Forum

Elite Dangerous. Th...
 
Notifications
Clear all

Elite Dangerous. The STA Trials

Page 2 / 2
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Roepert en Abib vliegen nu een kleine week op met TUIG / The Gathering, en het spel heeft in korte tijd immens veel meer diepgang gekregen. Het is ongelooflijk hoeveel zaken we in al die tijd dat we zelfstandig rondvlogen niet opgepikt hebben of er zelfs niet van wisten. Het squadron TUIG bestaat uit een kleine 150 man, wat je wel nodig hebt om als squadron iets uit te kunnen halen, met name in de politieke arena. Ook is de cultuur vergelijkbaar met STA, waarbij de ervaren spelers heel graag de minder ervaren spelers helpen. Mij geeft deze week in ED met TUIG een vergelijkbaar gevoel als de tijd met Lianorm in SWG. 

Als je het ED hebt, is het een aanrader om je aan te melden bij het squadron. Het zal het speel plezier enorm verhogen!

ReplyQuote
Posted : 07/01/2020 11:46 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Inderdaad heel leuk om nu ook eens met een grotere groep in ED rond te vliegen.

De Thargoids, guardians, powers, engineers e.d. waren, bij mij althans, wel bekend maar het kost veel tijd om je goed te verdiepen in het wel en wee van de mogelijkheden. Dan is een Squadron met ervaren spelers wel een stuk makkelijker. En inderdaad het SWG gevoel. Na maanden een kleine 100.000 credits bij elkaar gespaard en dan wordt je voor een paar uurtjes meegesleurd naar een hunt en dan staat de teller opeens boven de 2 miljoen. 
of het bekende event op dat schip vol met Wookiees waarbij je geen idee hebt wat je moet doen maar gezellig achter, en soms voor, de meute loopt.
Bij het TUIG Squadron is dat ook zo. De onervaren piloten worden met veel geduld geholpen door de aces.

Ik was in de veronderstelling dat er 50 leden waren ipv 150. Maar dat maakt het spelplezier er niet minder om. Er zijn altijd wel een aantal mensen ingame en Discord puilt soms uit van de berichtjes.

En het nieuwe jaar gaat ons weer veel moois brengen. Het eerste half jaar vooral verbeteren en fixen. Later dit jaar wordt de Fleet Carrier geïntroduceerd (klinkt als een soort Squadron base en/of uitgebreide exploration mogelijkheden). En tegen het einde van het jaar komt er weer een nieuwe, betaalde, uitbreiding uit met heel veel nieuwe content. Meer dan Horizons die ons engineering en planetary landings bracht. Dus dat beloofd veel goeds (misschien wel avatars zodat we eindelijk eens kunnen rondwandelen)

 

zie

voor de januari update van Obsidian Ant

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/01/2020 9:20 am
Abib reacted
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

De groepsessie The Gathering bestond gisteren uit 139 leden met toegang, vandaar mijn kleine 150 leden. Hoeft niet zo te zijn dat al deze deelnemers ook lid zijn van het squadron. Zal vanavond eens kijken. Nog even Guardian relics jagen en dan op de busdienst terug naar de bewoonde wereld. Deze vertrekt morgen weer. 

ReplyQuote
Posted : 08/01/2020 9:37 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

@abib

Ah, zo’n busdienst is wel handig. Ik zag er al tegenop om weer helemaal terug te vliegen. Morgen wordt wellicht lastig voor mij. Als jij weet hoe ik daar dan de volgende keer gebruik van kan maken en waar de bushalte staat, dan hoor ik het graag.

En, de private group is inderdaad wat anders dan het Squadron. Iedereen kan na acceptatie lid worden van de group. Ongeacht of je lid ben van TUIG of van een ander Squadron.

Zo is er ook een Mobius groep voor spelers die geen PVP willen doen maar wel met veel spelers tegelijk willen spelen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/01/2020 9:54 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

TUIG is van Tweakers lees ik op het internet.

ReplyQuote
Posted : 08/01/2020 11:12 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Door een groep tweakers opgericht. Staat verder los van tweakers. 

De busdienst is drie jumps verwijderd van waar je uitgelogd bent. Als je vanavond ff inlogt kun je er met een paar minuten geland zijn. Zie Discord voor details (post van Amiga)

ReplyQuote
Posted : 08/01/2020 11:17 am
Page 2 / 2