Forum

Notifications
Clear all

Raceavond deel 2

Page 2 / 2
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Blijkbaar was mijn reactie niet helemaal duidelijk. 😉

Zondagavond is STA game avond.
Voorheen voor SWG en straks voor SWTOR

Om in de periode tussen deze twee MMO's toch iets met alle STA peeps te kunnen doen is gekozen voor een Free 2 Play MMO (geschikt om op ieders bestaande PC met Internet te kunnen draaien (beetje terugplagen mag ook ;D )).
Dus een gratis alternatief omdat het van tijdelijke aard is en om niemand op kosten te jagen
Natuurlijk is deelname geheel op vrijwillige basis, zoals het altijd geweest is.

Juist deze voorwaarden (en gratis, en vrijwillig, en voor iedereen beschikbaar) zijn van belang vind ik.

Het Wii event mist toch 2 van deze voorwaarden.

Neemt niet weg dat het Wii event een leuke toevoeging voor de STA events is (alleen niet op zondag).
En tevens, als er suggesties zijn die wel aan alle voorwaarden voldoen en waar iedereen bij aanwezig wil/kan zijn, dan ruil ik dat graag in voor PotBS.

Borderlands is/blijft leuk maar is door het max aantal spelers niet mogelijk om als algemeen STA zondag event te gebruiken.

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 2:11 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Tot nu toe is het nog NIET voorgekomen dat we met 4 man tegelijk Borderlands speelden.
Jij met Sytes een aantal keren, jij en ik een enkele keer en ik met Sytes ook nu een paar keer.
Maar nog steeds niet met 4 personen tegelijk.

Hoeveel spelers zijn er tegelijk in PotBS op de zondagavonden? ook niet meer dan 4 heb ik sterk het vermoeden. Dus is Borderlands echt toch een leuke afwisseling op zondag avond.
Of Team Fortress II .. ?!

Anyway ik kan begrip opbrengen dat iedereen de zondagavond in stand wilt houden als STA MMO-avond.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 2:32 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

En toch, de zondagavond idee ben ik mee eens, alleen speel ik en wat ik begrijp Leto het niet.

Wii event, om het zo te noemen, speelt dus Sytes niet, omdat ie het niet heeft. STA-ers die wel Wii en Mario Kart hebben, hebben hiervoor gekozen dit ooit aan te schaffen toch? bewustte keuze ooit en niet omdat een ander je op de kosten jaagd?

Dus als je pobts doet, zijn er bepaalde STA-ers niet bij.
Als je Mario Kart doet, zijn er bepaalde STA-ers niet bij.
Daar zit weinig verschil tussen?
Je blijft met STA bezig, zij het geen MMO maar een race event.

Enigste verschil in mijn ogen, is de game die gespeeld.

Maar Leto stelde het zo voor, ik zie "opzich" geen problemen met zondagavond.
Maar gezien de reacties zover, denk ik dat we die zondagavond moeten laten voor wat het is, en verder moeten kijken naar de opties die gegeven zijn voor ons kampioenschap.

De troffee en poedelprijs staan momenteel stof te eten, dus hoe sneller we de avond vast hebben, de beter 😛 (En tot medio 23 september, maakt de avond me niet heel veel uit)

Wat Borderlands betreft, ik speel graag is mee, maar dan wil ik het ruim van te voren weten 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/05/2011 3:15 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Het klopt dat we niet regelmatig met meer dan 4 personen PotBS aan het doen zijn.
Wel een paar keer 100% bezetting gehad (dus iedereen die het speelde was ook ingame)

En daar gaat het om, dat je de 100% bezetting aan kan.
Er zijn meer dan 4 personen die Borderlands hebben, dus de kans bestaat (of die nu klein of groot is)dat we met Borderlands boven de maximale bezetting uitkomen.

Mede om die reden is Borderlands niet de beste keus om als standaard STA zondag event te kiezen.
(en voor mij persoonlijk, maar dat het ik al eerder aangegeven, ik ga niet een hele avond lopen knallen op alles wat los en vast zit.)
Voor een keer tussendoor is Borderlands, en ook TF2, onwijs leuk/

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 3:20 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Dus als je pobts doet, zijn er bepaalde STA-ers niet bij.
Als je Mario Kart doet, zijn er bepaalde STA-ers niet bij.
Daar zit weinig verschil tussen?
Je blijft met STA bezig, zij het geen MMO maar een race event.

Enigste verschil in mijn ogen, is de game die gespeeld.

Jawel hoor... Wereld van verschil.

