Forum

Notifications
Clear all

We hebben STA guild in Guild Wars 2

Page 2 / 2
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Volgens mij komen er ook geen trials in GW2, ook ivm de golddiggers volgens mij.

En je kan SWTOR draaien, dan kan je dit ook aan. Draait hier ook soepeltjes, als geeft mijn ATI kaart wel problemen, maar das een ATI probleem. Black Screen Issue (AMD/ATI)

ReplyQuote
Posted : 21/10/2012 12:36 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb een ATI Radeon HD5750 en heb nog geen issues kunnen ontdekken zowel met de windows clients als de mac client

ReplyQuote
Posted : 21/10/2012 2:52 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

PS Leto leuk dat je weer eens langs komt op het Forum !

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 2:55 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ik heb mijn twijfels.. want bijvoorbeeld Borderlands kon ik op een gegeven moment in het laatste grote gebied het spel niet meer vloeiend draaien en in SWTOR had ik instellingen best laag staan jammer genoeg.
Aangezien ik vermoed dat de graphic engine van Guild Wars 2 zwaarder is dan die van SWTOR, twijfel ik of het spel vlotjes zal draaien op mn laptop. 🙁

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 12:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mocht GW2 te zwaar zijn voor je laptop dan kan je altijd meedoen in onze andere games die we van tijd tot tijd spelen !

"hoe meer zielen des te gezelliger"

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 1:03 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ok maar daarom wil ik niet eerst een game kopen en hopen dat ie vlot wilt draaien op mn laptop.
En voorlopig welke andere spellen...? Ik heb nu SWTOR en Diablo 2, SWGEMU ga ik niet aan beginnen.
Everquest 2 ook niet meer.. dus ik hou me wel bezig met Popcap games heheh.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 1:11 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Buiten dat ik heel graag Guildwars 2 speel - erg toffe game ! Heb ik het ook prima naar me zin in Everquest 2 en SWGMU (de emu staat op een laag pitje - wachten op een grote update) op mijn NON-Guildwars 2 dagen 🙂

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 1:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb een ATI Mobility Radeon HD5470 en een M930 AMD Phenom II X4, maar dat is dus een geamputeerde CPU helaas.. beide pakken aardig wat op, maar meestal weer net niet..
Bedoel er zijn voor de pc alweer CPU's met 6 en 8 cores pfff.. tsja ik heb er de centen niet voor.
En ik weet niet of een goede pc met Phenom 4 cores en een leuke vidcard ook GW2 en/of Borderlands met SWTOR erbij vlot kunnen draaien met instellingen op minimaal medium/high.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/10/2012 1:34 pm
Page 2 / 2