Forum

Notifications
Clear all

Animo voor Flashpoints en Operations

Page 1 / 2
(@davyk)
Reputable Member

Beste vrienden,

Aangezien er een aantal van ons zijn die of op of nabij de level cap zijn, leek het mij een idee om te kijken of er enig animo is voor Operations en Flashpoints.

Tot op heden heb ik hier bijna niemand over horen praten.

Is dit wel iets dat we van plan zijn te doen?

Misschien is het dan een idee om even onderling te bekijken wanneer wie kan en wil. En natuurlijk met welk character.

Ik bijt even de spits af met in ieder geval mijn main (als de flashpoint laag level is dan kan ik ook mijn alt meenemen ofzo)

Character:
Davyk, level 50 Juggernaut (Tank Spec)

Wanneer kan ik flashpoints/operations: In principe elke avond, maar op dinsdag, woensdag en vrijdag avond pas na half 10 en zaterdag avond niet.
Let op dat dit uiteraard kan verschillen ivm vakanties en dergelijke.

Side note:
Ik zal de reacties met character en tijden dat iemand kan/wil tijdelijk alleen even op mijn computer opslaan.
Later zal ik dit via het forum, in een duidelijk overzicht, kenbaar maken wat er mogelijk is.

Bvd
Barry

Quote
Topic starter Posted : 18/01/2012 8:48 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Jazeker heb ik interesse in de FP's al ben ik 'pas' level 32, maar er zijn FP's op mijn level toch?
Ik kan samengaan et bijvoorbeeld Edelsy, Roady, Imia, Roesr, Hykaru.. zijn zijn allen nog onder de level 40.
Dat moet toch mogelijk zijn in die levelrange samen succesvolle FP's te runnen?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 8:55 pm
(@davyk)
Reputable Member

Ja dat is zeker mogelijk. Maar aangezien er al iemand (Blairgo) is weggegaan aangezien hij meer group dingen wou doen wou ik dit even weten.

Want hele tijd je alt levelen, omdat niet iedereen hoog is, is ook niet alles uiteraard πŸ˜›

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/01/2012 8:58 pm
(@roady)
Eminent Member

Ja interesse, main char nu level 44 bijna 45.

Tijden is vrij simpel voor mij: bijna dagelijks vanaf uurtje of 7 tot 9 max aangezien ik dan in aan het storten ben πŸ˜›

Hangt een beetje van me bui af wanneer ik zin heb, soms wil ik gewoon lekker klooien op een alt πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 8:59 pm
(@yoghoo)
Active Member

Zeker interesse. Ben nu level 42 btw.

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 9:51 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ja hier ook interesse natuurlijk.
Maar, zoals ik al eerder heb aangegeven in een post, zoveel mogelijk in gelijk gestemde groepen. Dus levelverschil tussen hoogste en laagste groepslid niet meer dan 5 levels of zo.

Om mee te doen met de level cap FP's en Operations gaat voor mijn main nog wel even duren maar ik denk dat we in de guild nu een mooie mix hebben van hoog, middel en laag level spelers.

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 10:28 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik heb zeker ook interesse, mijn char is nu lvl 32. Als ik goed kijk, dan zijn we nu meer personen die er tussen zitten, lvl 50 gaat wel effe duren.
Maar als wij meer hogere FP gaan doen, dan krijgen we ook sneller XP.

Blairgo is ook meer hardcore die in 1 mnd lvl 50, dat past uiteindelijk niet bij ons OF men moet veel geduldiger hebben tot 4 personen die lvl 50 worden rond februari.

Ik speel meestal woensdagavond en zondagavond

Oranje gedrukt lijkt meer voor ons atm, zelfs voor lvl 40+ hadden moeite met cademimu eind baas hehehehe.

Black Talon | 10 - 13 | Korriban to Dromund Kaas
Hammer Station | 15 - 21 | DK/Coruscant to Balmorra/Taris
Athiss | 23 -27 | Balmorra/Taris to Nar Shaddaa
Mandalorian Raiders | 24 -28 | Nar Shaddaa to Tatooine
Cademinu | 26 - 32 | Tatooine to Alderaan
Boarding Party | 32 - 35 | Alderaan to Taris
The Foundry | 34 - 39 | Taris to Quesh
The Colicoid War Game | 38 - 43 | Hoth to Belsavis

Red Reaper | 44 - 50 | Belsavis to Voss
Directive 7 | 50 (Endgame) | Voss to Corellia
The Battle of Ilum: The False Emperor | 50 (Endgame) | Corellia +

