Forum

Notifications
Clear all

Legacy, hoe werkt het?

 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik heb legacy afgerond op Imia en krijg leuke achternaam die ik heb verzonnen.

Echter op mijn alt zie ik dat niet? Het zou toch geldig voor alle characters binnen account?
Optie in preference staat alles OK bij alt (staat wel op andere server, maar binnen hetzelfde account).

Weet iemand hier raad mee? Of geldt het alleen voor alle characters binnen hetzelfde server? Nee toch?

Quote
Topic starter Posted : 03/02/2012 8:38 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Oh zo, zo begreep ik het niet op ingame, maare, het geld alleen voor de chars op de betreffende server. Lijkt me ook meest logisch

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 03/02/2012 9:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

lol ja zijn alt is ook nog een Trooper.. nee Imia zo gaat dat niet werken heh.
Light en Dark zijn gescheiden van elkaar!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 03/02/2012 9:52 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nou, dat laaste weet ik niet 100% dat light en dark niet van de zelfde legacy kunnen zijn.
Wat ik wel zeker weet is dat de legacy niet cross server is.
Dat zou idd wel heel erg onlogisch zijn en over alle servers heen het aantal mogelijkheden voor een legacy naam drastisch verminderen.
Bij mijn weten zijn servers volledig van elkaar gescheiden.

ReplyQuote
Posted : 03/02/2012 10:23 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat is wel logische gescheiden servers

ReplyQuote
Posted : 03/02/2012 11:03 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

uiteraard servers gescheiden, zonder meer!
maar ook light en dark, want het is raar als je niet naar je light character kunt ingame mailen, maar wel dezelfde achternaam kunt dragen?

nee Legacy is én server gescheiden én light/dark gescheiden uiteraard.
helaas is het niet zoals in SWG geweest.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 12:39 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Het is server specifiek en niet gebonden aan empire of republic. Bron
The Legacy System in SWTOR is still in development[1], much like the rest of the game, but the following details have been revealed so far:
Allows players to create a family tree of characters.
Once your character has completed their Chapter 1 storyline, they will be able to choose a Legacy Last Name. This Legacy Last Name must be unique and is shared across all characters on that server. It is displayed by default.[2]
Once you have unlocked your Legacy, any and all characters on that server will now contribute to that player's Legacy Experience Points. Much like normal experience points, when you reach certain Legacy thresholds, you will increase your Legacy Level.
Rewards that can be obtained from Legacy Levels/Experience include new powers, new items, and other types of "unlockables". [3]
Bioware already has plans for how they will expand the functionality of the Legacy System in one of their major post-ship patches.

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 5:41 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm als Legacy niet gebonden is aan Imperials of Republic, dan zou kunnen betekenen dat later ook mogelijk is items te versturen per mail naar een van je eigen characters van de andere zijde?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 8:17 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Met de nadruk op 'kunnen'.
Vanuit de imperials gezien zou een republic alt niets meer kunnen zijn dan het 'zwarte' schaap van de familie.
Die draagt nog wel de zelfde naam maar je gaat dat karakter geen kerstkaartje sturen (laat staan een heel republic armorset).

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 8:32 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Zolang het niet bound is, kun je volgens mij alles aan iedereen versturen?

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 8:38 pm
(@davyk)
Reputable Member

Met de nadruk op 'kunnen'.
Vanuit de imperials gezien zou een republic alt niets meer kunnen zijn dan het 'zwarte' schaap van de familie.
Die draagt nog wel de zelfde naam maar je gaat dat karakter geen kerstkaartje sturen (laat staan een heel republic armorset).

Waarom zou dat niet kunnen een heel republic armorset versturen naar je alt?

ReplyQuote
Posted : 04/02/2012 9:10 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Geen idee. Ik heb geen republic alts.
Kun je dus beter vragen aan iemand die dat wel heeft, of je maakt er even eentje aan om te kijken of je iets kan versturen.

Je hoort (ziet) mij ook niet beweren dat het niet zou kunnen.

ReplyQuote
Posted : 05/02/2012 2:08 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb voor de lol even snel een Republic character aangemaakt, niet mee gespeeld, maar geprobeerd wel items er naar toe te sturen, maar naam wordt niet herkend helaas.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/02/2012 12:41 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Misschien zelfde soort scheiding als met chat. Daar zie je ook geen republic en imperial spelers bij elkaar. Zou je met /w wel een republic speler een berichtje kunnen sturen?

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 05/02/2012 1:13 pm