Als je potbs als STA event kiest en je wil daar aan mee doen, dan kost het je niets
Wil je hier niet aan mee doen, dan is dat een BEWUSTE keuze

Als je Wii als STA event kiest en je wil daar aan aan mee doen, dan heb je een Wii en mario karts nodig
Of je hier wel of niet aan mee wil doen hoeft dat geen BEWUSTE keuze te zijn. Het kan namelijk ook zijn dat je geen Wii hebt.

Het primaire doel van het STA event is om met alle STA peeps tesamen online te zijn en ergens mee bezig te zijn.
Als je dat (een keer) niet bent, om wat voor reden dan ook, dan is dat een BEWUSTE keuze (ik vind het spelletje niet leuk, ik heb andere verplichtingen, ik heb geen zin, ik vaar liever in real life of ik rijd liever motor in real life dan als een aap op mijn TV scherm ;D )

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 3:32 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

;D 😀

Om het even of het Borderlands is, of PotBS.. willen we zondag strak een MMOavond houden?
Of is er ruimte voor afwisseling tussen meerdere games? Zoals alle oneven weken dan een MMO en de even weken een game zoals TS2, Borderlands of een andere spel?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 4:03 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben het er niet helemaal mee eens 😀

De PC is ook bewust gekozen toen je het kocht 🙂
Net als de STA-ers die een Wii bezitten.

Normaliter, betaal je voor elke game, PC en Wii.

Enige verschil wat ik zie hier, is dat pobts een gratis game.

Straks zijn we met 7 man bezig, 7 man in een kampioenschap 🙂
Hoe vaak zijn we in een MMO met 7 man? Tegenwoordig, niet verleden tijd 😀

Leuk die discussies hahahaa, gelukkig denken we allemaal anders toch, dan heb je iets te "discusseren" 😀

PS, aan TF2 begin ik niet, die tijd van Team Fortress ligt ver, heel ver achter me 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/05/2011 4:13 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

En zo kunnen we wel dagen doorgaan. ;D

Over de bewuste keus van het kopen van een PC.
Ja klopt maar dat ligt in de lijn van het zelfde centrale uitgangspunt dat we onderdeel zijn van STA
Geen PC, geen SWG, geen STA.
Dus voor een STA event mogen we STA, PC, internet, tijd wel als primaire voorwaarde stellen.
Een Wii is dan toch weer een iets ander verhaal.

En Dash...
Inderdaad leuk die discussies. We denken inderdaad allemaal anders (zoveel mensen zoveel meningen). Maar ondanks deze leuke discussies denken we er toch hetzelfde over en hebben we de zelfde mening voor wat betreft het hogere STA doel.
Een hoop gezelligheid, Star Wars geklets, etc. door een stel rare lui die elkaar op straat wellicht straal voorbij gelopen zouden zijn.
Mooi toch?

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 4:47 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

PS, aan TF2 begin ik niet, die tijd van Team Fortress ligt ver, heel ver achter me 😀

TF2 is zo veel leuker en grappiger dan zijn voorganger.
menige STAer heeft er plezier mee, ach ja.. toen dan.. nu is het bootjes laten zinken. 😛

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 5:16 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Een hoop gezelligheid, Star Wars geklets, etc. door een stel rare lui die elkaar op straat wellicht straal voorbij gelopen zouden zijn.
Mooi toch?

Amen! 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 5:17 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

PS, aan TF2 begin ik niet, die tijd van Team Fortress ligt ver, heel ver achter me 😀

TF2 is zo veel leuker en grappiger dan zijn voorganger.
menige STAer heeft er plezier mee, ach ja.. toen dan.. nu is het bootjes laten zinken. 😛

Ja, maar na 6 jaar actief TFC (voorloper in naam van TF, TFC werd TF) in clanverband, wars, trainingen etc, heb ik mijn portie wel gehad met TF (en TF2). Ik mis in TF2 gewoon iets, iets wat TFC wel had. Ik ga nog liever in een boot kanonskogelen afvuren dan TF2 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/05/2011 5:29 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Oh..?! Effe moment...

ROEBAR! Lees hierboven! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 6:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

"Figure of speech", gelukkig hoef ik de keuze niet te maken haha ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/05/2011 7:32 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Maar even iets anders.. zolang D@sh niet op vrijdagavond hoeft te darten, kan er dan toch op die vrijdagavond Mario Karten gedaan worden.. voorlopig. Idee?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/05/2011 11:45 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Tot eind september geen probleem, maar kweenie hoe het bij Lantern is voor vrijdagen. Die wilde dan wel voor de zaterdag gaan.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/05/2011 1:31 pm
Page 2 / 2