Forum

Notifications
Clear all

BioWare-directeuren hinten op Mac-versie The Old Republic

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

BioWare-directeuren hinten op Mac-versie The Old Republic

Ray Muzyka en Greg Zeschuk, beiden zowel oprichter als directeur van ontwikkelaar BioWare, stellen dat ze 'zeker gaan kijken' naar het ontwikkelen van een OS X-versie van Star Wars: The Old Republic. Ze doen echter geen toezegging.

"Als BioWare-fan kan ik Star Wars: The Old Republic niet spelen op mijn nog geen twee jaar oude Macbook", hield een medewerker van website Joystick Ray Muzyka en Greg Zeschuk voor. "Ik zou zeggen: nog niet", antwoordde Zeschuk. Waarop hij vervolgde: "Dat is absoluut een van de dingen waarnaar we gaan kijken. We willen eerst de introductie op een goede manier afronden en zorgen dat alles stabiel en iedereen gelukkig is. Dan gaan we naar andere platforms kijken en dit is duidelijk een van de eerste." Muzyka voegde daar nog aan toe: "We weten dat er een groot Mac-publiek is onder de BioWare-fans. We weten dat dat een groot en belangrijk publiek is en dat willen we ook bedienen."

Star Wars: The Old Republic is sinds 20 december speelbaar. USA Today schatte het aantal spelers op 25 december al op 1 miljoen. Marktanalist Colin Sebastian schatte eerder deze week het maximale aantal spelers dat tegelijk online is in de mmog op 350.000. BioWare en uitgever Electronic Arts hebben nog geen cijfers naar buiten gebracht. EA en BioWare willen met Star Wars: The Old Republic de concurrentie aangaan met World of Warcraft, de inmiddels zeven jaar oude mmog van Blizzard, die nog steeds 10 miljoen betalende leden heeft.

Bron: tweakers.net
Bron II: dashea - gamer.nl

Quote
Topic starter Posted : 04/01/2012 12:49 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gelukkig dan ben ik helemaal windows vrij ! woohooo 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/01/2012 12:50 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Lijkt me perfect....Kanniewachtuh

ReplyQuote
Posted : 05/01/2012 2:22 pm
(@destruct)
Eminent Member

Het is tegenwoordig met die intel mac's ook niet meer zo moeilijk om de game te porten naar mac. Je hebt best kans dat iemand anders de game port met whineskin of iets anders en je swtor kunt spelen op mac os 🙂 voordat ea/bioware het doet.

[ Post made via iPad ]

ReplyQuote
Posted : 06/01/2012 9:49 am