Forum

Notifications
Clear all

Karting Contenders Info

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hier kan je wat over je zelf vertellen, zoals welke baan je het leukst vind, welk character, welke kart of bike, welke powerup hekel je etc etc

Quote
Topic starter Posted : 14/04/2011 4:55 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi ! Ik ben dus Lantern 😉 ik speel alleen met Waluigi

- de foute neef van Luigi. Eigenlijk gebruik ik alleen de standaard kart :). De powerup waar ik het meest een hekel aan heb is de POW - ik snap nog steeds niet hoe deze precies werkt 🙁

Minst favoriete circuit : Peach Gardens!

ReplyQuote
Posted : 14/04/2011 8:33 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben dus Dashea, zoals bij de meeste wel bekend 😉

In-game heet ik D@sh^|^ en ik rij met 1 star naast mijn naam. Stelt niet veel voor, houd alleen maar in dat overal een 1-star rating heb. Ben bezig met een 2-star rating en heb al 6x een 3-star rating. Maar het is veel werk 😛

Speel al sinds de SNES Mario Kart. Toen ik een N64 kocht, moest natuurlijk ook Mario Kart gespeeld worden 😛 Ook op de DS heb ik het gespeeld en nu op de Wii dus.

Het is leuk, verslavend en vaak heel vervelend als je 1e rijd, je krijgt letterlijk alles op je dak!

Blue Shells haat ik, en als ik hem hoor aankomen, trap ik op de rem zodat ik geen 1e meer lig (tenzij ik zo mega voorsprong heb, dan heeft het geen nut) 😛

Als ik speel met vrienden of alleen, rijd ik graag met Dry Bones:

De Rally Romper (Tiny Titan in USA) is toch wel mijn meest gebruikte kart. Hij rijdt gewoon lekker.
Voor snelle tijden in time trial gebruik ik wat anders natuurlijk.

Ik heb Mario Kart Wii 100% unlocked, alle characters, alle karts & bikes banen etc.

Verder kan ik weinig zeggen, behalve jullie succes te wensen met stof eten die ik achter laat 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/04/2011 12:00 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik ben Roebar.
Van oorsprong een wollige Wookiee en in Mario Karts vermomt als Donkey Kong.

Ik speel Mario Karts sinds de kids een WII hebben.
Mario Karts moet je spelen met het stuurtje. Ook al werkt de combi controller en nanchuk waarschijnlijk beter....dan nog moet je spelen met het stuurtje.

Ik vind alle banen 1 doffe ellende maar die troetelbeertjes baan met die regenbogen springt er met grote hoogte bovenuit als de meest frustrerende frutbaan die het spel rijk is.
Ik weiger dan ook categorisch om op deze baan te racen.

Mijn favoriete voertuig is de motor maar omdat het zwaartepunt van dat ding voor een Wookiee van mijn formaat niet optimaal is en ik daardoor meer naast dan op de baan rijd, kies ik meestal voor de standaard kart.

Ik heb geen favoriete Power Up. Als Wookiee in een Donkey Kong pakje heb ik een lichte voorkeur voor de bananen.
De rest van de Power Ups zijn nog niet echt bekend.

ReplyQuote
Posted : 18/04/2011 10:26 pm