen kan kopen.

Klik link voor meer informatie hoe/wanneer je influence krijgt.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Influence

Staat tevens in beschreven wat je met die Influence allemaal kan doen op gebied van Architecture, Art of War, Economy en Politics.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/08/2012 11:13 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

ReplyQuote
Posted : 31/08/2012 11:22 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik sta te popelen om te komen kijken en me aan te melden, maar ik heb er voorlopig geen tijd voor.

ReplyQuote
Posted : 31/08/2012 11:47 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat weten nu wel 😉 januari 2013 ;)?

Kan je trouwens een custom Guild Icon in game krijgen zo ja zouden we dan onze eigen icon kunnen gebruiken?

ReplyQuote
Posted : 31/08/2012 1:27 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Zat keuze volgens mij.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gallery_of_guild_emblems

Misschien zoiets gebruiken:

Alleen heb je die Guild Emblem Template nodig.
Die kun je volgen mij kopen met guild Influence punten in de Politics tree.

We moeten maar even beslissen voor welke tree we willen gaan. Iemand ideetjes?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/08/2012 3:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

de Trees:


Architecture

Architectural upgrades generally take the longest amount of time to build; they mostly involve upgrading shared storage (e.g. the Guild Vault) and the Guild Workshop, which allows guilds to work on two upgrades at a time.

Art of War

Art of War upgrades include buffs for WvW.


Economy

Economy upgrades include guild-wide buffs for increasing item drop rates, karma or experience gain, and other economic boosts.

Politics

Political upgrades include guild emblems, guild armor, buffs to increase influence gain, and party items.

Ik zeg Politics Tree ! en embleem is helemaal goed.

ReplyQuote
Posted : 31/08/2012 3:34 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Politics of economics lijken mij leuk. Als we met politics beginnen kunnen we door de influence boost ook sneller de volgende tree starten.

Bij deze besloten dan. Politics

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/08/2012 5:48 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hear Hear.

De eerste 500 Influence punten zijn binnen.
Zaterdag 1/9 de Politics tier 1 gestart.
Duurt 16 uur.

Zodra STA Politics Tier 1 is, kunnen we Tier 1 upgrades in deze tree gaan starten waaronder een eigen STA guild emblem.

Later kunnen we dit emblem ook tonen op Guild Armor en Guild Weapons (vanaf Tier 2)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/09/2012 1:18 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER INFLUENCE

Om leuke guild items en guild buffs te gebruiken moet er Influence gespaard worden.
Dit krijgen we op de volgende manier:
2 for individual guild members completing an event or part of a personal storyline. (The per-player influence gained increases substantially with each new participating guild member.)
5 for individual guild members getting a victory in a pvp match.
10 for each accepted guild invitation.
10 for each member who is online during an Attendance Check.

Maar alleen lid zijn van de guild en bovendestaande acties uitvoeren, is niet genoeg om influence te krijgen voor onze guild.
Je karakter moet zich namelijk via Represent aanmelden (dat is omdat je account lid kan zijn van meerdere guilds en dat je per karakter dan aan moet geven bij welke guild ze horen)

Dus, controleer via de Guild knop of je karakters Represented zijn bij STA!
Representation

Each player account can belong to multiple guilds. However, each character may only represent one guild at a time; only that guild earns influence from the character's actions. In addition, the character only has access to guild features of the represented guild, notably shared storage, buffs, and guild-wide chat.

To change the guild represented, open the guild panel, choose the "management" tab, select the appropriate guild, and choose "represent."

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/09/2012 6:53 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Heeft iemand een trialpass voor Guild Wars 2?
Zodat ik het spel kan uitproberen op mijn laptop, kijken of mn laptop het aankan.
En natuurlijk of ik het spel leuk vind.

Alvast bedankt! 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/10/2012 10:35 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Volgens mij bestaan er geen trial passes voor Guild Wars 2.
Of het op je laptop kan, zou je kunnen controleren via de systeemeisen en de diverse fora die hier over gaan.

Of check http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/guild-wars-2/r?itemID=11297

Of je het spel leuk vindt? Alles wat niet leuk is in een MMO hebben ze in Guild Wars 2 anders gedaan en alles wat wel leuk is aan een MMO hebben ze in Guild Wars 2 verbeterd ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/10/2012 10:43 pm
Page 1 / 2