Forum

Notifications
Clear all

Companion gifts

Roebar
(@roebar)
Famed Member

Handig overzicht mbt companion gifts (wat vinden ze leuk en wat niet)

Quote
Topic starter Posted : 15/01/2012 4:15 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Die is erg mooi en handig ja, gewoon een jpgtje ipv een website om het te zoeken ;D

ReplyQuote
Posted : 15/01/2012 5:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Handig overzichtje ja Roebar!

Ik had het al geopperd in een andere thread "Maand SWTOR", om een ruilsysteem te verzinnen voor companion gifts.
Heeft iemand hier een goed en eerlijk idee over?

Want ik heb zelf een heleboel companion gifts verzameld door crewskill Underworld Trading, ook heeft Imia bij Lorreboer iets van 10 stuks in het magazijn neergelegd, maar als we deze konden ruilen, dan zou dat mooi zijn natuurlijk.

Of bewaard iedereen zijn companion gifts voor hun volgende companion?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/01/2012 11:12 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Om eerlijk te zijn, doe ik dat laatste. Als je het overzichtje bekijkt, dan zit er altijd wel wat bij voor je huidige of toekomstige companion.
Roebar heeft ook underworld trading en ik heb inmiddels ook wat gifts verzameld die ik niet direct nodig heb.
Maar als iemand iets nodig heeft en ik heb het liggen, dan stuur ik het met alle plezier naar je toe. Dat dan weer wel 😀

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/01/2012 2:03 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Mja ik vind het wel goed idee.
Wat we ook kunnen doen is gifts ruilen die favoriet is voor compagnion. Hooguit 1 of 2 soorten.

Dan zijn allemaal ruilbaar, anders is het onmogelijk als 1 compagnion bijna allemaal nodig hebben 😀

Favoriet gift is meest nuttig omdat je dan minimaal 100+ punten krijgt bij compagnion. Like kom je amper 20+ of zelfs soms 5+, dat vind ik toch zonde.

ReplyQuote
Posted : 16/01/2012 5:25 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik mis overigens ons aller deuxcheveaux in het overzicht. Tot nog toe bij hem niet veel respons gezien bij het verkrijgen van companion gifts.

ReplyQuote
Posted : 16/01/2012 5:48 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

http://swtor.wikia.com/wiki/Companion_Character

hou ook rekening mee dat als je lagere gift rank, dan is beter niet aan compagnion geven die al hogere level heeft. Want je krijgt dan veel minder afflection punten.

Affection Level Gift Rank
1 (0-1.999) Rank 1 or higher
2 (2.000-3.999) Rank 2 or higher
3 (4.000-5.999) Rank 3 or higher
4 (6.000-7.999) Rank 4 or higher
5 (8.000-9.999) Rank 5 or higher

Quality of gift also change the value of influence given :
Green : No modifier
Blue : +50%
Purple: +300%

ReplyQuote
Posted : 16/01/2012 6:32 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm ik zie al dat die overzicht al niet klopt bij Kaliyo.
Favoriet van Kaliyo is Weapons en dan houdt ze verder nog van Underworld Goods en Luxury Gifts.

vreemd ook bij Khem Val staat het niet goed, bij hem is Cultural Artifacts de favoriet en houdt ie verder nog van Weapons.

Ik baseer mijn info op Torhead en ik ondervond ingame ook dat bij Kaliyo de Weapons meeste afflection opleverde en daarna de Luxury Gifts en Underworld Goods.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/01/2012 10:57 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Bij Mako klopt het wel.
Houd er rekening mee dat de volgorde Love, Favorite, Like is en NIET Favorite, Love, Like.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/01/2012 1:08 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm ok, want op Torhead zie ik dat bij Kaliyo Weapon 3 sterren staan van meeste afflection en bij Luxury Gifts en Underworld Goods beide 2 sterren hebben.
Dus denk ik van dat Favoriet hoogste oplevert en Love net iets minder.
En ingame merk ik dat ook dat Weapon meer oplevert dan de andere 2 bij Kaliyo.

Maar ja alle databases worden met de hand ingevuld op aangeven van mensen die ingame zitten.
Al moet ik zeggen dat Torhead wel een goede reputatie heeft ook met andere games.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/01/2012 10:51 am