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 12:23 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Als je iets geduldiger, dan krijg je volle groep die endgame mee kan spelen. Verwachting februari, moet lukken (hoop ik)

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 1:54 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

For the record.Β 
Ik heb een beetje een eigenaardige manier van spelen.
Het liefst zou ik er zo lang mogelijk over willen doen om level 50 te halen. Van mij mag dat zelfs een jaar of langer duren.Β 
Neemt niet weg dat ik het leuk vind om tijdens een moeilijke heroic of FP een hoop XP binnen te halen en ben ik ook blij om een level te stijgen maar dit alles komt voor mij op een tweede plaats.Β 

Ik kan me heel goed voorstellen dat het gros van de mmo spelers haaks staat op mijn manier van spelen maar ik denk dat beide type spelers goed in 1 MMO kunnen spelen en zelfs ook binnen 1 guild.Β 

Mijn motto. Leven en laten leven zolang het ons maar plezier blijft geven. πŸ™‚

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 3:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dito!

Ik heb geen haast op door de content ter rushen zodat je lvl cap bent. Gewoon lekker spelen mijn motto.

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 3:43 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

ben bijna 45 nu op Dashni, ben deze weer ff aan het levelen tot mijn rested xp op is, kep nog zo'n 250k te gaan atm.

Tijd is moeilijk, gezien in een "overdag" speler ben, maar als er events gemaakt worden, kan ik altijd ff kijken of ik mee wil.

Blairgo ging weg, omdat hij een hardcore speler is, iets waar STA zich niet mee kan meten (meten met zijn wensen). Hij vond het makkelijker om dan naar een andere guild te gaan, ipv contacten leggen via /tells. Zijn keuze geweest, maar dit had je van te voren kunnen weten, gezien bij in de 2e week al 50 werd.

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 4:20 pm
(@yenthi)
Active Member

Ik zou willen dat ik geen haast had met levellen. Mijn drang, lees verslaving, om zo snel mogelijk 50 te worden is helaas te groot waardoor ik eigenlijk veel van het spel mis. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik een hardcore player als Blairgo ben. Het hardcore wow spelen en elke avond op teamspeak een raid leiden (schelden) heeft me bijna mn relatie gekost, dan ga je toch een beetje relativeren. Deze guild past daarom goed bij mijn speelstijl.

Uiteindelijk worden we allemaal 50 en is het makkelijker om wat met de guild te doen, voor nu hebben we te maken met level verschillen waardoor samenspelen gewoon lastiger is. No biggie. Beter druk hebben met leuke dingen als doelloos in een capital rondhangen toch?

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 8:00 pm
 Sana
(@sana)
Active Member

Nu level 45 en wil graag af en toe FP's spelen zolang het geen verplichting is.
Heb ook ruzies gehad met vriendin en vrienden door veel te fanatiek WoW te spelen :S dus dat gaan we niet meer doen.

Maar die verhalen van de FP's wil ik eigenlijk allemaal een keertje gezien hebben πŸ™‚

Dus zodra er meer mensen rond de 45-50 zitten dan zeg ik: Red reaper om warm te draaien

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 8:17 pm
(@davyk)
Reputable Member

Het is ook mogelijk om de lage FP's in hard mode te doen zodra je lvl 50 bent.

Hier dropt dan ook een iemand die je voor de betere craftgear kunt gebruiken. Dus om in ieder geval wat info te hebben van alle FP's is altijd goed.

Ik hoorde gisteren veel opmerkingen (of drang) naar een soort van event leader.

Misschien is dat een optie. En uiteraard niet dagelijks een FP/Ops maar 1 per week ofzo. en natuurlijk kan ook tussendoor een extra FP worden gedaan.

Let wel: Dit is niet per definitie een definitief besluit. We zijn ideeΓ«n aan het opdoen πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/01/2012 8:41 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De eventleader bestaat al, maar omdat parties maar 4 man heeft, heeft het weinig zin om vooruit te plannen. Het heeft meer zin, om van te voren te kijken wie online is, en dan gewoon met 2 of 3 of 4 man een FP doen.

Maar als mensen toch een FP willen plannen, gebruik het forum daarvoor om details te bespreken, en laat dan iemand die daar rechten toe heeft, het op de event kalender plaatsen bv als je nog niet genoeg hebt.

Punt is jammerlijk genoeg, 4 man parties, als 7 man zich aanmeld voor bv 1 FP, vallen er 3 af (ja dan kan je een 2e party maken, maar dan gaan we al weer een andere kant op praten)

Bespreek het anders met Sytes, hij is en was altijd de eventplanner, destijds in SWG en ook nu in SWTOR

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 8:52 pm
Page 1 / 2